ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تامین اجتماعی تصمیم اخیر خود را لغو و اجرایش را ممنوع کرد:

0
برون سپاری درمانی تامین اجتماعی ممنوع شد/غربالگری سلامت بازنشستگان آغاز می شود.
تامین اجتماعی تصمیم اخیر خود را لغو و اجرایش را ممنوع کرد.
کارگر آنلاین:مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: درمان بیمه شدگان و حفظ کرامت انسانی آنان خطر قرمز سازمان تامین اجتماعی است.
به گزارش کارگر آنلاین ، ابوالفضل آفریده عصر روز شنبه نوزدهم بهمن در آیین افتتاح طرح بهسازی بخش های ICU  و  CCU بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران ساوه با تاکید بر اینکه درمان جزو لاینفک سازمان تامین اجتماعی است، اظهار کرد: برون سپاری حوزه درمان در این سازمان مطلقا ممنوع است و سازمان تامین اجتماعی با همه توان و امکانات به بهترین وجه در حوزه درمان به مردم خدمات لازم ارائه می‌دهد.
وی با اشاره به برخی نگرانی های جامعه کارگری در خصوص طرح موضوع واگذاری و برون سپاری حوزه درمان تامین اجتماعی اظهار کرد: واگذاری بخش درمان و برون سپاری آن از نظر تامین اجتماعی مطلقا ممنوع است.
وی بیان کرد: ساختار سازمان تامین اجتماعی به سمت عملکرد بهتر و چابک تر و فعالیت در حوزه درمان به صورت علمی تر و تخصصی تر است تا بتوان امید به زندگی را در بین مردم و بویژه بیمه شدگان افزایش داد.
مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در ادامه با تاکید بر اینکه برای مراقبت از سلامتی بازنشسته‌ها برنامه مدون و مشخصی در دستور کار است، افزود: افزایش سطح سلامت سالمندان و بازنشستگان را به طور جدی پیگیری و در کنار آن پیشگیری و غربالگری از بیماری‌های مهلک به عنوان یکی دیگر از برنامه های حوزه درمان را دنبال خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: حفظ و حراست از سلامتی بیمه شدگان مهمترین رویکرد حوزه درمان و سلامت سازمان است و سازمان تامین اجتماعی با اولویت بندی مشکلات و نیازها تمام تلاش خود را برای برآوردن مطالبات مردمی در حوزه درمان بکار بسته است.
آفریده با اشاره به اینکه ۹۰ درصد تشخیص و  درمان یک بیمار براساس معاینه و شرح حال و  تنها پنج درصد پاراکلینیک نقش دارد، افزود: متاسفانه در کشور ما عمده تمرکز در حوزه پاراکلینیک است و این روند هزینه پرداختی سازمان برای درمان را افزایش داده است.
وی تاکید کرد: تک تک برگه‌های دفترچه بیمه مانند چک‌های سفیدامضایی است که بابت آن باید هزینه پرداخت کرد و این پرداخت هزینه از حساب بیمه شده خارج می‌شود.
وی تصریح کرد: مدیریت در هزینه‌های درمان و تلاش برای کاهش خروجی از حساب بیمه شده  به صندوق تامین اجتماعی کمک می‌کند تا بتواند با کاهش پرداختی در حوزه درمان به تامین زیرساخت‌ها و تجهیز مراکز درمانی بپردازد و با ارتقای هتلینگ ضمن برآوردن نیازها، موجب تقویت روحیه افراد شود.
وی در خصوص تامین پزشک متخصص در مراکز درمانی کشور نیز گفت: باید به توان پزشکی کشور توجه شود و به میزان برخورداری از پزشک متخصص در رشته های پزشکی مختلف نیاز مردم برآورده شود.
وی تصریح کرد: بخش اعظمی از بیماری های افراد در حوزه روحی و روانی است و محیط درمان دارای انرژی مثبت توان مضاعفی را برای کاهش این بیماری ایجاد خواهد کرد از این رو ارتقای هتلینگ از سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی است.
آفریده در ادامه گفت: مشکلات مربوط به رادیولوژی به صورت کشوری مطرح است و دلیل آن هم حجم بالای درخواست در این حوزه بدون توجه به موضوع درمان است. در شهر تهران دو برابر کشوری نظیر انگلیس تقاضای سی تی اسکن و MRI از سوی مردم وجود دارد در حالیکه بسیاری از این تقاضاها لزومی ندارد.
وی در پایان تصریح کرد: مشکلات زیرساختی و کمبودها و … مختلف جسارت را از پزشکان گرفته است در حالیکه با مشارکت مردم و تقویت حوزه درمان می توان با حداقل امکانات بیشترین خدمات را ارائه کرد.
محجوب مطرح کرد:طرح برون‌سپاری درمان سازمان تامین اجتماعی کاسبی جدید پزشکان است؛
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع برون‌سپاری درمان سازمان تامین اجتماعی در روزهای گذشته گفته بود: بیش از ۳۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند. می‌توان گفت این طرح کاسبی جدید پزشکان است که ما مخالفت خود را از اجرای این طرح هم در مجلس و هم در دولت اعلام کرده‌ایم.
دبیرکل خانه کارگر افزود: دو- سه روز پیش شائبه به جریان انداختن این طرح به گوش رسیده و با این حال ما از شما بازنشستگان نیز می‌خواهیم با اعمال نظر مخالفت خود را نسبت به این موضوع مهم نشان دهید.
به گفته محجوب، در قالب طرح برون‌سپاری می‌خواهند از همه بیمه‌شدگان پول دریافت کنند که ما حتی حاضر نیستیم یک ریال از جیب شما بازنشستگان خرج شود.
محجوب همچنین اظهار داشت: شما بازنشستگان در صف مقدم درمان تامین اجتماعی هستید و به عنوان پیشکسوت نگذارید بابت درمان پولی از جیب شما خارج کنند.
محجوب در پایان با بیان اینکه انتظار داریم مسئولان به وظایف قانونی خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: به کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز، طلب سازمان تامین اجتماعی را بدهید تا سازمان بتواند به مشکلات کارگران و مستمری‌بگیران بپردازد.
منبع : https://kargaronline.ir/fa/news-details/77720

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار