ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

شرکت‌های دولتی در گران کردن کالاها از هم سبقت گرفته‌اند:

0

حاجی دلیگانی:

شرکت‌های دولتی در گران کردن کالاها از هم سبقت گرفته‌اند/ ملت خون دل می‌خورد .

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: متاسفانه شرکت‌های دولتی از همه در گران کردن کالاها و خدمات سبقت گرفته‌اند و ما می‌بینیم که ملت در این رابطه خون دل می‌خورد؛ بنابراین باید این موارد پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۷ آذر) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور رئیس جمهور در نشست علنی امروز مجلس و تقدیم لایحه بودجه سال ۹۹ به مجلس، در تذکری گفت: به نظر من بهتر بود که هیات رئیسه اجازه می‌ داد تا نمایندگان تذکرات خود را در جریان سخنرانی رئیس جمهور مطرح می‌کردند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای روحانی در نشست امروز مطالبی را یکطرفه بیان کرد که ما اصلا باورمان نمی‌شود که چنین سخنانی علمیاتی شود. ما در گذشته هم سخنان عمل نشده‌ ایشان را دیده‌ایم لذا عموما حرف‌هایی که از رئیس جمهور می‌شنویم را باور نمی‌کنیم مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

وی با اشاره به اجرای طرح افزایش قیمت بنزین بیان کرد: ما که در جریان نبودیم قرار است کالاها گران شود و یا بنزین افزایش قیمت داشته باشد، اما متاسفانه در شرایط کنونی کالاها در حال گران شدن است و هیچ کس کاری برای جلوگیری از این روند انجام نمی‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: متاسفانه شرکت‌های دولتی از همه در گران کردن کالاها و خدمات سبقت گرفته‌اند و ما می‌بینیم که ملت در این رابطه خون دل می‌خورد؛ بنابراین باید این موارد پیگیری شود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار