ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازنگری در حداقل دستمزد را از طریق مذاکره پیگیری می‌کنیم:

0

علی خدایی در مراسم روز کارگر:

اجازه موج‌سواری سیاسی بر دستمزد کارگران را نمی‌دهیم/ بازنگری در حداقل دستمزد را از طریق مذاکره پیگیری می‌کنیم/ شکایت از دولت امکانی است که می‌توانیم آن را پیگیری کنیم.

نائب رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، گفت: اجازه موج‌سواری سیاسی بر دستمزد را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «علی خدایی» نائب رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه روز اول هفته کارگر روز بیعت با آرمان‌های بنیانگذار اسلامی است، گفت: به این خاطر روز اول هفته کارگر برای چنین مناسبتی انتخاب شده است که نمی‌خواهیم اجازه دهیم کارگران و مطالبات آنها مورد سوءاستفاده بیکانگان قرار گیرد.

وی افزود: از حقوق جامعه کارگری عقب نخواهیم نشست و تمامی موارد را مانند بازنگری در حداقل دستمزد متناسب با سبد معیشت پیگیری می‌کنیم.

عضو کارگری شورایعالی کار با اشاره به امضا نکردن مصوبه افزایش ۲۱ درصدی حداقل دستمزد توسط اعضای کارگری شورایعالی کار گفت: از آنجا که حداقل دستمزد متناسب با قیمت سبد معیشت نیست، مصوبه دستمزد را امضا نکردیم. هرچند در سالهای گذشته در برخی از مواقع حاضر شدیم به خاطر منافع معیشتی کارگران از مواضع خود عقب‌نشینی کنیم تا به اجماع برسیم.

وی تصریح کرد: اما برای دستمزد سال ۹۹ با توجه به عدم تطابق دستمزد با سبد معیشت و شکاف بزرگ میان میزان حداقل دستمزد با قیمت سبد معیشت سال ۹۹ که به صورت سه جانبه  ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شد، با شرکای خود به اجتماع نرسیدیم.

خدایی ادامه داد: شکایت از دولت امکانی است که می‌توانیم آن را پیگیری کنیم اما اولویت را بر تفاهم قرار دادیم. موضع ما پیگری مطالبات صنفی است و اجازه موج‌سواری سیاسی بر دستمزد را نمی‌دهیم.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار