ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اختلال سامانه #۶۳۶۹* هنوز برطرف نشده است:

3

علی رغم وعده مسئولان؛

اختلال سامانه #۶۳۶۹* هنوز برطرف نشده است.

اختلال سامانه #۶۳۶۹* هنوز برطرف نشده است

وزارت تعاون، اگرچه وعده داده بود که اختلال سامانه #۶۳۶۹* تا ظهر امروز(یکشنبه ۳ آذر ۹۸) برطرف می‌شود، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که همچنان دسترسی به این سامانه امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، از دوشنبه شب هفته گذشته که دولت اقدام به واریز کمک معیشتی از ۵۵ هزار تا ۲۰۵ هزار تومان به ۱۸ میلیون خانوار کرده، اعلام شده بود که سامانه« #۶۳۶۹*» برای ثبت اعتراض جاماندگان، راه اندازی خواهد شد.

در ابتدا اعلام شد که این سامانه از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه(۳ آذر ۹۸) فعال می‌شود؛ اما بعد از مراجعه مکرر خانوارها به آن جهت ثبت اعتراض خود، در اعلامیه دیگری عنوان شد که اواسط هفته جاری، این سامانه آغاز به کار خواهد کرد.

با این حال مطابق با گفته حسین میرزایی، سخنگوی ستاد شناسایی مشمولین طرح حمایت معیشتی، از صبح امروز یکشنبه سوم آذرماه، سامانه آغاز به کار کرده و با وجود مشکلات ایجاد شده از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ صبح، تعداد ۳۶ هزار کد ملی در آن به ثبت رسیده است.

البته پس از این اعلام نظر، به دلیل اختلال و مراجعات بسیار مردم، اتصال به سامانه مذکور ممکن نیست و پیغام error به مخاطب ارسال می شود؛ به این معنا که تا لحظه انتشار این خبر، علیرغم وعده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هنوز اتصال به سامانه ممکن نیست.

کد خبر ۴۷۷۹۵۰۶
منبع : https://www.mehrnews.com/news/4779506

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

Discussion۳ دیدگاه

  1. میرزایی:
    اختلال در عملکرد اپراتورها موجب بروز مشکل در سامانه #۶۳۶۹* شده است/۳۶ هزار کد ملی بسته‌های حمایت معیشتی را استعلام کردند

    سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه ۹۸، گفت؛ اختلال در عملکرد اپراتورها موجب قطع مقطعی سیستم استعلام پیامکی بسته‌های معیشتی شده است.

    به گزارش خبرنگار ایلنا، از صبح امروز (یکشنبه/۳ آذر) افرادی که از طریق شماره‌گیری کد #۶۳۶۹* شرایط خود را برای دریافت بسته‌های کمک معیشت بررسی می‌کردند، با این پیام خطا بر روی صفحه نمایشگر تلفن همراهشان مواجه شدند: “connection problem or invalid MMI code”

    این در حالی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تازگی این کد را برای شماره‌گیری آزمایش کرده بود و از چند روز پیش با انتشار اخبار راه‌اندازی آن، تلاش کرده بود که از هرج و مرج ناشی از مراجعه حضوری مردم به این وزارتخانه برای طرح پرسش در مورد شرایط دریافت بسته‌ها، جلوگیری کند.

    حسین میرزایی (سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه ۹۸) در گفتگو با ایلنا، با اشاره به اختلال به وجود آمده در سامانه استعلام پیامکی ۶۳۶۹، گفت: این اختلال مقطعی است و به اپراتورهایی که شبکه را میزبانی می‌کنند، برمی‌گردد.

    وی افزود: از ۸ صبح امروز (یکشنبه/۳ آذر) حدود ۳۶ هزار کد ملی در این سامانه ثبت شد اما مسئله‌ای فنی موجب شد که دیگران نتوانند کد ملی خود را ثبت کنند.

    سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه ۹۸، افزود: این ایراد فنی در حالی رخ داد که لود (load) بالایی برای سامانه درنظر گرفته شده است.

    این اولین بار نیست که کدهایی که برای شماره‌گیری به مردم معرفی می‌شود دچار اختلال فنی می‌شود. در زمانی که وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی در همکاری با سازمان برنامه و بودجه در حال توزیع نقدی سبد کالا بودند هم سامانه‌ای که برای استعلام شرایط متقاضیان اعلام شده بود، دچار مشکلاتی شد. در آن زمان متقاضیان دریافت کمک دولت با خبرگزاری ایلنا تماس گرفته و از اینکه سامانه‌ها از پشتیبانی فنی خوبی برخوردار نیستند، گلایه کردند.
    منبع : https://www.ilna.news

  2. اختلال کد دستوری جاماندگان یارانه بنزین رفع نشد:

    علی‌رغم وعده وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختلال کد دستوری جاماندگان یارانه بنزین رفع نشد.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی رغم وعده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی همچنان کد دستوری این وزارتخانه در ساعت ۱۳:۰۵ برای ثبت اعتراض جاماندگان از یارانه بنزین با اختلال روبرو است.

    براین اساس عده‌ای از جاماندگان در تماس تلفنی، حضوری و از طریق نظرات در اخبار مربوط به یارانه بنزین عنوان کرده‌اند که با وجود تلاش‌های متعدد هنوز نتوانسته‌اند اعتراض خود را از طریق این کد دستوری ثبت کنند.

    برخی افراد نیز گفته‌اند صبح امروز موفق شدند کدملی و شماره تلفن خود را برای اعتراض یارانه بنزین ثبت کنند.

    به گزارش فارس، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز صبح با صدور اطلاعیه ای اعلام کرده بود: «طی یک ساعت اخیر به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* اختلالی پیش آمده است که تا ساعاتی دیگر این مشکل حل می شود».
    منبع : https://www.farsnews.com/news/13980903000552

  3. اختلال سامانه #۶۳۶۹* تقصیر کیست؟
    وزارت کار در اطلاعیه جدیدی تقصیر اختلال سامانه #۶۳۶۹* را گردن همراه اول انداخت.
    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزارت کار در اطلاعیه جدیدی اعلام کرد: “به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که از صبح امروز به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* در اپراتور همراه اول اختلالاتی پیش آمده است که با هماهنگی‌های انجام شده این اختلال به زودی رفع می‌شود. گفتنی است دربازه زمانی ۸ تا ۱۰ صبح امروز بیش از ۶۰ هزار کد ملی ثبت شده است وحجم زیاد ثبت کد‌های ملی دلیل این اختلال است، ثبت کد ملی در اپراتور‌های ایرانسل و رایتل هیچ گونه مشکلی ندارد. ”

    وزارت کار افزود: از هموطنان تقاضا می‌شود طبق اطلاعیه‌های قبلی تنها سرپرستان خانوار کد ملی خود را در #۶۳۶۹* ثبت نمایند. تمامی سرپرست خانوار‌هایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند و خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند بعداز ظهر یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند.
    منبع : https://snn.ir/fa/news/807056

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار