ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

رشد همه نماگرهای بیمه پاسارگاد در ۱۵ ماه گذشته:

0

بیمه پاسارگاد از جمله شرکت های بیمه است که اعداد و ارقام خوبی را در سال ۹۷ ثبت کرده و تقریبا تمامی نماگرهای مهم و تأثیر گذار شرکت اعم از دارایی ها، سرمایه، درآمد ، سود خالص و سود انباشته شرکت افزایش چند ده درصدی را تجربه کردند.

علاوه بر این در سه ماهه نخست امسال نیز این شرکت وضعیت خوبی را ثبت کرده است. در سال ۹۷ شرکت بیمه پاسارگاد با افزایش ۱۶۹ درصدی سود انباشته خود را از مبلغ ۹۶۷ میلیارد ریال سال ۹۶ به عدد دو هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال رساند.

سرمایه گذاری کوتاه مدت شرکت نیز با رشد ۹۲ درصدی به ۲۵ هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال رسید. حق بیمه شرکت نیز با رشد ۴۲ درصدی از رقم ۱۶  هزار و ۲۰۵ میلیارد ریالی در سال ۹۶ به مبلغ ۲۳ هزار میلیارد ریال در سال ۹۷ رسید.

اما مهمترین رشد بیمه پاسارگاد که مهمترین رخداد شرکت نیز تلقی می شود رشد ۲۶۰ درصدی سود خالص و عملیاتی شرکت است.

به گزارش بانکداری ایرانی ؛ سود خالص شرکت در سال ۹۶ حدود ۸۴۱ میلیارد ریال بود اما ظرف سال ۹۷ با رشد ۲۶۰ درصدی به عدد سه هزار و ۱۵ میلیارد ریالی رسید. که در نهایت به هر سهم ۸۸۷ ریال سود تخصیص یافت که یکی از بهترین سودهای شرکت های بورسی است.

همین رویه در سه ماهه نخست سال جاری نیز تکرار شد.

بیمه پاسارگاد در سه ماهه نخست سال ۹۷ حدود چهار هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرد و در مقابل آن نیز ۹۵۵ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

اما در سه ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد اما در مقابل یک هزار و ۴۴۱ میلیارد ریال خسارت داد.

بر همین اساس در سه ماهه نخست سال جاری این شرکت بالغ بر ۴۰ درصد رشد را تجربه کرده است.

بالاترین حق بیمه تولیدی در سه ماهه نخست امسال متعلق به بیمه زندگی با رقم چهار هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال بوده است.

بعد از آن به بیمه اجباری شخص ثالث با رقم یک هزار و ۳۹ میلیارد ریال تعلق داشت. و در نهایت بیمه درمان به عدد ۵۴۸ میلیارد ریال بود.

بیشترین خسارت نیز به بیمه زندگی با عدد ۴۴۲ میلیارد ریال تعلق داشت و بعد از آن به بیمه ثالث با عدد ۳۳۶ میلیارد ریال و در ردیف بعدی بیمه درمان با مبلغ ۳۰۷ میلیارد ریال قرار داشت.

منبع : http://pasargadinsurance.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار