ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بدهی وزارت بهداشت به تامین اجتماعی بابت بیمه‌های سلامت:

0

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

بدهی وزارت بهداشت به تامین اجتماعی بابت بیمه‌های سلامت

رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تهران با اشاره به بدهی وزارت بهداشت به برخی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی، گفت: دولت فکری برای پرداخت بدهی خود به تامین اجتماعی بکند.

علی دهقان‌کیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بدهی وزارت بهداشت به تأمین اجتماعی، اظهار داشت: همان‌گونه که تامین اجتماعی به وزارت بهداشت بابت استفاده بازنشستگان، مستمری بگیران و بیمه‌شدگان این سازمان از مراکز درمانی دولتی بدهی دارد وزارت بهداشت نیز به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است.

وی گفت: بعد از اینکه سازمان بیمه سلامت از وزارت رفاه جدا شد و زیر مجموعه وزارت بهداشت قرار گرفت، وزارت بهداشت باید مبلغی را بابت بیمه شدگانی که دفترچه بیمه سلامت دارند و از مراکزی مانند بیمارستان میلاد و یا بیمارستان‌های مختلف تامین اجتماعی در استان ها استفاده می کنند به تامین اجتماعی پرداخت کند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تهران، تاکید کرد: هیچ وقت در این خصوص اطلاع‌رسانی نمی‌شود و در مورد میزان دقیق مبلغ بدهی نیز سخنی به میان نمی‌آید.

دهقان‌کیا ادامه داد: بر اساس اطلاعات موجود میزان بدهی وزارت بهداشت به بیمارستان میلاد بابت بیمه سلامت تا سه ماه گذشته، حدود ۱۸۰ میلیارد تومان است که تاکنون این مبلغ پرداخت نشده است، همچنین بیمارستان البرز کرج نیز بیش از ۲۸ میلیارد تومان از وزارت بهداشت طلب دارد.

به گفته وی، چنانچه قرار است بدهی ها تهاتر شود دولت باید علاوه بر تهاتر بدهی های تامین اجتماعی به وزارت بهداشت و بدهی وزارت بهداشت را نیز به تأمین اجتماعی در نظر بگیرد و آن را پرداخت کند.

دهقان‌کیا افزود: بابت ۲۶ خدمتی که به تامین اجتماعی تحمیل شده ماهیانه ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تامین اجتماعی پرداخت می‌کند این در حالی است که تمامی این مبلغ را دولت قرار بود بدهد و تعهد داشت، اما دولت به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی اظهار داشت: جا دارد که دولت فکری برای پرداخت بدهی خود به تامین اجتماعی بکند و همچنین بدهی وزارت بهداشت را نیز به این سازمان پرداخت کند.

کد خبر ۴۷۵۷۷۹۱
منبع : https://www.mehrnews.com/news/4757791

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار