ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

ارائه رمز یکبار مصرف برای مشتریان بانک پاسارگاد بدون نیاز به شعب:

0

به منظور کاهش مخاطرات مرتبط با استفاده از رمز دوم کارت‌های بانکی و افزایش امنیت، امکان فعال‌سازی و دریافت رمز دوم کارت به‌صورت رمز پویا و یک بار مصرف، از طریق سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد فراهم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی بانک‌‌پاسارگاد، مشتریان می‌توانند از طریق سامانه بانکداری‌مجازی و یا سامانه موبایل‌بانک (همراه بانک) نسبت به فعال‌سازی رمز پویا و جهت دریافت رمز دوم پویا صرفاً از طریق سامانه موبایل‌بانک (همراه بانک) اقدام کنند. به این ترتیب که در سامانه بانکداری‌مجازی از طریق گزینه «مدیریت نوع رمز دوم» در بخش «کارت‌های من» و در سامانه همراه‌بانک از طریق گزینه فعال/غیرفعال‌سازی رمز یکبار مصرف کارت در بخش «عملیات کارت» امکان فعال‌سازی این نوع رمز وجود دارد.

از این‌رو در صورتی‌که مشتریان، سامانه موبایل‌بانک (همراه‌بانک) پاسارگاد را بر روی گوشی‌های تلفن‌همراه خود نصب کرده‌باشند، بدون نیاز به دریافت اپلیکیشن‌های جدید و یا مراجعه به شعبه‌ها می‌توانند علاوه بر دریافت انواع خدمات بانکی ارایه‌شده در این سامانه، از امکان فعال‌سازی رمز پویا نیز بهره‌مند شوند.

بر اساس این خبر، پس از فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف، مشتری می‌تواند در زمان خرید کالا و خدمات بر روی درگاه‌های پرداخت، با مراجعه به موبایل بانک (همراه بانک)، قسمت سایر، عملیات کارت را انتخاب کرده و وارد این بخش شود. سپس با مراجعه به قسمت سایر، گزینه رمز یکبار مصرف کارت را انتخاب و یکی از کارت‌هایی که پیش از این رمز یکبار مصرف برای آن فعال شده را انتخاب کند. پس از آن رمز یکبار مصرف به مشتری نمایش داده می‌شود. گفتنی است ارایه رمز پویا از آذرماه سال ۱۳۹۷ در بانک پاسارگاد فعال شده‌بود.

مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.

منبع : https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/02/18

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار