ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پیگیری بازنگری در مصوبه افزایش دستمزد کارگران در مجلس:

0

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

پیگیری بازنگری در مصوبه افزایش دستمزد کارگران در مجلس.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: مجلس بازنگری در مصوبه افزایش دستمزد کارگران را پیگیری می‌کند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال تعیین رقم افزایش دستمزد کارگران در سال ۹۹ موجی از اعتراضات از سوی جامعه کارگری به راه افتاد. نمایندگان کارگران افزایش ۲۱ درصدی دستمزد را عادلانه نمی‌دانند و خواستار بازنگری در این مصوبه با توجه به ماده ۴۱ قانون کار هستند.

درحالیکه برخی از نمایندگان کارگران از پیگیری موضوع دستمزد از طریق دیوان عدالت اداری خبر می‌دهند، تقی کبیری (عضو کمیسیون اقتصادی مجلس) عنوان کرد: نمایندگان مجلس نیز پیگیر بازنگری در مصوبه افزایش دستمزد هستند.

او تصریح کرد: رقم تعیین شده برای افزایش دستمزد کارگران نه با نرخ تورم می‌خواند و نه عدالت درباره آنها به نسبت کارکنان دولت رعایت شده است. هر چند رقم افزایش حقوق کارکنان دولت روی کاغذ ۱۵ درصد است، اما با اضافاتی که در اسفند سال گذشته تعیین شد، افزایش دستمزد این دسته از افراد تا حدی مناسب بوده است، اما در مورد کارگران این اتفاق رخ نداده است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر پیگیری نمایندگان برای بازنگری در مصوبه افزایش دستمزد گفت: از زمانی که نرخ افزایش دستمزد تعیین شده کارگران زیادی به ما مراجعه کرده و خواستار بازنگری در این مصوبه شده‌اند. ما امیدواریم در جلساتی با وزرا ازجمله وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راهکار‌هایی برای عادلانه کردن دستمزد پیدا کنیم.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار