ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

نرخ‌شکنی آسیب جدی به صنعت بیمه می‌زند:

0
مدیرعامل بیمه پاسارگاد در گفت‌وگو با اقتصاد۲۴:

نرخ‌شکنی آسیب جدی به صنعت بیمه می‌زند/ سندیکای بیمه‌گران ناموفق ظاهر شده است.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد گفت: نرخ‌شکنی، آسیب های جدی بر پیکره صنعت بیمه وارد می‌کند و شرکت‌های بیمه باید در اقدامی هماهنگ و تعاملی سازنده از ارائه نرخ های غیر فنی پرهیز کنند.

معصوم ضمیری در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد۲۴ با بیان اینکه نرخ‌شکنی در صنعت بیمه آسیب جبران‌ناپذیری را به همراه دارد، اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی نرخ‌شکنی در صنعت بیمه این است که تعداد شرکت‌های بیمه بسیار زیاد است و به تعداد شرکت‌های بیمه کارشناس محاسبه‌گر وجود ندارد.

وی دومین دلیل نرخ‌شکنی در صنعت بیمه را اینگونه عنوان کرد که اطلاعات لازم برای محاسبات حق بیمه در دسترس نیست و رقابت بین شرکت‌های بیمه رقابت بسیار سخت و دشواری است.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد در پاسخ به این سوال که چرا سندیکای بیمه‌گران نتوانسته مقابل این نرخ‌شکنی‌ها در صنعت بیمه ایستادگی و با آن برخورد کند، گفت: سندیکا و اعضای آن عضو جداگانه‌ای از شرکت‌های بیمه نیستند. سندیکا تا حدی می‌تواند شرکت‌های بیمه را با هم هماهنگ کند چرا که خود سندیکا متشکل از همان شرکت های بیمه‌ای هستند که وضعیت نابسامانی دارند و نرخ‌شکنی می‌کنند.

ضمیری تاکید کرد: تا به امروز سندیکای بیمه‌گران تلاش خود را برای سامان دادن به شرکت‌های بیمه انجام داده اما آنچنان موفق عمل نکرده است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو درباره میزان مطالبات صنعت بیمه از دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف دولتی و خصوصی، گفت: حجم کل مطالبات صنعت بیمه بسیار زیاد است و قابل ذکر نیست. شرکت‌های متعددی در صنعت بیمه مطالبات بسیاری دارند که این رقم در ترازنامه‌های شرکت‌های بزرگ و نوپا قابل مشاهده بوده و رقم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.

منبع : https://eghtesaad24.ir/news/94181

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار