ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

رمز اول کارت خود را هر ۶ ماه ماه تغییر دهید:

0
یکی از بانک های کشور با ارسال پیامک به مشتریان از آنها خواست هر ۶ ماه رمز کارت خود را تغییر دهند.
به گزارش خبرنگار اخباربانک، این روزها رمز های کارت های عابر بانک به یکی از مهمترین مسائل خبری کشور تبدیل شده است.

فعال سازی رمز های های پویا برای کارت های عابر بانک از ابتدای دی ماه باعث شده شبکه بانکی به تکاپو برای عبور از این موضوع با گستردگی بسیار زیاد شده است.

در این بین برخی بانک‌ها و موسسات اعتباری با ارسال پیامک به به مشتریان خود از آنها درخواست کردند رمرزهای پویای خود را هر چه سریعتر فعال کند.

همچنین علاوه بر این برخی بانک‌ها با ارسال پیامکی از مشتریان درخواست تغییر رمز اول خود را نیز داده اند.

متن پیامک ارسالی بدین گونه است؛  مشتری گرامی؛ رمز کارت شما به دلیل عدم استفاده در شش ماه گذشته منقضی گردید. لذا با مراجعه به خودپرداز بانک، رمز جدید کارت خود را دریافت کنید.

معمولا مشتریان شبکه بانکی رمز کارت خود را برای چندین سال استفاده کرده و آن را تغییر نمی دهند و این موضوع امنیت آن را به مخاطره می اندازد.

اقدام این بانک برای ارسال پیامک به مشتریان و درخواست برای تغییر رمز موضوع جالبی است که می تواند در سایر بانکها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

منبع : http://www.akhbarbank.com/news/71987

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار