ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

هاست ابری چیست و تفاوت آن با هاست اشتراکی:

0

شاید بهتر است پیش از هر اقدامی تعریفی از هاست داشته باشیم؛ هاست چیست؟ پاسخ به این سؤال شما را در درک بهتر این متن یاری خواهد داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران سرور، هاست به معنای میزبان است؛ در واقع همان فضایی که اطلاعات و داده‌های سایت شما در اینترنت روی آن قرار می‌گیرد و مخاطبان از آن اطلاعات استفاده می‌کنند. اصلی‌ترین وظیفه‌ هاست دریافت و ارسال داده و سرویس‌های مختلف است. مدیریت آن نسبت به سرور بسیار آسان بوده و مانند حافظه آنلاین عمل می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر انواع ‌هاست‌های مختلف وجود دارد. از هاست لینوکس و هاست ویندوز گرفته تا هاست وردپرس. هاست ابری یکی از همین انواع‌هاست است که عمر زیادی نسبت به سایر هاست‌ها ندارد؛ اما در مدت کوتاهی توانسته در میان مخاطبان جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کند. در ادامه قصد داریم تا به برخی از مهم‌ترین مزایای هاست های ابری بپردازیم:

شاید بتوان مهم‌ترین ویژگی این هاست را انعطاف‌پذیری آن دانست. هاست ابری در هاست ابری منابع شما به صورت واحد در یکجا قرار ندارد و درواقع از منابع چند سرور استفاده می‌کند.

تمام این‌ها باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها خواهان دریافت خدمات کلود برای سرویس‌های خود باشند. شما هم می‌توانید با توجه به نیاز خود هاست ابری تهیه کنید و از آن به راحتی استفاده کنید.

در هاست‌های ابری همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، منابع از چند سرور مختلف تشکیل می‌شوند. مزیت این کار این است که هیچ گاه سایت شما با مشکل برخورد نخواهد کرد. چرا که اگر یکی از سرورها دچار مشکلی شود، اطلاعات از روی سرور دیگر بارگذاری می‌شوند. با توجه به اینکه سرورها در نقاط مختلف جغرافیایی قرار دارند شما از سرعت UpTime بالایی برخوردار خواهید بود. چرا که هر کدام از سرورها که به شما نزدیک‌تر هستند خدمات را به شما ارائه می‌کنند.

کاهش هزینه در هاست ابری

کاهش هزینه‌ها یکی دیگر از مزایای هاست‌های ابری به شمار می‌رود. در سرویس‌های دیگر سقف خاصی برای منابع سرور در نظر گرفته می‌شود که با توجه به تخمین حداکثری میزان بازدیدهای شما خواهد بود؛ اما ممکن است هیچ وقت سایت شما به بازدید حداکثری نرسد.

اینکه شما کدام یک از خدمات هاستینگ را می‌خواهید بسیار مهم است. اگر به دنبال مزایایی که گفتیم هستید بهترین انتخاب برای شما هاست ابری است. نکته دیگری که در هنگام خرید هاست باید رعایت کنید، شرکت ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ است. شما باید شرکتی را انتخاب کنید که اعتبار زیادی داشته باشد و حداقل پیشینه خوبی در ارائه خدمات هاستینگ داشته باشد.

شرکت‌های زیادی هستند که خدمات هاستینگ را ارائه می‌دهند اما اینکه کدام یک از این شرکت‌ها می‌توانند تضمین کنند که در صورت بروز مشکل پشتیبان شما هستند کمی کار سختی است؛ اما در هر حال این شرکت‌ها انواع پکیج‌های خود را ارائه داده‌اند و شما می‌توانید یکی از این پکیج‌ها را با توجه به نیازتان انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان هاستینگ شرکت مربوطه ارتباط برقرار کرده و از آنان کمک بخواهید تا شمارا یاری دهند.

منبع : https://www.isna.ir/news/98121914410

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار