ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افرادی که کد رهگیری کمک معیشتی دریافت نکردند به سایت مراجعه کنند:

0

سخنگوی ستاد حمایت معیشتی:

افرادی که کد رهگیری کمک معیشتی دریافت نکردند به سایت مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی گفت: متقاضیانی که کد رهگیری دریافت نکردند با مراجعه به سایت و وارد کردن کد ملی و شماره حساب یارانه خود، ثبت درخواست کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین میرزایی در گفت و گوی زنده تلویزیونی درباره علت عدم ارسال کد رهگیری برای برخی از متقاضیان، اظهار داشت: تاکنون ۴ میلیون پیامک برای متقاضیان ارسال شده شده است اما بنا به دلایل مختلف برخی از متقاضیان هنوز پیامکی دریافت نکرده اند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی افزود: در برخی از موارد حتی تا ۵ مرتبه ارسال مجدد پیامک داشتیم اما بعد از تماس متوجه شدیم که تلفن همراه فرد خاموش است؛ حال برای رفع دغدغه مردم از همین امروز صبح افرادی که درخواست خود را در سامانه #۶۳۶۹* ثبت کردند ولی پیامک حاوی کد رهگیری را دریافت نکردند می توانند با وارد کردن کد ملی و شماره حسابی که در سازمانه هدفمندی یارانه ها ثبت شده و به این حساب یارانه واریز می شود، در سایت hemayat.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: همچنین این مساله کمک حالی برای افراد سالمندی است که توان تهیه سیم کارت به نام خود را ندارند.

میرزایی در مورد کسانی که یارانه نقدی نمیگیرند و مشمول کمک معیشتی نیز نشده اند اما متقاضی دریافت این کمک هستند، گفت: افرادی که مشمول هر دو حمایت دولت یعنی یارانه نقدی و کمک معیشتی نبودند از اول دی ماه می توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ درخواست خود را ثبت کنند؛ البته درباره این موضوع در اطلاعیه های بعدی توضیح بیشتری داده خواهد شد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد شناسایی حمایت معیشتی فقط متولی کمک معیشتی هستند و موضوع یارانه نقدی و … در وظایف ما نیست.

کد خبر ۴۷۸۶۲۷۵
منبع : https://www.mehrnews.com/news/4786275

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار