ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

آخرین وضعیت توانگری مالی بیمه‌ها:

0

۲۲ شرکت در سطح یک.

آخرین وضعیت نسبت توانگری مالی شرکت‌های بیمه در سال جاری نشان می‌دهد که ۲۲ شرکت در سطح یک و وضعیت مطلوبی قرار دارند.

به گزارش ایسنا، وضعیت توانگری مالی بیمه‌ها در واقع یکی از معیارهای مهم برای انتخاب شرکت بیمه‌گر است که همواره مورد توصیه بیمه مرکزی به مردم برای تعیین شرکت بیمه‌گر بوده است.

توانگری مالی بیمه‌ها نشان می‌دهد که تا چه حد این شرکت می‌تواند در انجام تعهدات خود توانا باشد  که در پنج سطح‌ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تازه‌ترین گزارش مربوط به سطح توانگری بیمه‌ها بر اساس اطلاعات رسمی بیمه مرکزی از این حکایت دارد که عمده شرکت‌ها در سطح یک قرار دارند که عبارتند از: “بیمه آسیا، البرز، دانا، پارسیان، ملت، سامان، نوین، پاسارگاد، کارآفرین، میهن، کوثر، بیمه ما، سرمد، تعاون، اتکای ایرانیان، حکمت صبا، تجارت نو، زندگی خاورمیانه، امید، ایران معین، آسماری و اتکایی امین “.

قرار گرفتن شرکت بیمه در سطح یک نشان می‌دهد که در وضعیت مطلوبی قرار دارند و نسبت توانگری آنها برابر ۱۰۰ درصد و بیشتر است. این شرکت‌ها از توانایی کافی جهت انجام تعهدات خود در مقابل بیمه گذاران و صاحبان حقوق آنها برخوردارند.

اما چند شرکت در سطح دو قرار دارند که “بیمه ایران، بیمه معلم، رازی، سینا، دی و آرمان” بیمه‌های این بخش هستند. نسبت توانگری مالی سطح دو بیش از ۷۰ درصد و کمتر از ۱۰۰ درصد است و مطابق شاخص‌های تعریف شده سطح دو توانگری به این معناست که شرکت‌های بیمه توانایی ایفای تعهدات خود را دارند ولی باید برای رسیدن به شرایط مطلوب وضعیت مالی خود را ترمیم و تقویت کنند.

این در حالی است که بیمه مرکزی از شرکت‌هایی که در سطح دو قرار دارند درخواست ارائه برنامه ترمیم وضعیت مالی سه ساله و حسب مورد افزایش سرمایه را داشته که پس از بررسی و تایید برای اجرا به این شرکت‌ها ابلاغ می‌شود.

منبع : https://www.isna.ir/news/98100302464

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار