ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگادچیست؟

0

داشتن اطلاعات در زمینه ی مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد، قطعا به شما در راستای انتخاب بهتر کمک شایانی خواهد داشت.

 

پرداخت حق بیمه متناسب به توان مالی بیمه گذار  از مزایای ویژه طرح بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد میتوان به حق بیمه های متناسب با توان مالی اشاره کرد

در این نوع بیمه نامه، حق بیمه میتواند رقمی از ۲۰ هزار تومان تا سقف نامحدود به ازای هر ماه درنظر گرفته شود.

به این ترتیب بیمه گذار قابلیت انعطاف بالایی در این طرح خواهد داشت و میتواند بسته به پوششهای مدنظر و نیز توان مالی خود حق بیمه را تعیین کند.

 

پرداخت حق بیمه در دوره های زمانی انعطاف پذیر

حق بیمه ها در این طرح میتواند در بازه های ماهانه، سه ماهه، شش ماهه، سالانه و یکجا پرداخت شود. بالطبع پرداختهای سالانه در نهایت از صندوق ذخیره ریاضی بالاتری نسبت به دیگر بازه ها برخوردار خواهد بود.

 

امکان سپرده گذاری

در طرح جدید بیمه عمر پاسارگاد، امکان سپرده گذاری نیز وجود دارد. در صورتی که بیمه گذاری سپرده گذاری انجام دهد این مزایا برای او فعال خواهد شد:

۱ـ سود تضمینی صندوق افزایش خواهد یافت.

۲ـ دوره انتظار دریافت وام از ۶ ماه به ۳ ماه کاهش خواهد یافت.

۳ـ به ازای مبلغ صندوق، پوشش بیشتری برای بیمه شده درنظر گرفته خواهد شد.

۴ـ صندوق ذخیره ریاضی بیمه شده، رشد بهتری نسبت به زمانی خواهد داشت که سپرده گذاری انجام نشده است.

۵ـ بیمه آتش سوزی رایگان منزل مسکونی بیمه گذار تا ۵۰ برابر مبلغ سپرده گذاری

 

تامین معیشت بهتر در دوران بازنشستگی بازنشستگی و معیشت بهتر یکی از مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

یکی از بهترین مزایای بیمه های عمر را میتوان تامین معیشت بهتر در دوران بازنشستگی و کهولت دانست. در واقع این تامین معیشتی باعث بهبود وضعیت ریسک زندگی های طولانی را پوشش میدهد.

 

برخورداری از سود قطعی و سود مشارکت در منافع

در حال حاضر سود قطعی ۱۶% برای ۲ سال اول، ۱۳ % برای ۲ سال دوم و برای مابقی سالها نیز ۱۰ % درنظر گرفته شده است.

از طرف دیگر شرکت بیمه با سرمایه های خردی که جمع آوری کرده است در پروژه های مالی سرمایه گذاری کرده و از سود حاصله، سود مشارکت در منافع برای بیمه نامه ها در نظر خواهد گرفت. این سود در سالیان اخیر بین ۲ تا ۵ درصد در نظر تامین شده است.

 

وام آسان و بدون ضامن یکی از مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد وام سهل و آسان آن است

بیمه گر متعهد است که پس از گذشت ۶ ماه از صدور بیمه نامه، به شرط اینکه مبلغ ذخیره ریاضی صندوق بیمه نامه حداقل ۲۰۰ هزار تومان بوده و نیز بیمه گذار وام تسویه نشده ای نداشته باشد، تا سقف ۹۰% صندوق ذخیره ریاضی را بدون دریافت ضمانت نامه و در کوتاهترین زمان به بیمه گذار پرداخت نماید.

این وام با سود نهایی ۴% و نیز با اقساط منعطف و انتخابی توسط بیمه گذار تا ۶۰ ماه خواهد بود.

 

 

قابلیت انصراف و بازخرید بیمه نامه

بیمه گذار میتواند تا یک ماه پس از تاریخ صدور بیمه نامه اقدام به انصراف نموده و مبالغ پرداختی را بازپس گیرد. همچنین بیمه گذار میتواند پس از ۶ ماه از تاریخ صدور بیمه نامه نسبت به بازخرید بیمه نامه اقدام کند. طبیعی و قطعی است که در زمان بازخرید، بسته به صندوق ذخیره ریاضی بیمه نامه و نیز نحوه پرداختها و وامهای تسویه نشده و … بررسی های لازم انجام خواهد شد.

 

قابلیت بالای انعطاف پذیری بیمه نامه

بیمه نامه را میتوانید در سررسید های سالانه، تغییر بدهید. این تغییر میتواند روی مبلغ حق بیمه ماهانه، درصد افزایش حق بیمه، درصد افزایش سرمایه فوت، پوششها و … باشد. برای این منظور لازم است که حتما فرم تغییرات تکمیل و توسط بیمه گذار و بیمه شده امضا شده و به نمایندگی تحویل شود.

 

دریافت تخفیف در سایر بیمه ها

با خرید بیمه نامه های عمر از تخفیفات ۲٫۵% تا ۴۰% در سایر رشته های بیمه ای برخوردار خواهید شد.

 

پوشش رایگان بیمه تکمیلی SOS

در حال حاضر بیمه پاسارگاد به عنوان یک هدیه ویژه، بیمه تکمیلی رایگان SOS را برای بیمه نامه های عمر در نظر گرفته است.

به این ترتیب در صورتی که صندوق ذخیره ریاضی بیمه نامه، به مبلغ ۲ میلیون تومان رسیده و از این زمان، ۶ ماه گذشته باشد بیمه نامه تکمیلی به صورت اتوماتیک فعال خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه بیمه تکمیل درمان رایگان SOS مراجعه کنید.

 

امنیت و تضمین قطعی سرمایه توسط بیمه مرکزی

سود و صندوق قید شده در قرارداد بیمه نامه توسط بیمه مرکزی تضمین شده است و بیمه مرکزی برای تضمین این قراردادها از شرکت بیمه پاسارگاد تضمین مالی دریافت کرده است.

 

معاف از مالیات بودن

سرمایه های پرداختی در بیمه عمر و تامین آتیه شرکت بیمه پاسارگاد از هرگونه مالیات معاف هستند . به این ترتیب شما بیمه گذاران عزیز میتوانید از سرمایه های قید شده در جداول بیمه خود به طور کامل و بدون کسر هیچ مبلغی استفاده نمایید.
بنا به گزارش خبر گزاری ها ، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۵ اسفند سال ۱۳۹۲ نمایندگان در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم با بند ۳۶ این لایحه موافقت کردند که در مواد (۱۳۶) و (۱۳۷) قانون عبارت «انواع بیمه‌های عمر و زندگی» جایگزین عبارت «بیمه عمر» شود .
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، همچنین براساس اصلاح صورت گرفته در ماده ۱۳۶ وجوه پرداختی بابت انواع بیمه عمر و سرمایه گذاری از طرف مؤسسات بیمه که به موجب قراردادهای منعقده بیمه عاید ذینفع می شود از پرداخت مالیات معاف است. نیز بر اساس اصلاح صورت گرفته در ماده ۱۳۷ تمامی هزینه های درمانی پرداختی مؤدیان که قابل تایید باشد و همچنین حق بیمه پرداختی هر شخص حقیقی به مؤسسات بیمه ایرانی بابت انواع بیمه‌های عمر و زندگی و بیمه های درمانی از درآمد مشمول مالیات مؤدی کسر می گردد.

 

پیش بینی نرخ تورم سالانه

با توجه به میزان تورم موجود در جامعه و نیز میزان تورم قابل پیش بینی، بیمه گذار این امکان را دارد که مبالغ حق بیمه را با درصدهای ۳، ۵، ۷، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ به ازای هر سال افزایش دهد تا از کاهش نقدینگی صندوق بیمه نامه خود جلوگیری کند.

منبع : https://bimeh-ok.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار