ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آنها که یارانه معیشتی نگرفتند، چه کنند؟

0
جاماندگان یارانه معیشتی همچنان امیدوار بمانند:

آنها که یارانه معیشتی نگرفتند، چه کنند؟

دومین مرحله یارانه معیشتی ۱۱ دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد؛ در این مرحله ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار به لیست یارانه بگیران آذر ماه افزوده شده‌اند. اما آنها که هنوز یارانه معیشتی نگرفته‌اند، چه می‌توانند کنند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، دومین دور یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

دور اول این یارانه پس از گران شدن بنزین در روز ۲۴ آبان ماه، طی سه مرحله تا دوم آذر ماه واریز شد و دومین دور آن به دی ماه رسید.

براساس اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه در اولین مرحله پرداخت حمایت معیشتی به ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار معادل حدود ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور یارانه سوخت پرداخت شده است.

طبق اعلام مهدی قمصریان، سخنگو سازمان برنامه و بودجه، در این مرحله ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تایید شده‌اند حمایت معیشتی مرحله اول و دوم را همزمان دیشب دریافت کرده‌اند. اما جاماندگان چه باید کنند؟

طبق اطلاعیه ۱۰ دی ماه سامانه معیشتی، «طی روزهای سوم الی بیستم آذر ماه، ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانواری که در لیست یارانه بگیران نبودند و خود را حائز دریافت بسته حمایت معیشتی می دانستند ، اقدام به ثبت شماره ملی خود در کد دستوری #۶۳۶۹* کردند ، این افراد می توانند از ( ساعت ۲۲ دیشب، سه شنبه۱۰ دیماه) با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت این بسته اقدام نمایند.

برای ثبت نام نیز سرپرست خانوار باید اطلاعات هویتی و شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کند.

مهلت ثبت درخواست در سایت، از ساعت ۲۲ دهم دی ماه به مدت ۱۴ روز ( تا ۲۴ دیماه) فراهم شده است.

پس از بررسی اولیه اطلاعات و تعیین وضعیت، نتیجه بررسی درخواست متقاضیان به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه، پیامک خواهد شد.»

پیش از این هم در ۱۱ آذر ماه، سخنگوی ستاد طرح حمایت معیشتی دولت گفته بود: جاماندگان طرح که پیامک ارسال کردند اما کد رهگیری دریافت نکردند با وارد کردن شماره حساب واریز یارانه‌های نقدی به جای کد رهگیری در سایت Hemayat.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین بنا به اعلام حسن میرزایی: در خصوص وضعیت این افراد تا پایان دی ماه تعیین تکلیف می‌شود و برای این که در فرایند شناسایی دقت فدای سرعت نشود قرار شده است که نتیجه شناسایی این افراد تا پایان دی ماه به سازمان برنامه و بودجه داده شود.

همچنین طبق اعلام برخی مخاطبان تجارت‌نیوز قرار بوده امروز یعنی ۱۶ دی ماه نتیجه بررسی درخواست آنها از طریق سایت مربوطه که پیش از این به آن مراجعه کرده بودند اعلام شود اما به نظر می‌رسد خیلی از آنها هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند و همچنان باید در انتظار پاسخ بررسی‌ها باشند.

طبق اعلام قبلی فرصت اعتراض تا ۲۴ دی ماه است.

زهرا بارانی
منبع : https://tejaratnews.com

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار