ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

جامعه پذیرفت که صنعت بیمه مردم‌ را در روز حادثه و سختی فراموش نمی‌کند:

0

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد بیان کرد: صنعت بیمه در سال ۹۸، در حادثه سیل شمال کشور باحضور به موقع و سریع خود در محل حادثه این پیام را به جامعه انتقال داد که در روز مبادا و حادثه در کنار آنها است و خسارت‌ها را جبران خواهد کرد.

معصوم ضمیری در گفت و گو با چابک آنلاین گفت: تلخ و شیرین سال ۹۸ دردل یک ماجرا است و بعد تلخ این ماجرا اینکه در سال ۹۸ بلایای طبیعی بسیاری رخ داده و سال با سیل شروع شد و به زلزله و کرونا ختم شد که کرونا از مهم ترین تلخی های سال ۹۸ برای تمامی ایرانیان و صنعت بیمه بود.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا از تلخ ترین اتفاقات این سال بود که در کنارآن اتفاقات بزرگ و کوچک دیگری نیز به وقوع پیوست اما آنچه را که می توان به عنوان شیرینی این سال نام برد حضور بسیار خوب صنعت بیمه درکنار آسیب دیدگان این تلخی ها بود.

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد اظهارکرد: در سیل شمال و همچنین سیل بروجرد و شیراز،  شرکت های بیمه ای پیام محبت خودرا به مردم انتقال دادند که در روز مبادا و حادثه در کنار آنها هستند و به عبارتی با مردم آشتی کردند و جامعه هم پذیرفت که صنعت بیمه آنها را در روز حادثه و سختی فراموش نمی کند.

ضمیری با بیان اینکه باید به صنعت بیمه بابت نقش پررنگی که در بلایا و اتفاقات ناگوار سال ۹۸ داشته تبریک گفت، بیان کرد: شرکت های بیمه ای در این اتفاقات هم  به عنوان بیمه گر که خسارت را تامین کردند و هم کمک های مردمی که ازطرف شرکت های خود و کارکنان تجهیز کرده و در این مناطق به کارگرفتند به کمک همنوعان خود شتافتند.

وی تاکید کرد: عملکرد شرکت های بیمه ای در سیل شمال یکی از عملکردهای قابل تقدیر صنعت بیمه بود که در روزهای اول حادثه تمامی اهالی صنعت از رئیس کل بیمه مرکزی گرفته تا مدیران عامل برخی از شرکت های بیمه ای و کارشناسان تهران و بومی مناطق سیل زده همگی در محل حادثه حاضر بوده اند.

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد تصریح کرد: این بعد حوادث سال ۹۸ این امیدواری را در جامعه ایجاد کرده که صنعت بیمه متعلق به خود مردم است و با آنها همدردی کرده و خسارت ها را جبران خواهد کرد.

ضمیری اظهار کرد: سال ۹۸ افت و خیزهایی بسیاری داشته و صنعت بیمه هم مانند تمامی ارکان اقتصادی کشور تحت تاثیر این موضوع قرارگرفته اگر شرایط عادی بود شاید می توانست به توفیق های خیلی بیشتری دست پیدا کند با وجود شرایط پیش آمده که صنعت بیمه را مشغول یکسری اتفاقات خاص کرد بازهم با نگاه به آمار این صنعت به خصوص در بخش های اختیاری مانند بیمه نامه ها ی عمر، توسعه و حضور خوبی داشته است.

وی بیان کرد: مجموعه صنعت بیمه در سالجاری از رشدی مناسب برخوردار بود و این طبیعی است که اتفاقات پیش آمده در این سال صنعت بیمه را تحت تاثیر خود قرارداده که اگر پیش نمی آمد صنعت بیمه می توانست توسعه بیشتری بیابد.

مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد گفت: امیدواریم با تجربیاتی که در سال ۹۸ بدست آمده و با همیاری و همکاری شرکت های بیمه و با هدایت و رهبری بیمه مرکزی و همچنین همکاری سندیکای بیمه گران ایران که می تواند خیلی از مسائل شرکت های بیمه ای را هماهنگ کرده و در یک راستا قرار دهد تجربیات سال ۹۸ را در سال ۹۹ به کار گرفته و سال خوبی داشته باشیم.

منبع : https://pasargadinsurance.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار