ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

تغییر رمزکارت سوخت فقط با مدارک هویتی در نواحی شرکت پخش انجام می شود:

0
همه کارت های سوخت صادر شده دارای رمز هستند/ تغییر رمز فقط در نواحی شرکت پخش.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به اینکه تمام کارت های سوخت صادر شده دارای رمز عبور هستند گفت: تغییر رمز هرگز در جایگاه های عرضه سوخت صورت نمی گیرد و تغییر رمز فقط با مدارک هویتی در نواحی شرکت پخش انجام می شود.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه تمامی کارت های سوختی که از سوی شرکت ملی پخش برای متقاضیان صادر می شوند رمز گذاری شده اند گفت: تاکید می کنم که رمز کارت های سوخت ۴ رقم سمت راست کد ملی صاحبان کارت سوخت است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رمز های کارت سوخت در جایگاه های عرضه سوخت قابل تغییر است یا خیر گفت: افرادی که می خواهند رمز کارت سوخت خود را تغییر دهند باید با مدارک هویتی خود و و مدارک خودرویشان به یکی از نواحی که پیش‌تر اعلام شده است مراجعه کنند و در آنجا رمز خود را تغییر دهند و هرگز نمی توانند این رمز را در جایگاه های عرضه بنزین این رمز را تغییر دهند.

به گفته کاهی کارت های سوخت جدید صادر شده از طریق اداره پست به دست متقاضیان می رسد.

منبع : https://www.farsnews.com/news/13980513000927

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار