ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

رپورتاژ چیست؟

0

رپورتاژ یکی از به روزترین روش های برند سازی و بازاریابی است و می تواند تاثیر مثبتی بر سئو سایت شما داشته باشد.

رپورتاژ چیست سوال بسیاری از علاقمندان به دنیای بازاریابی اینترنتی است که در این مقاله سعی به دادن پاسخ به سوال رپورتاژ چیست داریم. به شخصه وقتی برای اولین بار کلمه ی رپورتاژ را شنیدن حتی قابلیت نوشتن این کلمه را به صورت صحیح نداشتم، بعد از جستجو رپورتاژ چیست گوگل باز کردن صفحات سایت های مختلف متوجه شدم نحوه ی تلفظ و نوشتن صحیح کلمه ی رپورتاژ فقط برای من مشکل نبوده است، زیرا در هر سایت این کلمه را به شکل های مختلف نوشته بودن، ریپورتاژ چیست، رپورتاژ چیست و غیره، در بین سایت های مختلف به معتبرترین آنها اعتماد کردم و مطمئن شدم صحیح ترین نوع نوشتن این کلمه ی نا آشنا رپورتاژ است.

رپورتاژ آگهی برگرفته از واژه ی لاتین Advertisement Reporting به معنی گزارش تبلیغاتی است، آگهی رپورتاژ در قالب خبر ارائه می شود و نویسنده به شیوه ی بی طرفانه ذهن خواننده را در مورد محصول با برند خاص درگیر می کند، برای درک بهتر رپورتاژ یک سایت خبری را تصور کنید، که خبری در مورد تردمیل منتشر کرده است و در پایان خبر پس از بازگو نمودن مزایا و معایب استفاده از تردمیل نام شرکت یا برند شما رو به عنوان بهترین فروشگاه تردمیل عنوان می نماید، به همین دلیل رپورتاژ آگهی یک روش هوشمندانه برای هدایت مشتریان و برند سازی می باشد.

مطمئنا شنیده اید که ریپرتاژ آگهی باعث بهبود و ارتقاء رتبه ی سایت شما می شود، شاید دلیل خواندن این مقاله برای شما رسیدن به دلیل اهمیت ریپرتاژ برای گوگل باشد، بدون شک با واژه ی سئو آشنا هستد، رپورتاژ یکی از از بهترین روش های گرفتن لینک و سئو سایت است، هنگامی که یک سایت خبر بر روی کلمه ی هدفمند به سایت شما لینک فالو بدهد خوانندگان خبر به سایت شما هدایت و موجب توجه موتورهای جستجو گر به سایت شما می شود، به همین دلیل رپورتاژ روش اصولی برای گرفتن بک لینک است و تاثیر بسیار زیادی بر رتبه ی سایت شما دارد.

سایت های خبری مشهور مانند، ورزش ۳، ایسنا، خبرگزاری فارس، شهر خبر، خبر آنلاین، Yjc و غیره مشهورترین و معتبرترین سایت های ریپورتاژ آگهی در ایران که هزینه های مختلفی از درخواست کننده بابت هر خبر دریافت می کنند، با دریافت لینک از سایت های خبری معتبر شاهد رشد بسیار سریع سایت خود خواهید بود، سایت های خبری سایت های قدرمندی هستند، سایت قدرمتند به سایتی گفته می شود که بازدید کننده بالا، لینک خروجی کم، بک لینک ورودی زیاد داشته باشد و به طور مرتب در حال آپدیت شدن باشد، اکثر سایت های خبری معروف این وِیژگی ها را دارا می باشند، تمامی ریپرتاژ ها هزینه بر نیستند بعضی از سایت های خبری اجازه ی ثبت خبر و دادن لینک را برای کاربران آزاد گذاشته اند اما متاسفانه داشتن لینک از این سایت ها تاثیر زیادی بر سئو ندارد و احتمال کاهش رتبه ی سایت را ایجاد می نماید.

وِیژگی های مثبت لینک رپورتاژچیست :

  • اسپم شناخته نمی شود.
  • از سایت لینک دهنده حذف نمی گردد.
  • لینک از نوع Follow
  • افزایش آمار بازدید سایت

رپورتاژ چیست ؟ اگر به لیست سایت هایی که در صفحات اول گوگل هستن نگاهی بیندازید، خواهید دید که اکثر آنها لینک های قوی از سایت های قدرتمند خبری کسب کرده اند، پس می توان به این نتیجه رسید که رپرتاژ یکی از دلیل های مهم برای رتبه گرفتن سایت می باشد. رپورتاژ به شکلی از آگهی گفته می شود که در قالب گزارش یا خبر در سایت های خبری انتشار می یابد، به همین دلیل لینک موجود در خبر مورد توجه بازدید کنندگان سایت و موتور های جستجوگر گوگل قرار می گیرد می توان گفت رپورتاژ یکی از بهترین لینک هایی است که یک سایت می توان داشته باشند به همین دلیل اکثر سایت های مشهور از رپورتاژ بهره میبرند. ما در این مقاله به پاسخ سوال رپورتاژ چیست پرداختیم و دلیل های اهمیت رپورتاژ را برای شما بازگو کردیم، مطمئنا با خواندن این مقاله علاقه مند به دریافت رپورتاژ برای سایت خود شده اید و با سایت های مشهور زیادی بابت ثبت رپورتاژ وارد مذاکره شده اید، همانطور که می دانید سایت های مشهور هزینه های بسیار بالایی بابت هر لینک درخواست خواهند کرد که هر شخصی توان خرید را ندارد، برای خرید مقرون به صرفه ترین لینک های آگهی رپورتاژ می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرد و با مسئول رپورتاژ شرکت زین سئو مشاوره داشته باشد.

منبع : http://zarinseo.ir/index.php/article/38-what-is-advertorial

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار