ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

خانوار ۲ نفره‌ای که یارانه ۵ نفره گرفت:

0
اختلالات پراکنده در واریز یارانه بنزینی/خانوار ۲ نفره‌ای که یارانه ۵ نفره گرفت.

یکی از شهروندان تهرانی اعلام کرد که برای خانوار ۲ نفره‌اش یارانه بنزینی ۵ نفره واریز شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از شهروندان تهرانی اعلام کرد که برای خانوار ۲ نفره‌اش یارانه بنزینی ۵ نفره واریز شده است.

وی گفته است که طبق پیامک واریزی که به حسابش صورت گرفته یارانه ۵ نفره یعنی ۲۰۵  هزار تومان دریافت کرده است در حالی که عائله‌اش ۲ نفره محسوب می‌شود.

این فرد عنوان کرد: که سه فرزند دارد که سال‌هاست ازدواج کرده‌اند و خودشان یارانه نقدی جداگانه دریافت می‌کنند و در حال حاضر ۲ نفر هستند اما یارانه بنزینی بیشتر از خانوار خود را دریافت کرده است.

وی می‌گوید برای یکی از همکارنش نیز که خانوار سه نفر دارد یارانه بنزینی ۵ نفره واریز شده است.

در صورت صحت چنین موضوع مسئولان باید پاسخ دهند علت این مشکل و اختلال کجاست. آیا سامانه‌ها و اطلاعات شهروندان به درستی صحت سنجی شده است؟

علاوه بر این تعداد زیادی از مردم و مخاطبان فارس از دریافت نکردن یارانه شکایت دارند و معتقدند شیوه‌های دقیقی برای سنجش توانگری مالی افراد مورد استفاده قرار نگرفته است و افرادی که استحقاق دریافت یارانه بنزینی را داشته‌اند از آن محروم مانده‌اند.

رضا یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس در پیامی عنوان کرده است: «همینقدر بگم که مادر بزرگ من تحت پوشش کمیته امداد هستن و براشون واریز نشده ، ایشون خط موبایل هم به نام خودشون ندارن که توسط این سامانه ثبت نام بشن ، الان دقیقا باید چیکار کنن؟»

فرد دیگری به نام محسن سپاهان در نظری ذیل اخبار یارانه بنزینی گفته است: «در ارگان ما نیروهای رسمی همه دریافت کردن ولی ما نیروهای قراردادی و شرکتی هیچکدام دریافت نکردیم. جالبه همینجوری هم حقوق و مزایای ما یک سوم رسمی هاست.»

به گزارش فارس هرچند این اظهارات و نظرات افراد نمی‌تواند مبنای منطقی و واقعی از عملکرد اجرای طرح معیشت و حذف سه دهک بالای درآمدی باشد اما نیاز است که مسئولان نسبت به این موضوع شفاف سازی کنند.

منبع : https://www.farsnews.com/news/13980903000590

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار