ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

شفاف سازی کارنامه عملکرد بیمه پاسارگاد:

0
مدیرعامل بیمه پاسارگاد در نامه‌ای به اداره نظارت بر ناشران فرابورسی درباره برخی تغییرات در صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت این شرکت در صورت‌های مالی شش‌ماهه نخست امسال پاسخ داد و اعلام کرد که دلیل کاهش سهم وزارت بهداشت و درمان از حق بیمه شخص ثالث ناشی از مصوبه دیوان محاسبات کشور است که تاکید دارد: این وزارتخانه از حق بیمه حوادث راننده سهم نمی‌برد.
به گزارش اخباربانک، بر اساس نامه منتشر شده از سوی بیمه پاسارگاد، دیوان محاسبات کشور در دوم تیرماه امسال طی نامه‌ای به غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی اعلام کرده که با توجه به بند (ب) ماده ۳۷قانون برنامه پنجم توسعه که مقرر می‌دارد ۱۰درصد از حق بیمه شخص ثالث و سرنشین و مازاد از شرکت‌های بیمه اخذ و به حساب خزانه‌داری کل به نام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز شود و با در نظر گرفتن بند (ت) ماده یک و ماده ۳قانون بیمه اجباری خشسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۲۰اردیبهشت ۱۳۹۵که راننده مسبب حادثه را خارج از تعریف شخص ثالث دانسته و دارنده وسیله نقلیه را مکلف کرده تا برای پوشش بیمه‌ای راننده مسبب حادثه، بیمه حوداث اخذ کند، لذا ۱۰درصد موضوع بند (ب) یادشده صرفا نار بر حق بیمه شخص ثالث و سرنشین و مازاد بوده و بیمه حوادث راننده را شامل نمی‌شود.

۵پاسخ ضمیری به ابهام فرابورس
معصوم ضمیری، مدیرعامل بیمه پاسارگاد در پاسخ به فرابورس اعلام کرده است: افزایش ۳۷۲میلیارد ریالی دارایی‌های ثابت مشهود بیمه پاسارگاد نسبت به دوره ۳ماهه نخست امسال، عمدتا ناشی از هزینه‌های انجام شده در سرفصل دارایی‌های در دست تکمیل و پیش‌پرداخت‌های سرمایه‌ای این شرکت بابت ساختمان دامن افشار به مبلغ ۲۷۱میلیارد ریال و ساختمان اورمیه به ارزش ۳۲میلیارد ریال است. همچنین کاهش عوارض بهداشت و درمان در نیمه نخست امسال نسبت به بهار سال جاری مربوط به اصلاح حساب عوارض بهداشت و درمان رشته حوادث راننده است که بر اساس نامه دیوان محاسبات کشور صورت پذیرفته است.

ضمیری درباره دلیل افزایش ۱۸۲میلیارد ریالی سود معاملات سهام بیمه پاسارگاد در نیمه نخست امسال نسبت به بهار گذشته را ناشی از سود معاملات سهام شرکت‌های داروسازی دکتر عبیدی، فولاد مبارکه، صنایع ماشین‌های اداری ایران، سبحان دارو، قند اصفهان، البرز دارو و مواد اولیه دارو پخش به ارزش ۱۵۸میلیارد ریال عنوان کرده است.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد در ادامه سیاست شفاف‌سازی عملکرد این شرکت گفته است که افزایش ۱۸۳میلیارد ریالی سود قرارداد مشارکت سرمایه‌گذاری این شرکت در نیمه نخست امسال ناشی از شناسایی سود مشارکت قراردادهای سرمایه‌گذاری در تابستان امسال شرکت‌های فناپ، ارزش پرداز آریان، میلاد گستر نوآوران، بینش پژوه ایرانیان، فولاد زرند، فولاد بوتیا و فولاد سیرجان به مبلغ ۱۶۸ریال بوده است.

ضمیری همچنین درباره پوشش ۲۷درصدی سایر هزینه‌های بیمه‌ای در نیمه نخست امسال نسبت به برآورد سال گذشته توضیح داده که با توجه به عملکرد واقعی دوره ۹ماهه سال ۹۸، در صورت پایین بودن درصد پوشش نسبت به برآورد سال ۹۷و احتمال عدم تحقق برآورد در پایان سال، در گزارش تفسیری دوره ۹ماهه امسال، تعدیلات لازم در برآوردها انجام می‌گیرد.


منبع : http://www.akhbarbank.com/news/71076

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار