ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تاخیر در پرداخت حق بیمه عمر پاسارگاد:

0

پرداخت حق بیمه عمر پاسارگاد باید در اول هر سال بیمه‌ای پرداخت گردد و حق بیمه سالانه شما می‌تواند به صورت اقساط شش ماهه، سه ماهه و ماهانه پرداخت شود که اگر فرد بیمه شده در یکی از سال‌های بیمه ای فوت نماید و حق بیمه آن سال تماما پرداخت نشده باشد شرکت بیمه پاسارگاد باقی حق بیمه را از اندوخته بیمه نامه کسر خواهد کرد. البته در شرکت پاسارگاد پرداخت حق بیمه در صورتی معتبر خواهد بود که به صندوق شرکت و یا شعب آن پرداخت شما را تایید نماید که برای این منظور برای پرداخت حق بیمه شناسه قبض لازم می‌باشد.
هر فردی که بیمه پاسارگاد دارد باید راس تاریخ سررسید مشخص شده برای اقساط حق بیمه عمر پاسارگاد اقدام به پرداخت حق بیمه عمر خود نماید و در صورت پرداخت زودتر از موعد سود بیمه عمر پاسارگاد شما افزایش خواهد یافت.

حال اگر شما حق بیمه عمر پاسارگادتان را با تاخیر پرداخت کنید ۴ حالت زیر با توجه به مدت تاخیر در پرداخت اتفاق می‌افتد:

  1. تاخیر کمتر از یک ماه در پرداخت: اگر شما در طول مدت زمان یک ماهه پس از سررسید حق بیمه عمر پاسارگاد اقدام به پرداخت حق بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد نکنید، در این صورت به علت گذشتن تاریخ سررسید حق بیمه عمر جریمه ای به شما تعلق خواهد گرفت و اما بیمه شده با توجه به شرایط بیمه نامه  دارای پوشش در بیمه عمر پاسارگاد خواهد بود.
  2. تاخیر بیشتر از یک ماه: شما در طول مدت یک ماهه پس از سر رسید حق بیمه عمر پاسارگاد که مهلت پرداخت شما محسوب می شود اقدام به پرداخت حق بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد ننموده‌اید. در این صورت با رد شدن تاریخ سررسید حق بیمه عمر جریمه ای به شما تعلق خواهد.
  3. تاخیر بیشتر از شش ماه: با توجه به گذشت تاریخ سررسید حق بیمه عمر جریمه‌ای به شما تعلق خواهد گرفت و شما باید دارای پوشش بیمه عمر پاسارگاد هستید. در این صورت با توجه به شرایط شرکت بیمه پاسارگاد بیمه نامه شما به بیمه نامه با سرمایه مخفف تبدیل می شود که با تکمیل گواهی سلامت بیمه عمر پاسارگاد و فرم برگشت از حالت مخفف درباره علت تاخیر در پرداخت حق بیمه عمر اطلاع رسانی کتبی انجام می گیرد.
  4. تاخیر بیشتر از یکسال: در این صورت و با گذشت ۱۲ ماه از زمان سررسید بیمه نامه تان جریمه ای به شما تعلق می گیرد ولی برای استفاده کردن از پوشش های بیمه ای حتما باید با نماینده خود تماس گرفته و راهنمایی های لازم برای ادامه پرداخت را دریافت کنید.
  5. منبع : https://www.bimetime.com/blog/life-insurance-payment-delay

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار