ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

در درمانِ سازمان باید منافع کارگران و بازنشستگان لحاظ شود:

0

شوکت:

طرح بودجه عملکردی بیمارستان‌های تامین اجتماعی دوباره بررسی می‌شود/ در درمانِ سازمان باید منافع کارگران و بازنشستگان لحاظ شود .

عضو کارگری هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، گفت: «به دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، کارگروهی با حضور نمایندگان کارگران، بازنشستگان و معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی، به منظورِ بررسی نقطه‌‌ نظرات پیرامون طرح بودجه عملکردی بیمارستان‌های تامین اجتماعی تشکیل می‌شود.»

«اکبر شوکت» در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در روز سه‌شنبه هفته گذشته، گفت: در این جلسه که با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان برگزار شد، نمایندگان کارگران و بازنشستگان بخشی از نقطه‌نظرات خود را در مورد طرح بودجه عملکردی بیمارستان‌های تامین اجتماعی، ارائه کردند.

وی افزود: بحثی که داریم این است که بخش درمان سازمان تامین اجتماعی باید به صورت سه‌جانبه یعنی با حضور نمایندگان کارگران و بازنشستگان، کارفرمایان و دولت، که برابر با اصل ۴۳ قانون اساسی، در زمینه تامین درمان آحاد جامعه مسئول است، اداره شود. بنابراین هر طرحی باید از کانال سه‌جانبه‌گرایی بیرون آید تا منافع جامعه خدمت‌گیرندگان در آن به صورت کامل لحاظ شود.

عضو کارگری هیات امنای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این جلسه بر رعایت سه‌جانبه‌گرایی صحه گذاشتند، افزود: پس از برگزاری این جلسه آقای سالاری دستور داد تا کارگروهی با حضور نمایندگان کارگران و بازنشستگان و معاوت درمان تشکیل شود، تا نقطه نظرات مخالف و موافق طرح بودجه عملکردی با حضور معاون درمان بررسی شود.

شوکت افزود: خودگرانی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در قالب طرح بودجه عملکردی، نمی‌تواند منافع کارگران و بازنشستگان را در درمان تامین اجتماعی تامین کند و باید رویکردهای خرد و کلان طرح را متناسب با منافع بیمه‌شدگان تنظیم نمود.

لازم به یادآوری است که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی چندی پیش در جلسه شورای راهبردی شرکای اجتماعی، گفت: در برنامه طراحی شده برای اختصاص بودجه مبتنی بر عملکرد و ارتقای بهره‌وری بیمارستان‌ها شرایط هر بیمارستان به خوبی مورد توجه قرار گرفته و بویژه در استان‌های کم برخوردار و دارای محدودیت ضرایب مشخصی با توجه به عملکرد سنوات قبل برای تعرفه‌ها لحاظ شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: به خودگردانی بیمارستان‌ها اعتقادی نداریم و به دنبال درآمدزایی در آنها نیستیم؛ بلکه به دنبال افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی هستیم و هدف ما بهبود عملکرد بیمارستان‌ها و مدیریت بهینه منابع مالی است.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار