ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بانک کشاورزی”پاداش میلیاردی این بانک به اعضای هیئت مدیره‌اش” را تکذیب کرد:

0
پیرو خبر غیرواقع مندرج در پایگاه خبری نود اقتصادی با مضمون ” پاداش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی بانک کشاورزی به هر کدام از اعضای هیأت مدیره اش” بانک کشاورزی در پاسخ به پایگاه خبری یاد شده این خبر را تکذیب کرد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، متن تکذیبیه خبر به شرح زیر به منظور تنویر افکار عمومی  به آگاهی می رسد:
۱- خبر منتشره کاملاً کذب و عاری از حقیقت و به تبع آن ، استناد به سندی که خبر کذب بر مبنای آن تهیه و تنظیم و با اهدافی غیر حرفه ای و غیراخلاقی منتشر شده است، نیز بی اساس است.
۲- خبر کذب تکمیلی مبنی بر دریافت حقوق و مزایای ناخالص دریافتی ۱۶۸ میلیونی به ازای هر نفر نیز کاملاً کذب و عاری از حقیقت است.
۳- رقم حقوق و مزایا و پاداش پرداختی به اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک در چهارچوب مقررات و سقف پرداختی به مدیران براساس مصوبه شماره ۳۷۸۸۹ مورخ ۲/۴/۱۳۹۵ بوده و هیچ پرداختی بالاتر از سقف مقرر مذکور به مدیران این بانک پرداخت نشده است.
۴- رقم مورد اشاره و به نقل از صفحه ۱۶۵ صورت های مالی این بانک در واقع اشتباه تایپی و عددی بوده و تقسیم این عدد و رقم اشتباه به ۵ عضو هیأت مدیره و اعلام این که ” هر عضو هیأت مدیره این بانک در سال ۱۳۹۷، حدود یک میلیارد و ۲۱۹ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان پاداش دریافت کرده اند ” دروغ محض و مصداق بارز افترا و نشر اکاذیب است .
۵- کانال تلگرامی ۹۰ اقتصادی چند ماه پیش نیز مبادرت به خبر کذب دیگری کرد که با پیگیری های حقوقی بانک کشاورزی در آستانه محکومیت قضایی قرار گرفت ولی به دلیل حسن نیت بانک و عذرخواهی کتبی و رسمی مدیر مسئول پایگاه نود اقتصادی، بانک کشاورزی با هدف رافت و تسامح، از شکایت خود صرف نظر کرد.
۶- بانک کشاورزی، نشر چنین اخبار اشتباه و به دور از حقیقتی را محکوم و آن را مصداق تهمت و افترا و تشویش افکار عمومی، با هدف ضربه زدن به سرمایه های مدیریتی و نظام اقتصادی کشور می داند و قطعاً حق اقدام قانونی را به منظور تنویر افکار عمومی تا حصول به مقصود برای خود محفوظ می دارد.
منبع : http://www.akhbarbank.com/news/71245

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار