ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با توجه به تورم ضروری است:

0
جزییات همسان سازی حقوق کارگران و بازنشستگان کشوری و لشکری از زبان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در بودجه سال ۹۹ را با توجه به میزان تورم بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: در کمیسیون اجتماعی و تلفیق تصویب قوانین مرتبط با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و نیز تسهیل در اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری را پی‌گیری می‌کنیم.

به گزارش کارگر آنلاین، عبدالرضا عزیزی در گفت وگو با تامین ۲۴ با اشاره به اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در بودجه سال ۹۹، اظهارداشت: با توجه به نرخ تورم در کشور، اختصاص این میزان بودجه برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان می‌تواند در مقایسه با سال ۹۸ کمتر باشد؛ اما همین‌میزان بودجه اگر به طور کامل اختصاص یابد، می‌تواند از بار مشکلات بازنشستگان بکاهد. در لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۹ کل کشور به میزان ۴ هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری پیشنهاد شده است که امیدواریم این رقم از سوی دولت به اجرا گذاشته شود.

وی با اشاره به مبلغ همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در بودجه سال ۹۸ اظهار کرد: در بودجه سال ۹۸ دولت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تعیین حدود ۲ هزار میلیارد تومان بودجه تعیین کرده بود؛ اما در کمیسیون اجتماعی مجلس این میزان به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و در نهایت نیز در مجلس به تصویب رسید.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این میزان بودجه تنها ۳۰ درصد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را تامین می‌کند، گفت: برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در سال ۹۸ نیازمند ۱۵ هزار میلیارد تومان هستیم.

عزیزی در خصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی کارگری نیز تصریح کرد: برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری ۱۲ هزار میلیارد تومان بودجه مورد نیاز است؛ برای تامین این میزان بودجه برای سازمان تامین‌اجتماعی برای اجرایی کردن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری، دولت را مکلف کردیم که از طریق تهاتر بخشی از مطالبات تامین‌اجتماعی را از دولت پرداخت کند؛ چنان‌چه پرداخت این مطالبات از سوی دولت انجام شود، سازمان تامین‌اجتماعی نیز می‌تواند همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها را اجرا کند.

منبع : https://kargaronline.ir/fa/news-details/75156

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار