ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

به دنبال استیفای حقوق کارگران در مجلس هستیم:

0

به دنبال استیفای حقوق کارگران در مجلس هستیم/تشکیل یک فراکسیون برای کارگران در مجلس یازدهم.

منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم از تشکیل یک فراکسیون در پارلمان آتی برای استیفای حقوق کارگران و بازنشستگان خبر داد.

ولی اسماعیلی منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تشکیل فراکسیو ن کارگران و بازنشستگان منتخبان مجلس دوره یازدهم خبر داد و گفت:اساسنامه و مرامنانه این فراکسیون در دست تدوین است و در اولین جلسه فراکسیون  که تا  افتتاح مجلس است، مورد بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

وی درباره اهداف تشکیل این فراکسیون، ادامه داد:این فراکسیون با حفظ منافع کارگران و بازنشستگان و دفاع از حق قانونی آنان تشکیل و راستای وظایف محوله کمیسیون اجتماعی تلاش خواهد کرد.

منتخب مردم گرمی و مغان در مجلس یازدهم، با بیان اینکه برای تشکیل این فراکسیون با برخی از منتخبان مجلس آتی رایزنی شده است، تصریح کرد:انتخاب هیات رئیسه این فراکسیون بعد از تشکیل و افتتاح رسمی مجلس یازدهم انجام خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه در مجلس یازدهم به دنبال استیفای حقوق کارگران و بازنشستگان خواهیم بود، عنوان کرد: علاوه بر جلسات با منتخبان برای تشکیل این فراکسیون، جلسات تخصصی با اتحادیه کارگری و کانون عالی بازنشستگان نیز در این زمینه برگزار شده است.

منتخب مردم گرمی و مغان در مجلس یازدهم اظهار داشت: در جهت حمایت از شعار سال “جهش تولید” که موتور اصلی آن کارگران هستند و حفظ منزلت بازنشستگان که سرمایه های اجتماعی و معنوی کشورمان هستند اقدام به تشکیل فراکسیون کارگران و بازنشستگان منتخبان دوره یازدهم کرده ایم.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/02/09/2252724

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار