ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اهمیت بیمه عمر کودکان:

0

خرید بیمه عمر در جوامع امروزی جزو نکات حائز اهمیت است. در تمام کشورهای توسعه یافته، مانند کانادا و ژاپن، کودکان از بدو تولد تحت پوشش این نوع بیمه نامه‌ها هستند. دولت در این کشورها بلافاصله بعد از به دنیا آمدن کودک، با بسته‌های حمایتی از بیمه عمر کودکان حمایت می‌کند. در کشور ما به‌علت مسائل اقتصادی و ایجاد هزینه، دولت به‌دلیل اینکه باید بودجه‌های ضروری را تأمین کند، بسته حمایتی برای بیمه کودکان در نظر نمی‌گیرد؛ اما این مسأله نباید باعث شود خانواده‌ها از این مسئولیت شانه خالی کنند. والدین با تهیه این نوع بیمه نامه‌ها، از فرزندان خود در زمان تحصیلات دانشگاهی و خرید اقلام ضروری در سنین بالاتر حمایت خواهند کرد. فرزندان در کودکی هزینه کمتری دارند هرچقدر فرزندان بزرگ‌تر می‌شوند هزینه آنها بیشتر می‌شود.

در این میان سرمایه‌گذاری مستمر والدین باعث می‌شود که شرکت بیمه در فعالیت‌های اقتصادی با بازده سود مناسب شرکت کرده و منافعی که از این سرمایه گذاری‌ها به‌دست می‌آورد را به صندوق‌های اندوخته شما در بیمه عمر و سرمایه‌گذاری واریز کند. همین روال باعث می‌شود چندین برابر پولی که شما به بیمه پرداخت کرده اید برای شما سپرده‌گذاری شود و به این ترتیب پرداخت‌های کوچک شما در بیمه عمر، سرمایه‌ای بزرگ در آینده به فرزندانتان می‌دهد.

در این میان ممکن است شما به بیمه، بانک یا هیچ ارگان دیگری اعتماد نداشته باشید و بخواهید خودتان ماه به ماه مقدار مشخصی طلا با سکه را در یک گاوصندوق برای فرزندانتان ذخیره کنید. درست است که ارزش طلا و سکه از پولی که به‌عنوان حق بیمه پرداخت می‌شود بالاتر است ولی در صورتی که حادثه‌ای برای شما پیش بیاید و از کارافتاده شوید شرکت مورد نظر حق بیمه شما را پرداخت می‌کند و در نتیجه قراردادی که از ابتدا با بیمه بسته اید سر جای خود باقی است. فرزند شما هم می‌تواند در پایان قرارداد از رقم تعیین شده اولیه و سود آن و همین‌طور پوشش بیمه‌ای استفاده کند. این مسأله در مورد سرمایه گذاری‌های دیگر از جمله خرید سکه و طلا به‌هیچ‌وجه وجود ندارد و شما در صورت از کارافتادگی یا بروز حادثه اگر نتوانید به حجم سکه‌ها و طلاها اضافه کنید بر سرمایه شما افزوده نمی‌شود و خبری از نقشه‌ای که برای آینده رؤیایی کودکانتان کشیده اید، نخواهد بود.

توصیه‌ای فنی برای خرید بیمه عمر کودکان
بیمه عمر کودکان برای پوشش زندگی و آینده کودکان طراحی شده است. این بیمه انعطاف پذیر بوده و حتی می‌توان به پوشش‌هایی که ارائه می‌دهد پوشش‌های تکمیلی دیگری نیز افزود؛ اما معمولاً توصیه می‌شود که بیمه‌گذار از پوشش‌های تکمیلی غیرضروری که ممکن است برای کودکان کاربردی نداشته باشد چشم پوشی کند و سعی کند که بیمه عمر سوددهی بیشتری داشته باشد. دلیل این توصیه این است که معمولاً کودکان کمتر از بزرگسالان به بیماری‌های سخت دچار می‌شوند و همچنین کودکان در معرض خطراتی که در جامعه و محیط کار افراد بزرگسال را تهدید می‌کنند، نیستند. بنابراین می‌توان تنها یک با تعداد اندکی پوشش، بیمه را انتخاب کرد و به ازای آن با افزایش سرمایه و حق بیمه‌ها، تلاش کرد تا سود دهی بیمه افزایش یافته و در پایان قرارداد اندوخته قابل توجهی نصیب بیمه‌گذار شود.

*حسین احمدی/کارشناس بیمه

منبع : http://banker.ir/p

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار