ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دولت سهم تأمین اجتماعی را در توزیع منابع ملی نادیده می گیرد:

0
رئیس کانون مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: دولت و وزارتخانه های متولی وبخصوص سازمان برنامه وبودجه همواره بیمه شدگان و مستمری بگیران را در توزیع منابع واعتبارات ملی نادیده می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دهقان کیا، رئیس کانون مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی استان تهران که حدود یک میلیون مستمری بگیر تأمین اجتماعی را نمایندگی می کنند در واکنش به خبر نامه نگاری رئیس جمهور به رهبری نظام بابت اخذ مجوز برداشت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی ابراز داشت که تجربه نشان داده است که دولت و وزارتخانه های متولی وبخصوص سازمان برنامه وبودجه همواره بیمه شدگان و مستمری بگیران را در توزیع منابع واعتبارات ملی نادیده می‌گیرند.

وی ادامه داد: این درحالی است مستمری بگیران تأمین اجتماعی هم ایرانی هستند وبایستی قدرالسهم آنان از این منابع عمومی محفوظ باشد چرا این کارگران جزو اقشار مولد و زحمتکش جامعه بوده وقبل از اینکه بیمه شده و مستمری بگیر تأمین اجتماعی باشند شهروند کشور جمهوری اسلامی ایران بود ودر منابع و اعتباراتی که متعلق به ایرانیان است سهیم هستند امری که همواره از سوی دولت مردان نادیده گرفته می شود.

دهقان کیا افزود: که باتوجه به بلای خانمان سوز کرونا که به جان کشور افتاده است ودر این شرایط بحرانی دولت نبایستی بین کارگران بازنشسته وکارمندان بازنشسته تبعیض قائل شود و کمک‌های حاصل از منابع صندوق توسعه ملی را بطور سرانه برابر بین کارگران وکارمندان بازنشسته توزیع کنند و به همین منظور جامعه کارگری از محضر مقام معظم رهبری استدعا دارد که در دستوری که برای صدور مجوز برداشت از صندوق توسعه ملی می‌دهند تصریح فرمایند که سرانه مربوط به کارگران ومستمری بگیران تامین اجتماعی لحاظ شود.

وی خاطر نشان کرد: که طبق قانون تأمین اجتماعی بدهی های مربوط به حق بیمه کارگران جزو دیون ممتازه است و اگر دولت مولی به دستش می‌رسد باید اول حق کارگران را بدهد ولی متاسفانه الان دولت ابربدهکار به کارگران است وسالهاست که در ارتباط با پرداخت حق بیمه کارگران بدحسابی می‌کند و برهمین اساس جامعه کارگری از محضر مقام عظمای ولایت عاجزانه درخواست داریم که حق وحقوق ما کارگران و مستمری بگیران را بطور مجزا به خودمان بدهند ودر اختیار دولت بدحساب قرار ندهند.

منبع : https://www.farsnews.ir/news/13990110000269

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار