ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

سیزدهمین سالگردتاسیس شرکت بیمه پاسارگاد گرامی باد:

0

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور عرضه خدمات بیمه­ در زمینه بیمه­‌های زندگی و غیرزندگی (به طور مستقیم و قبولی اتکائی) و کسب سود متوازن و همسو با مصالح و منافع ملی توسط گروه مالی پاسارگاد تأسیس گردیده است. شرکت در تاریخ ۱۳۸۵/۱۱/۱۸ و تحت شماره ۲۹۰۰۷۰ با سرمایه ۴۵۰ میلیارد ریال که ۵۰ درصد آن پرداخت شده بود، در اداره ثبت شرکت­ها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید و پس از طی تشریفات لازم در تاریخ ۱۳۸۵/۱۱/۲۹ پروانه فعالیت خود را در کلیه رشته­‌های بیمه­ای به شماره ۳۴۶۰۵ از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود و در تاریخ ۱۳۸۵/۱۲/۱ با صدور نخستین بیمه نامه، فعالیت رسمی خود را آغاز کرد .(کد اقتصادی ۴۱۱۱۱۱۶۵۱۹۴۸ )

شرکت بیمه پاسارگاد در تاریخ ۱۳۸۵/۸/۵ مجوز قبولی اتکایی از مؤسسات بیمه داخلی را طی شماره ۲۵۵۹۸ از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت و با صدور اولین گواهی قبولی در تاریخ ۱۳۸۵/۰۹/۱۸، فعالیت خود را در این بخش نیز آغاز نموده و این مجوز همه ساله تمدید شده است. صاحبان سهام شرکت بیمه پاسارگاد در مجمع عمومی فوق العاده در سال ۱۳۹۴ با اکثریت آراء ،سرمایه شرکت را از مبلغ ۱۱۳۴ میلیارد ریال به مبلغ ۴۰۸۲ میلیارد ریال افزایش دادند. (میزان سرمایه ثبت شده و پرداخت شده ۲,۰۴۱,۲۰۰ میلیون ریال می‌باشد)

انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان شرکت بیمه برتر به تشخیص بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال­های ۱۳۸۶و ۱۳۸۸، کسب عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع در سال ۹۰ ، ۹۱ و ۱۳۹۲ به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی نشان از وجود عوامل مؤثر و قابل اطمینان در رشد، توسعه و بالندگی مستمر شرکت دارد.

اهداف شرکت بیمه پاسارگاد

  • برنامه ریزی جامع به منظور دستیابی به ترکیب مناسب پرتفوی در بیمه‌های اشخاص، اموال و مسئولیت
  • برقراری روش‌های مناسب به منظور تسریع در امر پرداخت خسارت و ترویج روش‌های پیشگیری از وقوع خسارت به بیمه گذاران
  • گسترش بیمه‌های اتکایی (قبولی) و همچنین دریافت پوشش‌های بیمه اتکایی برای ریسک‌های بزرگ
  • توسعه و ترویج خدمات بیمه‌‌ای در سطح جامعه به منظور دستیابی به سهم مطلوب از بازار بیمه کشور
  • طراحی و عرضه محصولات بیمه‌‌ای جدید با توجه به نیازهای جامعه
  • برقراری روش‌های مناسب ارزیابی ریسک در جهت انتخاب مطلوب پرتفوی
  • سازماندهی و توسعه شبکه فروش به منظور ارائه خدمات مطلوب و گسترده در سراسر کشور
  • بهره برداری مناسب از ذخایر و اندوخته‌های شرکت با حضور فعال در بازار پول و سرمایه کشور

طرح‌ها و بیمه‌های شرکت بیمه پاسارگاد


بیمه‌نامه شخص ثالث پاسارگاد

 

بیمه‌نامه بدنه پاسارگاد

 

بیمه‌نامه آتش سوزی پاسارگاد

 

بیمه‌نامه عمر پاسارگاد

 

بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد | شرایط بیمه عمر پاسارگاد

 

بیمه‌نامه مسئولیت کارفرما در مقابل کارکنان پاسارگاد

 

بیمه‌نامه مسئولیت حرفه‌ای پاسارگاد

 

بیمه‌نامه مسئولیت سازندگان ابنیه پاسارگاد

 

بیمه‌نامه مسئولیت عمومی پاسارگاد

 

بیمه‌نامه مسئولیت تولیدکنندگان کالا پاسارگاد

 

بیمه‌نامه مهندسی پاسارگاد

 

بیمه‌نامه حوادث پاسارگاد

 

بیمه‌نامه باربری پاسارگاد

 

بیمه درمان مسافران خارج از کشور پاسارگاد

نویسنده: بهاره احمدی

منبع : https://www.azki.com/blog/pasargad-insurance

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار