ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

پیش بینی بازار طلا و سکه تا پایان سال:

0
عضو اتحادیه صنفی طلا و جواهر تهران با اشاره به اینکه تقاضا تا پایان سال در بازار طلا و سکه صعودی خواهد بود، گفت: اگر عرضه به اندازه کافی انجام شود، طبیعتا قیمت‌ها در همین نرخ‌های فعلی در نوسان خواهد بود، اما اگر تقاضا بر عرضه فزونی یافته، به طور قطع قیمت سکه و طلا تا پایان سال گران‌تر خواهد شد.

به گزارش بنکر (Banker)، محمد ولی با تاکید بر اینکه نرخ ارز در تعین قیمت طلا بسیار تعیین کننده است، گفت: به دلیل برنامه‌هایی که بانک مرکزی طی دو سال گذشته در دستور کار خود قرار داده بود و بازار ارز را کنترل و مدیریت کرد، قیمت ارز ثبات داشت و به دنبال آن قیمت سکه و طلا نیز زیاد تغییری نکرد، اما بعد از افزایش قیمت بنزین، دلار بالا رفت و بعد از آن طلا و سکه نیز سیر صعودی به خود گرفت.

کارشناس بازار طلا و سکه با بیان اینکه در بازار‌های جهانی تقاضا برای طلا به صورت شمش روبه فزونی است، گفت: با توجه به اینکه انتظار نمی‌رفت کشور‌های اروپایی تا این حد برای خرید شمش طلا تقاضا داشته باشند، این امر قیمت‌ها را در ماه‌های اخیر در بازار‌های جهانی صعودی کرد، از سویی منابع زیر زمینی طلا نیز به دلیل استخراج بی رویه در حال کاهش است و این امر در آینده بر روی قیمت می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

محمد ولی با اشاره به اینکه اگر تلاش‌های بانک مرکزی در حوزه افزایش ارزش ریال بیشتر شود، قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز تعدیل خواهد شد، افزود: در سال گذشته به دلیل افزایش ناگهانی قیمت دلار، ارزش ریال با افت بسیار زیادی روبرو شد، اما بعد از آن به دلیل اقدامات بانک مرکزی این روند معکوس و ارزش ریال تقویت شد، در وضعیت فعلی اگر بانک مرکزی بتواند همان فرمان را ادامه بدهد، به طور قطع بازار‌ها از ثبات بیشتری بهره‌مند خواهند شد.

منبع : http://banker.ir/p

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار