ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

عقب نشینی بانک مرکزی از طرح رمزهای یکبارمصرف:

0

زمان اجرا بعدا اعلام می‌شود.

درحالی بنا بود از اول خرداد مشتریان بانکی برای عملیاتهای خرید و … از رمزهای یک بارمصرف استفاده کنند که بانک مرکزی به دلیل آماده نشدن زیرساخت‌های لازم اجرای این طرح را به تعویق انداخت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، استفاده از رمزهای یک بار مصرف در عملیات خرید خبری بود که طبق بخشنامه بانک مرکزی به بانک‌ها رسانه‌ای شد و واکنش‌های مختلف مردم را به همراه داشت؛ مهمترین نگرانی مردم از اجرای طرح رمزهای یکبار مصرف این بود که نتوانند عملیات خرید را تا دریافت رمز یکبار مصرف کامل کنند.

اما دلیل بانک مرکزی برای الزام بانک‌ها به استفاده از رمزهای یکبارمصرف برقراری امنیت بیشتر در معاملات غیرکارتی مردم بود و کماکان هم به این موضوع تأکید دارد که بانک‌ها باید مشوق‌هایی را برای مشتریان پرریسک خود در نظر بگیرند تا آنها را به استفاده از رمزهای یکبارمصرف تشویق کند.

آنطور که خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرده، فعلا بانک مرکزی الزام استفاده از رمزهای یکبارمصرف را برداشته است ولی به بانکها تأکید کرده برای مشتریان پرریسک و افرادی که تراکنش‌های متعدد بالای ۵۰۰ هزار تومان را دارند تشویق به استفاده از رمز یکبار مصرف کنند.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/02/25/2012196

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار