ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

برای بازیابی رمز کارت سوخت چه باید کرد؟

0

یکی از سوالات رایج بین مالکانی که دارای کارت سوخت هستند، نحوه بازیابی رمز کارت سوخت است. مدت‌هاست که سوخت‌گیری با کارت سوخت جایگاه‌دار صورت می‌گیرد و بسیاری از افرادی که دارای کارت سوخت هستند، رمز خود را فراموش کرده‌اند و اکنون که بحث ثبت نام کارت سوخت مطرح شده، درباره بازیابی رمز کارت سوخت خود نگران هستند.

به گزارش ایسنا، درباره نحوه بازیابی رمز کارت سوخت این گونه اعلام شده که در حال حاضر افرادی که کارت سوخت دارند اما رمز آن را فراموش کرده‌اند، نباید اقدامی انجام دهند. قرار است رمز همه کارت‌ها بازیابی شود و از زمانی که استفاده از کارت سوخت الزامی شد، زمانی که مالک خودرو برای نخستین بار برای سوخت‌گیری به جایگاه مراجعه و کارت خود را وارد نازل کند، پیامی مبنی بر انتخاب رمز روی صفحه نقش می‌بندد و مالک می‌تواند رمز خود را انتخاب کند.

چگونه از موجود بودن کارت سوخت در پست مطلع شویم؟

با توجه به این‌که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرده است خودروهای نو شماره، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آن‌ها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه کنند، یکی دیگر از سوالات رایج این روزها درباره کارت سوخت این است که مالک خودرو چگونه از این‌که کارت سوخت خودرو در شرکت پست است مطلع شود؟ شنیده‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر کارتهای سوخت بسیاری در شرکت پست مانده است. زیرا طی دو تا سه سال گذشته زمانی که پست برای ارسال کارت سوخت اقدام کرده، مالک خودرو برای دریافت آن در آدرس مورد نظر حضور نداشته است.

بر این اساس خودروهای نو، شماره‌ای که طی دو تا سه سال اخیر خریداری شده‌اند، حتماً دارای کارت سوخت هستند اما ممکن است کارت سوخت آن‌ها در شرکت پست باشد. مخابرات از طریق پیامک به تعدادی از مالکانی که کارت سوخت آن‌ها در شرکت پست است، اطلاع‌رسانی خواهد کرد. اما به‌طور کلی مالکان این خودروها منتظر اطلاعیه‌های بعدی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در این زمینه باشند.

اما مالکان خودروهای خارجی، قولنامه‌ای، فاقد کارت سوخت و کارت بانکی چه باید بکنند؟ در این میان افرادی هستند که خودروی آن‌ها خارجی، ورثه‌ای، قولنامه‌ای و… بوده یا ممکن است نه کارت سوخت داشته باشند و نه کارت بانکی (طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی افرادی که کارت سوخت ندارند، باید یک کارت بانکی با هدف استفاده به عنوان کارت سوخت معرفی کنند)، این افراد موارد خاص هستند که برای دریافت کارت سوخت باید به‌صورت حضوری به پلیس +۱۰ مراجعه کنند.

متقاضیان کارت سوخت حتماً به سایت پست مراجعه کنند

طبق اعلام معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، با توجه به این‌که برخی کارت‌های سوخت در پست موجودند، افراد به سایت اصلی مراجعه کرده و حتماً از موجودیت کارت خود، زمان ارسال آن و سایر فرآیندها مطلع شوند.

افراد باید به سایت شرکت ملی پست مراجه کرده و در بنر اصلی سایت، لینکی قرار داده شده که افراد با استفاده از vin خودرو وارد شده و می‌توانند مطمئن شوند که کارت با کد فعال برای آن‌ها وجود دارد. در همان جا هم مشخص است که محصول درحال حاضر کجا و چه زمانی به دست مشتری می‌رسد. بنابراین کل فرایند قابل کنترل است.

منبع :

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار