ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

خواستار لغو فروش املاک مازاد تامین اجتماعی برای پرداخت بدهی‌ها به مراکز درمانی هستیم:

0

بیش از ۱۵۰ کارگر و بازنشسته درخواست کردند؛

خواستار لغو فروش املاک مازاد تامین اجتماعی برای پرداخت بدهی‌ها به مراکز درمانی هستیم.

بیش از ۱۵۰ کارگر و بازنشسته با امضای یک نامه، خواستار لغو بخشنامه‌ی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای فروش املاک مازاد سازمان جهت تادیه بدهی‌ها شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ۱۱ شهریورماه، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در نامه‌ای خطاب به معاونت درمان استان‌ها خواستار فروش املاک مازاد سازمان در دو مرحله بابت پرداخت بدهی‌ها به مراکز درمانی طرف قرارداد شد.

بیش از ۱۵۰ کارگر با امضای نامه‌ای خطاب به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، خواستار لغو این بخشنامه شدند.

در این نامه که امروز (یازدهم آبان ماه) به شماره ۴۶۴۸۳۴۶۰ در دبیرخانه سازمان تامین اجتماعی به ثبت رسیده، آمده است: «احتراماً در ۱۱ شهریور سال جاری، بخشنامه‌ای از سوی شما به معاونت درمان سازمان در استان‌ها داده شد مبنی بر فروش املاک مازاد، جهت پرداخت بدهی‌های مراکز درمانیِ طرف قرارداد با سازمان طی دو مرحله. صدور چنین بخشنامه‌ای به این معناست که سازمان تامین اجتماعی دست به خودزنی زده است. این درحالیست که کل بدهی سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۳ هزار میلیارد است. دولتی که خود به سازمان تامین اجتماعی ۲۱۰ هزار میلیارد تومان بدهکار است این بدهی را فراموش کرده، می‌خواهد با فروش امول ما تامین اجتماعی را ورشکسته کند. طبق قانون توسعه دولت نباید بدهی جاری جدیدی برای تامین اجتماعی ایجاد کند و بدهی‌های موجود را نیز باید ظرف ۵ سال مستهلک کند که این اتفاق نیفتاده است.

ما امضاکنندگان این متن از مدیریت سازمان تامین اجتماعی می‌خواهیم این بخشنامه را لغو کرده و بدهی سازمان تامین اجتماعی را از طلبی که از دولت دارد کم کرده و این بدهی را به مراکز درمانی پرداخت نماید.»

منبع : https://www.ilna.news

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار