ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان از فروردین سال آینده اجرا می‌شود:

0

سهیلا جلودارزاده:

همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان از فروردین سال آینده اجرا می‌شود/ جداول افزایش حقوق بازنشستگان آماده است/ کسی که لای زرورق بزرگ شده درد کارگر را نمی‌فهمد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: فهرست‌ها و جداول افزایش حقوق بازنشستگان آماده است و از فرودین سال آینده این افزایش حقوق اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سهیلا جلودارزاده در جمع بازنشستگان شهرری با بیان اینکه اقتصاد ارتباط مستقیمی با سیاست دارد، عنوان کرد: وقتی عده‌ای می‌ریزند و سفارت کشوری را آتش می‌زنند این اقدام بر قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی موثر است و باعث می‌شود قدرت خرید مردم کاهش یابد که در این بین اقشار ضعیف بیشترین زیان را می‌بینند.

او با بیان اینکه کارها داشت خود پیش می‌رفت که برخی اتفاقات باعث شد رابطه ما با دنیا خراب شود، گفت: در شرایط فشارهای اقتصادی می‌گویند قیمت‌ها را کنترل می‌کنیم، ولی مگر می‌شود؟ برای کنترل قیمت‌ها باید در زمان مناسب کار مناسب صورت داد. عده‌ای با اتخاذ سیاست نادرست بحران درست می‌کنند و اصلا نان دعوا راه انداختن و دعوا کردن را می‌خورند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه خانه کارگر از طریق حق عضویت اعضا که سالی ۱۵ هزار تومان است اداره می‌شود، بیان کرد: با این پول ناچیز ما آنقدر تشکیلات را توسعه داده‌ایم که حالا در شهرهای مختلف کشور استراحتگاه، دانشگاه و مراکز درمانی داریم. دلیل آن این است که با درستکاری عمل شده است و اگر در جاهای دیگر هم درستکاری باشد توسعه اتفاق می‌افتد.

او ادامه داد: می‌بینیم که این درستکاری در برخی جاها نیست و نتیجه آن می‌شود که در حالی که یک کارگر یا بازنشسته برای دریافت وام سه میلیون تومانی بابد هزار جور تعهد و ضامن بیاورد، کسی سه هزار میلیارد تومان پول بیت المال را برمی‌دارد و به کانادا می‌رود.

جلودارزاده با اشاره به فعالیت نمایندگان خانه کارگر در مجلس دهم عنوان کرد: مگر ما چند نفر بودیم؟ دو نفر. با این وجود جلو خیلی از اتفاقات را گرفتیم. نگذاشتیم بانک رفاه و تامین اجتماعی را از کارگران بگیرند.

او با بیان اینکه همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان از فروردین سال آینده اجرا می‌شود، توضیح داد: منتظریم طلب تامین اجتماعی داده شود و تا حالا پنج هزار میلیارد تومان از این طلب وصول شده است. حتی فهرست‌ها و جداول افزایش حقوق بازنشستگان آماده است و از فرودین سال آینده این افزایش حقوق اعمال می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در انتخابات نمایندگانی را انتخاب کنید که از جنس شما باشد. کسی که لای زرورق بزرگ شده درد کارگران را نمی‌فهمد.

جلودارزاده با اشاره‌ به بحث جدایی ری از تهران گفت: ری شهری با سابقه شش هزار سالانه است اما درآمد آن در جاهای دیگر خرج می‌شود و سهم این منطقه آلودگی هوا، توسعه قبرستان و… است. این در حالی است که این منطقه ظرفیت بالای گردشگری دارد و می‌توان از این طریق درآمدزایی کرد.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار