ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مهم ترین خواسته معیشتی این قشر است:

0
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان مهم ترین خواسته محور معیشتی بازنشستگان است.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم شریف قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس‌ ضمن تقدیر از تعامل و همراهی در مسیر تسریع در مرتفع کردن وضعیت معیشتی نیروهای مولد و اهتمام به برپائی هر ساله مراسم قدردانی از بازنشستگان در سطح گسترده تصریح کرد: مشکلات مستمری بگیران در سه محور معیشتی، رفاهی و سلامت و درمان بعنوان مهمترین چالش های آنان در دست بررسی به جد است.

وی همسان سازی حقوق بازنشستگان را جمله مشکلات عمده محور معیشتی آنان  برشمرد و گفت: امید است با تصمیم گیری صحیح در تامین بودجه سازمان تامین اجتماعی با توجه به عدم همخوانی منابع و مصارف آن در شرایط کنونی اقتصادی، مشکل مذکور مرتفع و رضایت مخاطبین حاصل شود.

زرآبادی بر همین اساس اضافه کرد: عمده مشکل محور رفاهی هم که تسهیلات بانکی است با بهره مندی از زیر مجموعه‌های سازمانی باید مرتفع شود و همچنین با ایجاد کلینیک در واحدهایی که بیمه شده داشته و با عنایت به پیگیری‌های به عمل آمده با وزارت بهداشت در خصوص سرانه اختصاص یافته، معضل بازنشستگان را در محور سلامت و درمان بعنوان مهمترین چالش آنان برطرف کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی اقتصادی قشری که بیشترین آسیب را دیده اقشار کم درآمد و ثابت درآمد هستند، عنوان کرد: امید است با تعامل و همراهی کانون‌های استانی با نمایندگان خود کاستی‌ها در این زمینه مرتفع شده و شاهد رضایت مندی آسیب پذیرترین اقشار جامعه باشیم.

منبع : https://www.farsnews.com/news/13980608000552

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار