ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چه افرادی بیمه عمر نمی‌شوند؟

0

افرادی که دارای بیماری‌های صعب العلاج مانند HIV (ایدز)، هپاتیت از نوع MS-C. B . A دیابت،‌ نارسایی کلیوی، دیالیز و بیماری‌های عصبی هستند نمی‌توانند بیمه عمر شوند.

به گزارش خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ بیمه عمر یکی از رشته‌های مهم بیمه‌ای اشخاص است و در قراردادهای بیمه‌ی عمر، شرکت بیمه گر در ازای دریافت حق بیمه متعهد می‌شود که درصورت فوت بیمه شده یا زنده ماندن وی در زمانی معین، سرمایه بیمه شده را به طور یک‌جا یا به صورت مستمری به بیمه‌گذار یا به شخص ثالثی که وی تعیین کرده بپردازد اما در این بیمه افرادی هستند که شرکت‌های بیمه آنها را بیمه عمر نمی‌کنند.

وضعیت سلامت فردی که می‌خواهد بیمه عمر شود بسیار مهم است و باید به سوالات پزشکی مطرح شده در قرارداد بیمه نامه عمر به دقت و صحت پاسخ دهد و در صورت داشتن بیماری یا بیماری‌های خاص، بیمه گر را مطلع کند و اطلاعات لازم اعم از شدت آن بیماری و یا داروهای مصرفی را ذکر کند.

در حال حاضر در کشور ما افرادی که بیماری‌های قلب، ریه،‌کبد، کلیه و مغز استخوان باشند می‌توانند بیمه عمر شوند . همچنین بیماری‌های تحت پوشش این بیمه نامه عبارت است از هرگونه عارضه‌ی جسمی و یا اختلال در اعمال طبیعی اعضاء و جهاز مختلف بدن که ناشی از بروز سکته قلبی،‌ سکته مغزی،‌ جراحی عروق قلبی ( کرونر)، سرطان و پیوند اعضای اصلی بدن بر طبق تشخیص پزشک معتمد شرکت بیمه‌ای باشد.

اما در این بین افرادی که دارای بیماری‌های صعب العلاج مانند HIV (ایدز)، هپاتیت از نوع MS-C. B . A دیابت،‌نارسایی کلیوی، دیالیز و بیماری‌های عصبی هستند امکان بیمه شدن ندارند. همچنین زنان باردار تا ۳ ماه پس از وضع حمل بیمه نمی‌شوند و سربازان خارج از تهران تا برگشت از خدمت بیمه نمی‌شوند مگر این که چند سال قبل از خدمت، بیمه خریده باشند و در زمان خدمت در مناطق غیر جنگی حضور داشته باشند.

منبع : https://www.isna.ir/news/91120502922

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار