ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

حمایت‌های بیمه عمرپاسارگاد فقط به بعد از فوت محدود نمی‌شود:

0

در بیمه عمر، شرکت بیمه متعهد می‌شود در برابر دریافت حق‌بیمه‌ی مشخص، بعد از فوت بیمه‌گذار مبلغی به‌عنوان سرمایه یا مستمری به خانواده‌ی او پرداخت کند. حمایت‌های بیمه عمر فقط به بعد از فوت محدود نمی‌شود. مزایایی مثل اخذ وام بدون ضامن، امکان سرمایه‌گذاری، مستمری نقص عضو و ازکارافتادگی وپوشش امراض خاص از مواردی است که بیمه‌گذار در زمان حیات هم می‌تواند از آن استفاده کند.

بیمه عمر پاسارگاد چیست؟

بیمه پاسارگاد جزو شرکت‌هایی است که در حیطه بیمه عمر فعالیت می‌کند و جزو سه شرکت برتر در زمینه فروش بیمه عمر است. همچنین این شرکت بیشترین تعداد نماینده بیمه عمر را دارد.

توانگری مالی شرکت پاسارگاد در سطح یک قرار دارد. به این معنا که این شرکت توانایی مطلوبی در زمینه جبران خسارات مورد تعهد دارد.

بیمه عمر پاسارگاد یکی پرفروش‌ترین بیمه‌های عمر است که در قالب دو طرح کلی ارائه می‌شود: بیمه عمر به شرط فوت و بیمه عمر و تامین آتیه. در بیمه عمر پاسارگاد بجز پرداخت سرمایه فوت، پوشش‌های متنوعی مثل امراض خاص، تقص عض و از کارافتادگی، دریافت وام و … به مشتریان خود ارائه می‌شود. در ادامه مطلب به معرفی کامل بیمه عمر پاسارگاد پرداخته ایم.

بیمه پاسارگاد عمر به شرط فوت

در بیمه عمر به شرط فوت، تنها در صورت فوت بیمه‌گذار، سرمایه بیمه، به خانواده یا هر فردی که در بیمه‌نامه مشخص شده، پرداخت می‌شود. در نتیجه قبل از فوت بیمه‌گذار، شرکت بیمه هیچ سرمایه و پولی پرداخت نمی‌کند. نکته مهم این است که در بیمه عمر به شرط فوت، تنها تا ۷۰ سالگی سرمایه فوت پرداخت می‌شود. در واقع مدت زمان بیمه‌نامه حداکثر تا ۷۰ سالگی بیمه‌گذار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیمه شرط فوت شامل موارد زیر است:

بیمه عمر زمانی (بامدت محدود) با سرمایه ثابت

  • در این بیمه‌نامه، سرمایه بیمه در طول مدت بیمه تغییر نمی‌کند.
  • شرکت بیمه در صورت فوت بیمه‌گذار، سرمایه فوت مشخصی به خانواده (یا هر فردی که به عنوان ذینفع در بیمه‌نامه مشخص شده)، پرداخت می‌کند.
  • این نوع بیمه‌نامه به دو صورت انفرادی و گروهی صادر می‌گردد.

بیمه عمر زمانی (بامدت محدود) با سرمایه نزولی

  • این نوع بیمه‌نامه، به صورت مستقل و یا مکمل بیمه عمر صادر می‌شود.
  • بیمه‌ای است که با هدف حمایت شخص بیمه شده در مقابل بدهی‌های او طراحی گردیده.
  • مبلغ بیمه سال به سال نسبت به مبلغ اولیه بیمه‌نامه کاهش می‌یابد و سرانجام درتاریخ انقضاء بیمه‌نامه به صفر می‌رسد.
  • این نوع بیمه‌نامه که به بیمه عمر مانده بدهکار نیز معروف است در بیمه پاسارگاد به صورت انفرادی و گروهی عرضه می‌شود.

بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد

در بیمه عمر و تامین آتیه علاوه بر این که در صورت فوت بیمه‌گذار سرمایه فوت به خانواده او پرداخت می‌شود، در صورت حیات و با انقضای مدت بیمه‌نامه، اندوخته مشخصی به شخص بیمه‌گذار پرداخت خواهد شد. همچنین بیمه‌گذار می‌تواند هر زمان که خواست بیمه را بازخرید کند و به ازای سرمایه‌ای که در قالب حق‌بیمه وسپرده جمع شده، از شرکت مبلغی را دریافت کند.

پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد

متقاضیان بیمه عمر و تامین آتبه پاسارگاد تا سن ۶۵ سالگی می‌توانند این بیمه را تهیه کنند. مدت بیمه‌نامه از ۵ تا ۳۰ سال متغیر است.

اگر می‌خواهید بیمه عمر پاسارگاد را تهیه کنید و تمایل به پرداخت حق‌بیمه ندارید می‌توانید با حداقل ۵۰۰ هزارتومان سپرده، بیمه عمر را خریداری کنید. همچنین اگر بجز پرداخت حق‌بیمه، مبلغی را بعنوان سپرده سرمایه‌گذاری کنید، می‌تواندی از مزایای بیشتری بهره‌مند شوید و اندوخته خود را افزایش دهید. حداقل سپرده برای افرادی که حق‌بیمه هم پرداخت می‌کنند ۲۰۰ هزار تومان است.

  • امکان دریافت وام بدون ضامن
  • امکان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی sos
  • پرداخت هزینه های پزشکی تا سقف مشخص
  • پوشش آتش سوزی برای منزل بیمه شده تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان
  • اعطای تخفیفات مختلف به دارندگان بیمه عمر به منظور خرید سایر محصولات بیمه‌ای
  • پوشش نقص عضو در اثر حادثه
  • پوشش امراض خاص
  • پوشش فوت بر اثر حادثه یا فوت طبیعی
  • و ….

شرایط بیمه عمر پاسارگاد

مزایای بیمه عمر پاسارگاد شامل موارد زیر است:

  1. در این بیمه‌نامه سرمایه بیمه عمر، ضریبی از حق‌بیمه خواهد بود.‌ این ضریب می‌تواند ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۰، ۲۱۰، ۲۴۰، ۲۷۰، ۳۰۰، ۳۳۰ و ۳۶۰ برابر انتخاب گردد.
  2. برای کاهش اثر تورم و افزایش سرمایه فوت، می‌توان این مبلغ را با نرخ ۳، ۵، ۷ و ۱۰ درصد افزایش داد.
  3. برای افزایش سرمایه بیمه و کاهش اثر تورم، حق بیمه به میزان ۳، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ درصد، قابل افزایش است.
  4. حق بیمه این قرارداد می‌تواند به روش ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه پرداخت گردد.
  5. مدت بیمه‌نامه می‌تواند از ۵ سال تا ۳۰ سال درخواست گردد.
  6. اندوخته حاصل شده از محل بیمه‌نامه متعلق به بیمه‌گذار است و در طول مدت بیمه‌نامه وی حق دارد این اندوخته را به طور کامل برداشت (بازخرید) و یا به صورت وام دریافت نماید.‌ ( پس از سپری شدن ۶ ماه از زمان صدور و پرداخت حداقل ۶ ماه حق بیمه).
 لازم به ذکر است می‌توان افزایش حق بیمه را درخواست کرد ولی سرمایه بیمه عمر را ثابت نگه داشت و افزایش سرمایه درخواست نگردد.‌ این امر باعث می‌شود اندوخته ریاضی بیشتری در بیمه‌نامه ایجاد شود.‌
بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر پاسارگاد

تخفیف بیمه پاسارگاد

دارندگان بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه می‌توانند از ۱۰ تا ۴۰ درصد تخفیف ویژه در زمان خرید بیمه‌نامه‌های مختلف بهره‌مند شوند:

  • بدنه اتومبیل ۱۰ تا ۳۰ درصد
  • آتش سوزی منزل مسکونی ۲۰ تا ۴۰ درصد
  • بیمه حوادث انفرادی ۲۰ تا ۴۰ درصد
  • بیمه درمان مسافرتی ۱۰ تا ۳۰ درصد

تخفیف بیمه برای دارندگان بیمه عمر، به نسبت اندوخته و سرمایه متفاوت است.

وام بیمه عمر پاسارگاد

افرادی که بیمه عمر پاسارگاد دارند، می‌توانند بیش از یکبار وام دریافت کنند. البته به این شرط که ام قبلی را تسویه کرده باشند. همچنین باید بین تسویه وام قبلی و دریافت وام جدید یک ماه فاصله وجود داشته باشد.

افرادی که بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد را تهیه کرده اند می‌توانند بعد از گذشت ۶ ماه از خرید بیمه، تا ۹۰%  اندوخته بیمه عمر خود را از شرکت بیمه دریافت کنند. سود این وام تا ۴% بیش از سود تضمینی در نظر گرفته می‌شود. بازپرداخت وام به شکل اقساطی و حداکثر در ۶۰ ماه امکان پذیر است.

همانطور که قبلا گفته شد، اگر شما بجز پرداخت حق‌بیمه، مبلغی را سپرده‌گذاری کنید، از مزایای بیشتری بهره‌مند خواهید شد. به طور مثال می‌توانید ۹۰% اندوخته و سپرده را ۳ ماه بعد از خرید بیمه‌نامه دریافت کنید و در این صورت مجبور نیستید تا ۶ ماه در اننتظار باشید.

شرکت پاسارگاد به کمک بیمه sos این امکان را فراهم کرده است که تا افرادی که اندوخته ریاضی آن‌ها به ۲ میلیون تومان رسیده و ۶ ماه از خرید بیمه عمر آن‌ها گذشته، بتوانند به شکل انفرادی از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند.

البته باید توجه داشت که هزینه‌هایی مثل زایمان، رفع عیوب انکساری چشم، هزینه‌های سرپایی، کلینیکی، پاراکلینیکی و  دندانپزشکی تحت پوشش این بیمه نیست.

هر چه میزان اندوخته بالاتر باشد خدمات و سقف پوشش‌ها بالاتر خواهد بود.

مجموع ذخیره ریاضی و سپرده (تومان) سقف پوشش بخش اول (تومان) سقف پوشش بخش دوم(تومان)
از ۲ میلیون تا ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان ۲,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۰۰۰,۰۰۰
از ۴ میلیون تا ۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۶,۰۰۰,۰۰۰
از ۶ میلیون تا ۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰,۰۰۰ ۸,۰۰۰,۰۰۰
از ۱۰ میلیون و بیشتر ۵,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰

بخش اول:

هزینه ‌های بستری، جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، انواع سنگ شکن در بیمارستان حداکثر در یکسال بیمه ای.

بخش دوم:

اعمال جراحی مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع ( به استثنا دیسک و ستون فقرات)، گامانایف، قلب، پیوند ریه، پیوند کلیه، پیوند کبد و مغز استخوان.

مزایای بیمه عمر پاسارگاد

از مهم‌ترین مزایای بیمه پاسارگاد می‌توان به موار زیر اشاره کرد:

  • سقف نقص عضو ناشی از حادثه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف هزینه پزشکی ناشی از حادثه تا ۲۵ میلیون
  • سقف غرامت ازکارافتادگی (ناشی از حادثه و بیماری) تا ۶۰ میلیون تومان
  • معافیت از پرداخت حق‌بیمه در اثر ازکارافتادگی
  • امکان استفاده از پوشش بیمه درمان تکمیلی sos
  • پوشش بیمه آتش سوزی برای منازل مسکونی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان
  • سقف سرمایه فوت طبیعی تا ۵۰۰ میلیون تومان
  • سقف پوشش امراض خاص برای ۵ بیماری جمعا ۲۰۰ میلیون تومان
  • پرداخت وام بدون ضامن با سود ۴% بیش از سود تضمینی
  • معافیت مالیالتی وجوه پرداختی
  • امکان دریافت وام بعد از ۶ ماه با سپرده‌ی ۳ ماهه

معایب بیمه عمر پاسارگاد

  • مدت بیمه‌نامه عمر پاسارگاد بین ۵ تا ۳۰ سال است. در حالی که بازه زمانی در شرکت‌های دیگر به ۱۰۶ سال هم می‌رسد. بعضی شرکت‌ها هم تا ۵۵ سال این مدت را افزایش داده اند.
  • سقف سنی مجاز برای خرید بیمه عمر از این شرکت، ۶۵ سال است. در حالی که در شرکت‌های دیگر این سقف تا ۱۰۱ سالگی هم قابل انعطاف است. البته متوسط سقف سنی مجاز در عموم شرکت‌ها تا ۷۰ سال می‌باشد؛ که بیمه پاسارگاد از این متوسط پایین‌تر است.
  • سقف سرمایه‌ی فوت طبیعی در این شرکت ۲۵۰ سال است. درحالی که متوسط سقف سرمایه در سایر شرکت‌ها ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

سود بیمه عمر پاسارگاد

سود بیمه عمر به سود مشارکت در منافع و سود تصمینی تقسیم می‌شود.

سود تضمینی در بیمه پاسارگاد برابر است با ۱۶% ، ۱۳% و ۱۰%. به این معنا که در ۲ سال اول سود ۱۶% به بیمه‌گذار تعلق می‌گیرد. این سود در ۲ سال بعدی به ۱۳% کاهش پیدا می‌کند و از سال چهارم به بعد سود تضمینیِ ۱۰%، به صورت ثابت در نظر گرفته می‌شود.

شرکت بیمه با حق‌بیمه‌های دریافتی سرمایه گذاری انجام می‌دهد و سود حاصل از آن (سود مشارکت در منافع) را بین بیمه‌گذاران تقسیم می‌کند. در نتیجه تعیین این سود برای سال جاری امکان پذیر نیست و به سرمایه گذاری شرکت و سود حاصل از آن بستگی دارد. جمع سود تضمینی و سود مشارکت در منافع سود قطعی را تشکیل می‌دهد که در هر شرکتی متفاوت است. به طور مثال سود قطعی بیمه عمر پاسارگاد در سال ۹۳، ۲۲%، برای سال ۹۴، ۲۰%، در سال ۹۵، ۱۹% و در سال ۹۶، ۱۹%  بوده است.

حتما بخوانید:  ۴ روش برای افزایش سود بیمه عمر | بررسی سوددهی بیمه عمر در شرکت‌های مختلف بیمه

پرداخت بیمه عمر پاسارگاد

عواملی مثل پوشش‌های انتخابی، سن متقاضی، مبلغ سپرده، مدت بیمه‌نامه و …  در تعیین حق‌بیمه عمر پاسارگاد نقش موثری دارند. بر اساس این موارد حق‌بیمه بین ۳۰ تا ۳۳۰ هزارتومان متغیر است. البته اگر تمایل دارید سقف پوشش‌های بیشتری داشته باشید، این هزینه افزایش میابد.

همچنین متناسب با افزایش سرمایه فوت، حق‌بیمه بین ۳ تا ۲۵ درصد به شکل سالانه افزایش پیدا می‌کند. شما می‌توانید هزینه بیمه عمر پاسارگاد را به شکل ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه پرداخت کنید. افرادی که حق‌بیمه خود را به شکل قسطی پرداخت می‌کنند، می‌توانند در موعد مشخص هزینه را به شکل آنلاین بپردازند.

منبع : https://www.azki.com/blog/pasargad-life-insurance

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار