ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ها:

0
بانک مرکزی اعلام کرده که از اول دیماه امسال، هیچ یک از مشتریان بانکی برای پرداخت‌های اینترنتی یا بدون کارت خود، اجازه استفاده از رمزهای ایستا یا ثابت را نخواهند داشت. بر این اساس، تمامی مشترکان نظام بانکی باید ظرف مدت زمان باقیمانده تا ۳۰ آذرماه ۹۸، به دستگاههای خودپرداز هر یک از بانکهای عامل خود مراجعه کرده و دریافت رمز پویا برای کارتهای خود را به بانک اعلام نمایند.

به گزارش بنکر (Banker)، در این میان، اگرچه بسیاری از مشترکان نظام بانکی به جهت نوع تعاملات و تراکنش‌های بانکی خود، ممکن است چندین کارت از بانکهای متعدد داشته باشند، اما تجربه نشان داده که پرداخت‌های اینترنتی خود را تنها با یک یا حداکثر دو کارت خود انجام می‌دهند؛ بنابراین لازم است برای این کارتها، رمز دوم پویا را فعال کنند.
در اینجا اپلیکیشن‌های دریافت رمز دوم پویا هر یک از بانک‌ها قرار دارد که با کلیک روی لوگوی هر یک از اپلیکیشن‌ها، می‌توانید نحوه فعال‌سازی و دانلود آنها را مشاهده کنید:

بانک اقتصاد نوین / اپلیکیشن رمزساز ارس


بانک انصار / اپلیکیشن رمزساز ارس


بانک ایران زمین / اپلیکیشن رمزساز بانک ایران‌زمین


بانک آینده / اپلیکیشن رمز یک‌بار مصرف ریما


بانک پارسیان / اپلیکیشن پارسیان من

بانک پاسارگاد / همراه بانک پاسارگاد


پست بانک ایران / برنامک رمزساز


بانک تجارت / اپلیکیشن تولید رمز یک‌بار مصرف همراز

بانک توسعه تعاون / همراه‌بانک توسعه تعاون


بانک حکمت ایرانیان / اپلیکیشن ارس


بانک خاورمیانه / اپلیکیشن رمز پویای خاورمیانه


بانک دی / اپلیکیشن ارس


بانک رفاه کارگران / اپلیکیشن رمزساز رفاه


بانک سامان / اپلیکیشن رمزینه


بانک سپه / اپلیکیشن رمزساز سپه

بانک سرمایه / برنامک رمزساز سرمایه


بانک سینا / اپلیکیشن رمزساز بانک سینا


بانک شهر / اپلیکیشن رمز نت


بانک صادرات ایران / اپلیکیشن ریما


بانک صنعت و معدن / برنامک رمزساز صنعت و معدن


بانک قوامین / نرم‌افزار جی‌بی رمز


بانک قرض الحسنه رسالت / موبایل‌بانک قرض الحسنه رسالت


بانک قرض الحسنه مهر ایران / اپلیکیشن رمزساز ارس


بانک کشاورزی / اپلیکیشن ریما


بانک گردشگری / موبایل‌بانک گردشگری


بانک مسکن / نرم‌افزار رمزنما


بانک ملت / اپلیکیشن رمزنگار


بانک ملی / اپلیکیشن ۶۰

موسسه اعتباری توسعه / اپلیکیشن تولید رمز یک‌بار مصرف توسعه


موسسه اعتباری کوثر / همراه‌بانک موسسه اعتباری کوثر


موسسه اعتباری ملل / سامانه پویانگار ملل (فام)


موسسه اعتباری نور / اپلیکیشن ریما

منبع : http://banker.ir/p

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار