ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

دو شرکت خارج از شستا را به بانک رفاه واگذار می‌کنیم:

0

سالاری:

دو شرکت خارج از شستا را به بانک رفاه واگذار می‌کنیم/ بدهی جاری تامین اجتماعی به بخش دانشگاهی در هر ماه کمتر از ۷۰۰ میلیارد تومان است .

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از برقراری توازن بین منابع و مصارف این سازمان خبر داد و گفت: با برخی اصلاحات مدیریتی در منابع و مصارف و همچنین دریافت منظم سود از شستا طی ماه‌های اخیر شاهد بازگشت توازن در منابع و مصارف هستیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

به گزارش ایلنا، «مصطفی سالاری» در جلسه‌ای با معاون درمان و مدیران حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: مدیریت منابع مالی در حوزه درمان سازمان ارتقاء می‌یابد و در آینده نزدیک اختصاص بودجه به مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی براساس عملکرد آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به تجربه مدیریت مراکز درمانی تأمین اجتماعی به صورت هلدینگ، گفت: اداره مراکز درمانی به صورت هلدینگ نباید به یکپارچگی مدیریتی مراکز درمانی در استانها خللی وارد کند و رابطه کاری بیمارستان‌های هر استان با مدیریت درمان آن استان و همچنین معاونت درمان سازمان باید مشخص باشند.

 سالاری تخصیص بودجه عملیاتی را زمینه ساز تحول جدی در خدمت رسانی مراکز درمانی دانست و گفت: با این کار اختیارات مدیریت مراکز برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها بدون کاستن از کیفیت خدمات افزایش می‌یابد و علاوه بر این، مدیریت بیمارستان برای هزینه‌کرد منابع حاصل از صرفه‌جویی نیز دارای اختیارات بیشتری خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزایش اختیارات معاونت درمان این سازمان برای تخصیص بودجه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: بودجه اختصاصی برای بخش درمان سازمان در هر ماه حدود ۲ هزار میلیارد تومان است که این بودجه تحت نظر معاونت درمان هزینه می‌شود و اختیارات معاونت درمان در مدیریت منابع مالی افزایش می‌یابد.

سالاری با اشاره به تفاهم‌نامه سازمان تأمین اجتماعی با وزارت بهداشت برای پرداخت به روز مطالبات جاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین توسعه زیرساخت‌های پرونده الکترونیک به منظور مدیریت بهینه منابع مالی، اظهار داشت: با استقرار پرونده الکترونیک بسیاری مسائل دیگر برطرف می‌شود و ما نهایت همکاری را برای تکمیل این سامانه به عمل می‌آوریم.

وی ادامه داد: براساس تفاهم نامه منعقد شده، چارچوب مشخصی برای همکاری با مراکز طرف قرارداد داریم که مبنای عمل ما است. پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد از مهرماه به روز درحال پرداخت است. در بخش دانشگاهی بدهی جاری ما در هر ماه کمتر از ۷۰۰ میلیارد تومان است که از ابتدای مهر تا کنون در ۳ مرحله هر بار ۷۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین از برنامه‌ریزی برای تسویه بدهی بانکی این سازمان خبر داد و گفت: عمده بدهی بانکی ما به بانک رفاه است که دو شرکت خارج از شستا را به این بانک واگذار می‌کنیم و مراحل اجرایی واگذاری دو شرکت وابسته به شستا به این بانک نیز درحال انجام است.

سالاری افزود: با این واگذاری، اموال سازمان تأمین اجتماعی در درون خانواده این سازمان باقی می‌ماند و بانک رفاه نیز توان پرداخت تسهیلات جدید و فعالیت بانکی مناسب‌تری خواهد داشت.

 «امیرعباس منوچهری» معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: نگاه مثبت  سالاری نسبت به حوزه درمان فرصت ارزشمندی برای ارتقا خدمات درمانی در سازمان فراهم کرده است و امیدواریم با شرایط مناسب ایجاد شده شاهد بهبود و ارتقاء خدمات به جامعه تحت پوشش سازمان باشیم.

وی اصلاح سازوکارهای تخصیص بودجه و مدیریت منابع مالی در حوزه درمان تأمین اجتماعی را زمینه ساز ارتقاء عدالت در پرداختها و افزایش کیفیت خدمات درمانی مراکز تأمین اجتماعی ارزیابی کرد و افزود: مدیریت منابع مالی از مهمترین اولویت‌های ما خواهد بود.

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار