ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

چرا بیمه عمر پاسارگاد ؟

0

مهم ترین سوالی است که بسیاری از مشتریان قبل از عقد قرارداد با شرکت بیمه پاسارگاد، از کارشناسان ما می پرسند. در اینجا لازم می دانیم توضیحاتی به اختصار جهت پاسخ به سوال فوق بیان کنیم.  پرطرفدارترین رشته بیمه ای در دنیا و کشورهای توسعه یافته، بیمه های زندگی(عمر و سرمایه گذاری) میباشد که متاسفانه به دلیل عدم آشنایی اکثر مردم کشورمان با این محصول بیمه ای کمتر از ۱۰% جامعه ایران تحت پوشش این طرح بیمه ای قرار گرفته اند،اما با توجه به فعالیت جدی شرکت بیمه پاسارگاد در این زمینه هم اکنون بالغ بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد قرار دارند و شرکت بزرگ بیمه پاسارگاد به عنوان رتبه اول فروش بیمه های زندگی جامع ترین طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری را به هموطنان عزیز ارائه نموده است. شرکت بیمه پاسارگاد هم اکنون تنها شرکتی است که علاوه بر پوشش های تکمیلی قرارداد عمر و تامین آتیه، بیمه شده بیمه نامه را با توجه به اندوخته صندوق مالی ، بابت هزینه های بستری و جراحی بیمارستانی به صورت رایگان تحت پوشش خدمات sos قرار می دهد.

از دیگر خدمات منحصر به فرد شرکت بیمه پاسارگاد ارائه تخفیفات در سایر رشته های بیمه ای به بیمه گذاران عمر و تامین آتیه می باشد. لازم به ذکر است که شرکت بیمه پاسارگاد طی سالیان گذشته به صورت متوالی هر ساله موفق به اخذ سطح یک توانگری مالی و توانایی ایفای تعهدات با توجه به ارزیابی های سالانه صورت گرفته از جانب بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شده است.

با توجه به اثرات مطلوبی که بیمه زندگی در تامین هزینه های دوران بازنشستگی سرپرستان خانواده، تامین آتیه فرزندان و بانوان و دیگر اقشار جامعه میگذارد، داشتن بیمه عمر و تامین آتیه از نیازهای ضروری تک تک افراد جامعه و از ابزارهای رشد اقتصادی هر کشوری می باشد. با امید به روزی که هر ایرانی یک یا چند بیمه زندگی داشته باشد شما را به گرفتن مشاوره از کارشناسان و نمایندگان تخصصی و با تجربه ابن شرکت دعوت می نماییم.

برخی از مزایای بیمه پاسارگاد به اختصار :

  • قرار گرفتن در سطح یک توانگری مالی
  • کسب عنوان بیمه برتر از جانب بیمه مرکزی
  • بزرگترین شبکه تخصصی فروش بیمه های عمر
  • بالاترین آمار فروش ماهیانه و سالیانه
  • پوشش هزینه های بستری و جراحی
  • پوشش هزینه های پزشکی حوادث
  • پرداخت غرامت بیماری های خاص
  • پوشش زلزله همراه با بیمه نامه عمر
  • انعقاد قرارداد های گروهی با بانک مرکزی
  • انعقاد قرارداد گروهی با دانشگاه علوم پزشکی تهران
  • شعب صدور بیمه نامه در سرتاسر ایران
  • تخفیفات در سایر رشته ها به بیمه گذاران عمر

منبع : https://www.pasargad24.com/portfolio/79-advertising/281-pul-irure-pork-loin-ex-meatball-officia.html

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار