ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

برای دریافت وام یک میلیون تومانی چه باید کرد؟

1
تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

زمان واریز یک میلیون به یارانه بگیران / برای دریافت وام یک میلیون تومانی چه باید کرد؟

نرخ سود ۱۲ درصد وام یک میلیون تومانی برای متقاضیان حذف شده است و تا روز قبل از شروع ماه رمضان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود؛ همچنین ثبت‌نام برای متقاضیان از طریق پیامک انجام خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس‌جمهور در روز ۱۸ فروردین ماه گفته بود: تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد در نظر گرفته‌ایم که مدت زمان بازپرداخت آن ۲۴ ماه (دو سال) است و چند ماه هم تنفس داده می‌شود و آنها بازپرداخت را از مهر ماه ۹۹ شروع خواهند کرد.

اما در جلسه امروز ستاد اقتصادی دولت مقرر شد که سود ۱۲ درصدی وام یک میلیون تومانی کرونا که قرار است برای یارانه‌بگیران واریز شود را دولت برعهده بگیرد.

رئیس‌جمهور در این خصوص گفت: قرار شد وام یک میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه پرداخت شود و سود وام را دولت پرداخت کند؛ بنابراین مردم همان یک میلیون تومان را پس می‌دهند.

پس از این اظهارات رئیس کل بانک مرکزی در خصوص شرایط جدید وام یک میلیون تومانی در صفحه ایسناگرامی خود نوشت: با قبول پرداخت مابه التفاوت نرخ ۱۲ درصد با وام قرض الحسنه، توسط دولت مقرر شد وام پرداختی به همه خانوارهای یارانه‌بگیر به صورت قرض‌الحسنه و ۳۰ ماهه باشد.

متقاضیان چگونه ثبت‌نام کنند؟

همتی همچنین در خصوص نحوه ثبت‌نام متقاضیان گفت: با انجام پروسه ثبت نام و اعلام درخواست تمایل سرپرستان خانوار مبنی بر استفاده از این وام در پاسخ به پیامک ارسالی وزارت رفاه انشالله تا روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان وام یک میلیون تومانی خانوارهای یارانه بگیر از طریق بانک‌های عامل خود به حسابشان واریز خواهد شد.

بنابراین طبق جلسه امروز دولت، نرخ سود ۱۲ درصد وام یک میلیون تومانی برای متقاضیان حذف شده است، مدت زمان بازپرداخت آن ۳۰ ماهه و تا روز قبل از شروع ماه رمضان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

در خصوص نحوه ثبت درخواست نیز طبق سخنان امروز رئیس کل بانک مرکزی، پیامکی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سرپرستان خانوار ارسال می‌شود و متقاضیان از این طریق درخواست خود را به وزارت کار اعلام می‌کنند.

منبع : https://tejaratnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Discussion۱ دیدگاه

  1. رئیس سازمان برنامه و بودجه :
    وام یک میلیون تومانی نیازی به ثبت نام ندارد
    نوبخت گفت: سایتی برای دریافت وام یک میلیونی یارانه بگیران در نظر گرفته نشده است و این کار پیامکی انجام می‌شود.

    به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت در حاشیه هفتمین جلسه ستاد راهبری جهش تولید در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بر اساس ساز و کاری که در ستاد اجرایی دولت تعریف شده هیچ سایتی برای دریافت وام یک میلیونی یارانه بگیران در نظر گرفته نشده است و همه آن‌ها پیامکی انجام می‌شود.

    او افزود: ابتدا به خانوار‌های یارانه بگیر اعلام می‌شود که قرار است کارتشان یک میلیون تومان شارژ شود که بعد از اطلاع اگر اعلام آمادگی کنند در واقع به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها وکالت می‌دهند که این وام را از بانک‌ها دریافت و به حسابشان واریز کنند.

    وی گفت: ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر داریم که در واقع بانک باید ۲۳ هزار میلیارد تومان منابع در اختیار سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قرار دهد تا آن‌ها توزیع کنند.

    نوبخت افزود: بازپرداخت این وام از یارانه تیر ماه به بعد برداشت می‌شود که حدود ۳۵ هزار تومان هر ماه کسر خواهد شد.

    وی گفت: این وام یک میلیونی به صورت قرض الحسنه به یارانه بگیران پرداخت می‌شود و حداکثر چهار درصد کارمزد از آن‌ها دریافت خواهد شد و ما به التفاوت هشت درصد سود را دولت به بانک‌ها پرداخت می‌کند.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: ساز و کار این وام یک میلیونی تا فردا اعلام می‌شود و امروز در ستاد اقتصادی دولت نیز گفته شد که تا قبل از ماه رمضان این مبلغ در حساب متقاضیان قرار گیرد.

    نوبخت گفت: همچنین برای حدود چهار میلیون سرپرست خانوار که درآمد ثابت ندارند مانند کارگران فصلی، وام قرض الحسنه یک تا دو میلیون تومانی پرداخت می‌شود که متقاضیان می‌توانند با پیامک درخواست خود را اعلام کنند.

    وی افزود: با توجه به اینکه به سه میلیون خانوار کمک بلاعوض بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در اسفند ماه پرداخت شده است، این مبلغ در فروردین هم در حال پرداخت است و قبل از ماه مبارک رمضان و به مناسبت این ایام، همین مبلغ به صورت فوق العاده پرداخت خواهد شد.

    نوبخت اضافه کرد: این کمک بلاعوض به این گروه از خانوار‌ها در پایان اردیبهشت و خرداد نیز پرداخت می‌شود.

    گفتنی است پیشتر نوبخت در حاشیه هیئت دولت اعلام کرده بود که “ثبت نام وام یک میلیون تومانی تومانی صرفا از طریق ثبت نام در سایت خواهد بود.”
    منبع : https://www.yjc.ir/fa/news/7317845

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار