ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

اختلافی در مبلغ طلب تامین اجتماعی با دولت نداریم:

0

سالاری در پاسخ به مهر:

اختلافی در مبلغ طلب تامین اجتماعی با دولت نداریم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اختلافی در مبلغ طلب تامین اجتماعی با دولت نداریم، گفت: سازمان حسابرسی مبلغ دقیق را مشخص و اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد مبلغ دقیق بدهی دولت به تامین اجتماعی گفت: هفته گذشته با سازمان برنامه و بودجه جلسه ای برگزار کردیم و کارگروه مشترکی داشتیم و در این جلسات قرار است به نتایج مثبتی در مورد نحوه پرداخت بدهی و همچنین میزان دقیق آن برسیم.

وی گفت: مرجع نهایی اعلام آمار بدهی دولت به تامین اجتماعی سازمان حسابرسی است به طوری که بخشی از سنوات گذشته حسابرسی شده اما بخشی باقی مانده است و میزان دقیق مشخص نشده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هیچ مشکل در مورد میزان مطالبه تامین اجتماعی با دولت نداریم و پس از اعلام سازمان حسابرسی میزان دقیق مشخص خواهد شد.

وی در مورد ارائه پیشنهاداتی برای پرداخت بدهی از سوی هیات امنا گفت: پیشنهاداتی که مطرح شده در همان چارچوب و راهی بوده که در قانون عنوان شده به طوری که در قانون دو الی سه راهکار در نظر گرفته شده و در همین راستا اقدامات لازم را آغاز کرده ایم و ما نمی توانیم راهکار دیگری خارج از چارچوب قانونی مطرح کنیم.

سالاری همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با جلوگیری از ویژه خواری ها و رانت آیا می توان در جهت ارائه خدمات بیشتر به بازنشستگان اقدام کرد، گفت: همین که وظایف خود را در قبال بیمه شدگان انجام می دهیم ویژه خواری نمی کنیم و ما متعهد به انجام وظایف خودمان هستیم و در برخی موارد با صرفه جویی هایی در حوزه درمان اقداماتی را انجام می دهیم. به طوری که خدماتی مانند طرح کرامت رضوی، پرداخت وام را نیز در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه تعداد وام های پرداختی به بازنشستگان را دو برابر کرده ایم، گفت: تاکنون دو مرحله از این وام ها پرداخت شده و تا پایان سال نیز دو مرحله دیگر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان وام پرداخت می شود که مبلغ این وام ۵ میلیون تومان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی  در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز تاکید کرد: برای همسان سازی باید منابعی تعیین شود و هر زمان که راهکارهای تامین منابع تعیین شود وارد اجرا خواهیم شد و در این راستا نشست هایی را با کانون بازنشستگان داشته ایم و راهکارهایی را جلو برده ایم و به تعهدات قانونی خود عمل خواهیم کرد.

کد خبر ۴۶۸۶۱۵۶
منبع : https://www.mehrnews.com/news/4686156

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار