ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پشت پرده نحوه مدیریت مدیرعامل تامین اجتماعی از سوی مجلس افشا شد:

0
عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم باید به سیاسی کاری سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عملکرد سیاسی این سازمان ورود کند، افزود: مجلس یازدهم باید برای تغییر اساسنامه و رویکرد سیاسی مجلس یازدهم بطور جدی برنامه ریزی کند.
به گزارش کارگر آنلاین ، سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بولتن نیوز با اشاره به عملکرد ضعیف سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی سیاسی اداره می شود و متاسفانه نگاه به سازمان تامین اجتماعی بعنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی نیست و این سازمان شده ابزار جناهای سیاسی و باشگاههای سیاسی.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی حیات خلوت مسئولین برای بودجه و پول شده است، تصریح کرد: نگاه سازمان تامین اجتماعی این نیست که در خدمت کارگران و مردم باشد.
عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پول سازمان تامین اجتماعی از حق و حقوق کارگران است، گفت: متولی و صاحب اصلی سازمان تامین اجتماعی و شرکت های زیر مجموعه آنها مثل شستا، کارگران و مردم هستند.
ابطحی با بیان اینکه مجلس یازدهم باید سازمان تامین اجتماعی را از حالت سیاسی خارج کند، افزود: مجلس یازدهم باید به دولت و وزارت تعاون فشار بیاورد تا این سازمان را از حالت مدیرعامل و هیئت مدیره اصلاح کند و سروسامان دهد و اینگونه نباشد که با پارتی بازی، آشنابازی، سفارش ها و فامیل گرایی افراد در هیئت مدیره ها منصوب شوند.
وی تاکید کرد: مجلس یازدهم باید قانون اداره سازمان تامین اجتماعی را اصلاح کند و اساسنامه این سازمان را تغییر دهند تا کارگران و صاحبان اصلی این سازمان عضو هیئت مدیره و زیر مجموعه های این سازمان شوند.
نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی نگاه وزیر تعاون به سازمان تامین اجتماعی سیاسی است، یک مدیر سیاسی در آنجا منصوب می کند و همین روند سیاسی کاری در سازمان تامین اجتماعی ادامه خواهد داشت.
ابطحی با تاکید بر اینکه وضعیت سازمان تامین اجتماعی، کارگران و بازنشستگان این سازمان به دلیل سیاسی کاری مدیران این سازمان اصلا خوب نیست، گفت: آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که قول دادند که به موضوعات نگاه سیاسی نداشته باشند، به وعده خود عمل کند و مجلس یازدهم هم برای تغییر رودیکرد سازمان و تغییر اساسنامه مصوباتی داشته باشد.
منبع : https://kargaronline.ir/fa/news-details/81611

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار