ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

شباهت ژنتیکی ایتالیایی ها به مردم ایران:

0

این ویروس دستکاری شده است/ ۲۵ هزار ژن ایرانی در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی است+فیلم.

چرا در ایتالیا تعداد مرگ ها اینقدر بالا است؟ چون ژنتیک مردم ایتالیا بسیار شبیه مردم ایران است و ما الان در مورد “سلاح های نژادی” یعنی سلاح بیولوژیکی که می تواند در نژادهای خاص مرگ آوری بیشتری داشته باشد، صحبت می کنیم.

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛پروفسور علی کرمی، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، بنیان گذار بیوتکنولوژی پزشکی و مهندسی ژنتیک ایران و عضو هیأت اندیشه ورز بسیج اساتید گیلان در برنامه “عصر” به نکات مهمی پیرامون کروناویروس اشاره کرد.بر پایه گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه آمریکا پس از جنگ جهانی دوم با ساخت لابراتوارهای بسیار پیشرفته برای توسعه سلاح های بیولوژیک فعالیت می کند، اظهار کرد: بنده چون کارشناس کنوانسیون های خلع سلاح بیولوژیک بودم، آنقدر سند در اختیار دارم که بتوانم تخلفات آمریکا در توسعه سلاح های بیولوژیک را به همه دنیا ثابت کنم.

بنیان گذار بیوتکنولوژی پزشکی و مهندسی ژنتیک ایران ادامه داد: این سومین باری است که سارس در دنیا ظاهر می شود و کووید۱۹ شبیه ویروس سارس قدیمی است، گفت: در همان زمان هم بحث استفاده آمریکا از این حوزه برای ضربه زدن به اقتصاد چین در مقالات معتبر مطرح شد.

کرونا ویروس جدید یک ساختار عجیب و غریبی دارد
کرمی افزود: اکنون موضوع فرق کرده، کرونا ویروس جدید یک ساختار عجیب و غریبی دارد؛ نوع سرایت این ویروس مهم است این در حالی است که میزان مرگ آوری این ویروس بسیار کمتر از آنفولانزا است.

وی ادامه داد: اما سؤال این است آنفولانزایی که چند ماه پیش در ایران ۱۱۴ نفر فوتی داد چرا این هراس را ایجاد نکرد؛ جالب این است که این ویروس از چین می آید به ایران و در قم نمود دارد و بعد از ۱۹، ۲۰ روز تمام استان های کشور ما را درگیر می کند.

ویروسی که در نژادهای خاص مرگ آوری بیشتری دارد/ شباهت ژنتیکی ایتالیایی ها به مردم ایران
بیان گذار بیوتکنولوژی پزشکی و مهندسی ژنتیک ایران با اشاره به میزان عجیب مرگ و میر در ایران، گفت: چرا در ایتالیا تعداد مرگ ها اینقدر بالا است؟ چون ژنتیک مردم ایتالیا بسیار شبیه مردم ایران است و ما الان در مورد “سلاح های نژادی” یعنی سلاح بیولوژیکی که می تواند در نژادهای خاص مرگ آوری بیشتری داشته باشد، صحبت می کنیم.

جواب مثبت داروی “آنتی رو ماتویید” برای بیمار کرونایی
کرمی ادامه داد: اکنون داروی “آنتی رو ماتویید” را یکی از پزشک های ما تجویز کرده و بیماری که ریه هاش از دست می رفت را به سلامت رساند.

وی با اشاره به تلاش هایش در کنوانسیون خلع سلاح بیولوژیک، گفت: ما ۱۰ سال همراه با ۹۰ کشور کار کردیم تا این پروتکل تهیه شود اما آمریکا در لحظه آخر در ژنو آمد و این پروتکل را به شکست کامل رساند. ما الان چیزی به نام پروتکل نداریم تا ناظران بروند آزمایشگاه های آمریکا را بررسی کنند، زیرا آن را وتو کرد.
کرمی با اشاره به پروژه ژنوم ایرانیان در دانشگاه استنفورد آمریکا، بیان کرد: ژنوم ایرانی ها در اختیار دانشگاه استفورد آمریکایی ها است و این دانشگاه آن راسکانس کرده است.

۲۵هزار ژن ایرانی در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی است
وی گفت: من این هشدار را دادم اما نه مسئولین قضایی نه حقوقی آن را پیگیری نکردند و اکنون ۲۵هزار ژن ما در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی است می دانید که می توانند با آن دارو بسازند؟! ویروس بسازند؟!

نگویید دکتر کرمی توهم توطئه دارد!
استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، بیان کرد: آزمایشگاه های پیشرفته آمریکا اجازه ورود خبرنگار را نمی دهند درصورتی که منِ ایرانی باید هر سال به کنوانسیون گزارش دهم و بگویم چه کار دارم می کنم، پس نگویید دکتر کرمی توهم توطئه دارد!

برخی بیماران تا لحظه آخر هیچ علائمی ندارند/ این ویروس دستکاری شده است
وی با بیان اینکه باید زنجیره انتقال را بشکنیم، گفت: پزشکان ما می گویند برخی بیماران تا لحظه آخر هیچ علائمی ندارند، می گویند سی تی اسکن دارد نشان می دهد من دارم می بینم که این کِیس کرونا است اما تست آزمایشگاهی منفی نشان می دهد و بنابراین ما این احتمال را می دهیم که این ویروس دستکاری شده است.
وی افزود: کرونا جدیدی که در ایران دارد می چرخد و در ایتالیا دارد می کشد باید از سوی دانشمندان به شدت مورد بررسی قرار بگیرد من سکانسش را می خواهم تا آن را آنالیز کنم.

یک بازی دو سر سود برای آمریکا و چین!
کرمی ادامه داد: اکنون می گویند چین این ویروس را آزاد کردند و سهام کمپانی های آمریکا در چین به شدت سقوط کرد و چینی ها آن ها را به راحتی خریدند؛ این یک بازی دو سر سود است برای آمریکا و چین؛ اما چرا ملت ما باید در این بحران آسیب ببیند.

انتهای پیام/۱۴۰۴
منبع:جهان
https://sobheqazvin.ir/news/340750

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار