ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

گلایه مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از تاخیر در پرداخت مستمری فرودین ماه:

1

جمعی از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند که مستمری فروردین ماه تا امروز (یکشنبه/۳۱ فروردین) به حساب‌هایشان واریز نشده است.

جمعی از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در تماس با خبرگزاری ایلنا، اعلام کردند که مستمری فروردین ماه تا امروز (یکشنبه/۳۱ فروردین) به حساب‌هایشان واریز نشده است.

آنها نسبت به اینکه سازمان تامین اجتماعی هر سال در فروردین ماه مستمری‌ها را با تاخیر پرداخت می‌کند و اعمال افزایش مستمری‌ها را به اردیبهشت و خرداد ماه موکول می‌کند، گلایه دارند و از «مصطفی سالاری» مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی می‌خواهند که روال گذشته دیگر ادامه پیدا نکند.

این بازنشستگان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی هرسال با مشکلاتی درباره‌ی پرداخت به موقع مستمری‌ها مواجه می‌شود، افزودند: رقم افزایش مستمری‌ها، قطعا رضایت‌بخش نیست و سازمان حداقل می‌توانست با پرداخت به موقع آن از نگرانی‌های بازنشستگان کم کند.

منبع : https://www.ilna.news

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Discussion۱ دیدگاه

  1. کریمی:
    مستمری بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با (ع)، (ن) و (م) آغاز می‌شود، پرداخت نشده است/ دست مستمری‌‌بگیرانِ مستمند تامین اجتماعی خالی ماند

    نائب رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین از پرداخت نشدن مستمری بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با (ع)، (ن) و (م) آغاز می‌شود، خبر داد.

    عیدعلی کریمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه طبق گزارشی که از بانک رفاه کارگران گرفتم، تا این لحظه مستمری بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حروف (ع)، (ن) و (م) آغاز می‌شود، پرداخت نشده است.

    وی افزود: این گروه از بازنشستگان منتظر دریافت مستمری‌های خود هستند و می‌گویند که بسیاری از بازنشستگان تامین اجتماعی تا دیروز مستمری خود را هم آن هم نه بر مبنای حداقل دستمزد سال ۹۹ که بر مبنای حداقل مستمری سال گذشته که برابر حدود ۱ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان بود، دریافت کرده‌اند.

    کریمی با بیان اینکه بهتر بود که سازمان تامین اجتماعی از پیش فکری به حال کارگران بازنشسته و مستمند می‌کرد، گفت: سازمان تامین اجتماعی هم به خاطر عدم تعهد دولت به پرداخت بدهی حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی‌اش، در تامین نقدینگی دچار مشکلات عدیده‌ای است اما پایان سال گذشته با همکاری دولت باید فکری به حال امروز می‌کرد؛ چنانکه بر سر ارائه خدمات به بیماران کرونا به اتفاق نظر رسیدند.

    نائب رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین، افزود: بدین ترتیب بار دیگر دست مستمری‌‌بگیران مستمند تامین اجتماعی خالی مانده است و دولت هم نه کمکی برای پرداخت مستمری‌ها می‌کند و نه مسئولیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را می‌پذیرد.
    منبع : https://www.ilna.news

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار