ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

موضوع افزایش دستمزد را با همسان‌سازی مخلوط نکنیم:

0

علیرضا محجوب در روز اول دهه فجر:

موضوع افزایش دستمزد را با همسان‌سازی مخلوط نکنیم/ صدای کارگران باید صدای اول جامعه شود/ برخی برای مردم تصویر غیرواقعی از انقلاب ساختند.

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: دوستان ما در خانه کارگر در مورد همسان‌سازی تلاش‌های زیادی انجام دادند و ما در مجلس نیز پیگیر این موضوعات هستیم. موضوع افزایش دستمزد را نباید با همسان‌سازی مخلوط کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی) امروز، دوازدهم بهمن ماه در اولین روز مراسم دهه فجر که در محل تالار باغ زندگی اسلامشهر برگزار شد، ضمن تبریک حلول دهه فجر، اظهار داشت: جهت‌گیری انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷، بهبود زندگی فقرا و مستضعفین بود. هر کسی که مسئولیتی دارد باید دلش برای کارگران، کارمندان، کشاورزان و بازنشستگان که درآمد کافی ندارند، بسوزد. معیار خدمت در جمهوری اسلامی چنین است.

وی افزود: کسانی که مردم را نادیده گرفتند و تصویر غیر واقعی از انقلاب برای مردم ساختند، باید بدانند که به حرمت شهدای انقلاب باید صدای کارگران را بلند کرده و تبدیل به صدای اول جامعه کرد.

محجوب با بیان اینکه این انقلاب با یک سازماندهی به پیروزی رسید که خانه کارگر یکی از این سازمان‌ها است، تصریح کرد: این تشکل در سال ۵۸ بنیانگذاری شد اما پیش از آن فعالیت تشکیلاتی وجود داشته است. طی این سال‌ها نیز فعالیت تشکیلاتی خانه کارگر ادامه داشته است.

این نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مراسم‌ها، حرکتی تشکیلاتی هستند، گفت: تشکیلات یکی از ثمرات کار ما است. کار تشکیلاتی و جمعی را باور داشتن و در مسیر آن خود را قرار دادن هدف ما است و جامعه کارگری وقتی می‌تواند به نتایج دلخواه برسد که در یک تشکیلات و مجموعه کنار هم بیاید و جمعی حرکت کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه جامعه کارگری نسبت به بقیه اقشار متشکل‌تر است. ما معتقدیم برای دستیابی به حقوق کارگران باید کار تشکیلاتی و تبلیغی لازم است. باید صدای کارگر زنده باشد و امور خود را در دست داشته باشد. امام خمینی (ره) اول انقلاب می‌گفتند که کارگران مدیران مملکت‌اند.

محجوب خاطرنشان کرد: کارگران می‌خواهند که شرکت‌هایشان در اثر خصوصی‌سازی نابود نشود. این از ثمرات انقلاب است که می توانیم گرد هم بیاییم و نقد کنیم. بنابراین باید در پاسداری آن کوشا باشیم.

وی خاطر‌نشان کرد: دوستان ما در خانه کارگر در مورد همسان‌سازی تلاش‌های زیادی انجام دادند و ما در مجلس نیز پیگیر این موضوعات هستیم. موضوع افزایش دستمزد را نباید با همسان‌سازی مخلوط کرد. لازم است که فرمول همسان‌سازی را پیدا و تنظیم کنیم.

محجوب در پایان تصریح کرد: در کمیسیون اجتماعی مجلس جلساتی در این خصوص تشکیل شد تا این موضوع هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.  همچنین در مورد دستمزد امیدواریم شورای عالی کار امسال جبران مافات سال‌های قبل را در دستمزد سال جدید در نظر بگیرد.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار