ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

از بیمه عمر پاسارگاد، مزایا و معایب آن چه چیزهایی باید بدانید؟

0
بیمه عمر پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایجاد شرایط بهتر در بیمه‌ عمر، یکی از شرکت‌هایی بوده که با سطح توانگری بالا توانسته عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد. بیمه عمر پاسارگاد در طول مدت داشتن این بیمه‌نامه پوشش های مختلفی را برای دارندگان این بیمه‌نامه در کنار سرمایه‌گذاری بیمه‌ای فراهم می‌کند. خدماتی که بیمه عمر پاسارگاد به بیمه گذاران خود ارائه می‌کند یکی از برترین خدمات بیمه عمر است، در این نوشته نگاه کلی نسبت به بررسی تمامی موارد بیمه عمر پاسارگاد خواهیم داشت.

طرح‌های بیمه عمر پاسارگاد

بیمه های عمر انواع مختلفی دارند و شرکت بیمه پاسارگاد بیمه عمر را به صورت دو دسته بیمه عمر و تامین آتیه و بیمه عمر به شرط فوت تقسیم‌بندی می‌کند.

↵بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

این طرح بیمه عمر پاسارگاد در واقع به صورت ترکیبی از بیمه‌نامه‌های عمر به شرط فوت و بیمه عمر به شرط حیات می‌باشد. در بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد در کنار پوشش‎های بیمه عمر از جمله داشتن پوشش فوت، سرمایه‌گذاری نیز برای فرد شکل می‌گیرد. در واقع بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد یکی از نمونه‌های بیمه های عمر یا Universal Life می‌باشد. از آن جایی که بیمه عمر پاسارگاد با رسیدن به سود دهی در طول مدت بیمه‌نامه و تشکیل یک سرمایه‌گذاری ارزشمند می‌تواند به صورت یک پشتوانه مالی و اقتصادی برای فرد بیمه شده و حتی ذینفعان بیمه‌نامه برای زمانی که کنارشان نیستیم باشد.

برخی از طرح‌های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد عبارتند از:

  • بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان پاسارگاد
  • بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه دار پاسارگاد
  • بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد

بیمه عمر به شرط فوت

این طرح بیمه عمر پاسارگاد، فقط پوشش فوت برای دارنده بیمه‌نامه دارد. این طرح به دو صورت زیر ارائه می‌شود:

بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه ثابت

این بیمه عمر فقط پوشش فوت را برای بیمه شده فراهم می‌کند. اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه‌نامه فوت نماید سرمایه فوت به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می‌شود و سرمایه‌گذاری ندارد و اگر بیمه شده در پایان مدت قرار داد در قید حیات باشد هیچ مبلغی به وی پرداخت نمی‌شود. معمولا این بیمه‌نامه را ادارات و سازمان‌ها برای کارکنان خود انجام می‌دهند.

بیمه عمر زمانی پاسارگاد با سرمایه نزولی

این بیمه‌نامه در سایر شرکت های بیمه به نام بیمه عمر مانده بدهکار معروف است. شرایط این بیمه‌نامه با بیمه عمر متفاوت است و این بیمه‌نامه برای حمایت فرد در مقابل بدهی‌های بانکی وی انجام می‌شود. مبلغ این بیمه‌نامه هر سال نسبت به سال قبل کاهش می‌یابد و در پایان قرارداد به صفر می‌رسد.

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد مورد استقبال فراوانی از طرف بیمه گذاران بیمه نامه عمر قرار گرفته و تمامی مطالبی که در این نوشته آمده است مربوط به بیمه و تامین آتیه پاسارگاد می باشد.

جدول محاسبه بیمه عمر پاسارگاد

نحوه محاسبه بیمه عمر یکی از سوالاتی است که مشتریان همیشه به دنبال پاسخی برای آن هستند. در خرید بیمه عمر پاسارگاد، جدول محاسبه بیمه عمر پاسارگاد می‌تواند کمک بسیاری برای همه بیمه‌گذاران باشد. اطلاعات زیر در جدول بیمه عمر پاسارگاد قابل مشاهده است، شما می‌توانید حتی قبل از خرید نحوه تشکیل سرمایه‌گذاری و میزان پوشش‌های خود را در جدول محاسبه بیمه عمر پاسارگاد مشاهده کنید.

نمونه جدول بیمه عمر پاسارگاد در تصویر زیر قابل مشاهده می‌باشد که در ادامه به توضیح موارد هر کدام از موارد موجود در جدول می‌پردازیم.

جدول بیمه عمر پاسارگاد

  • سال بیمه‌ای: ستون اول جدول بیمه عمر پاسارگاد، نشان دهنده تعداد سال‌هایی است که شما می‌توانید از مزایای بیمه عمر استفاده نمایید. در واقع این ستون نشان دهنده مدت بیمه عمر شما می‌باشد. این نکته را فراموش نکنید که هرچه مدت‌ زمان قرارداد بیمه بیشتر باشد، سود نهایی بیشتری نیز به همراه خواهد داشت. دقت نمایید که تغییرات در مدت زمان بیمه‌نامه طبعاً تغییراتی را در محاسبات جدول بیمه عمر در پی خواهد داشت.
  • سن بیمه شده: ستون دوم در جدول بیمه عمر پاسارگاد، سن فرد بیمه شده را در طول مدت بیمه‌نامه نشان می دهد. مدت بیمه عمر پاسارگاد می‌تواند تا ۳۰ سال باشد، فقط نباید مجموع سن بیمه شده و مدت بیمه‌نامه بیشتر از ۷۰ سال باشد.
  • مبلغ سپرده: اگر فرد بخواهد می‌تواند مبلغی را از ابتدای قرارداد به عنوان سرمایه‌گذاری اولیه در حساب بیمه‌نامه خود داشته باشد. این ستون نشان دهنده مبلغ اولیه سرمایه‌گذاری شما بوده که  این مبلغ جدا از حق بیمه می‌باشد.
  • حق بیمه پرداختی سالانه: در این بیمه‌نامه در واقع حق بیمه پرداختی سالانه سرمایه‌گذاری بیمه عمر را شکل می‌دهد. هر چه بیمه شده حق بیمه بیشتر پرداخت کند سود سالانه و سود نهایی بیمه‌نامه بیشتر خواهد بود.
  • سرمایه‌های بیمه عمر و پوشش‌های اضافی: در زیر این ستون شما می توانید میزان پوشش‌های بیمه‌نامه عمر تان ازجمله پوشش فوت به هر علت و پوشش فوت در اثر حادثه، میزان پوشش نقص عضو، هزینه پزشکی، ازکارافتادگی و همچنین میزان پوشش‌های بیماری خاص بیمه‌نامه عمر پاسارگاد و پوشش آتش سوزی منزل مسکونی که از مزایای ویژه بیمه عمر پاسارگاد است  را انتخاب نمایید. هر کدام از پوشش‌ها بر اساس میزان حق بیمه پرداخت شما محاسبه می‌شود.برخی از این پوشش‌ها اختیاری هستند و شما می‌توانید به انتخاب خود  هر کدام از پوشش‌ها را کم یا اضافه نمایید. سقف پوشش‌ها در شرایط بیمه عمر پاسارگاد کاملا مشخص است که در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت.
  • ذخیره ریاضی: ذخیره ریاضی همان اندوخته بیمه‌نامه عمر پاسارگاد شما در طول مدت بیمه‌نامه عمر می‌باشد،  میزان  ذخیره ریاضی بر اساس حق بیمه پرداختی فرد در هر سال و میزان سود قطعی بیمه عمر پاسارگاد محاسبه می‌شود. مبلغ نهایی این ستون در واقع اندوخته نهایی بیمه عمر پاسارگاد شما می‌باشد.
  • ارزش بازخریدی: اگر فرد بیمه شده بخواهد که زودتر از پایان مدت بیمه‌نامه، از بیمه عمر انصراف دهد، پرداختی که شرکت بیمه پاسارگاد برای وی انجام می‌دهد،  بر اساس این ستون بیمه‌نامه می‌باشد.

مزایای بیمه عمر پاسارگاد

مزایای بیمه عمر پاسارگاد

مزایای کلی بیمه عمر پاسارگاد

  • داشتن سطح توانگری در رتبه ۱ در بین شرکت های بیمه در ارائه خدمات و جبران خسارت در طول چند سال اخیر. در همین رابطه پیشنهاد می‌کنیم رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه را مشاهده نمایید.
  • امکان استفاده از وام بیمه عمر بدون نیاز به ضامن
  • پرداخت سود تضمینی و سود مشارکتی به اندوخته بیمه‌نامه
  • امکان پرداخت مبلغی به صورت سپرده اولیه د رابتدای بیمه‌نامه برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری
  • امکان تعیین میزان و نحوه پرداخت حق بیمه عمر توسط خود فرد
  • امکان دریافت تخفیف در خرید برخی از بیمه‌نامه های دیگرشرکت بیمه پاسارگاد از جمله بیمه بدنه پاسارگاد، بیمه آتش سوزی پاسارگاد و … برای دارندگان بیمه عمر پاسارگاد
  • داشتن معافیت مالیاتی اندوخته و سرمایه بیمه عمر
  • داشتن پوشش حادثه در بیمه عمر
  • امکان خرید پوشش آتش سوزی منزل مسکونی در کنار بیمه عمر
  • امکان برخورداری از معافیت از پرداخت حق بیمه تا پایان قرارداد در صورت ازکارافتادگی
  • داشتن پوشش بیماری های خاص در بیمه عمر
  • داشتن پوشش تکمیل درمانی در بیمه عمر

مزایای مالی و سرمایه‌گذاری بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری پاسارگاد در کنار پوشش های بیمه‌ای، مزایای سرمایه‌گذاری و مالی ارزشمندی را برای فرد بیمه شده دارد که وی می‌تواند از ابتدای بیمه‌نامه از همه مزایای مالی بیمه عمر خود استفاده نماید. دو مزیت مهم سرمایه‌گذاری در بیمه عمر پاسارگاد را می‌توان به شکل زیر بیان کرد.

↵گرفتن وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه 

بیمه شده بیمه عمر پاسارگاد با پایان سال دوم می‌تواند تا ۹۰درصد از اندوخته خود را وام  بگیرد. میزان وامی که وی می تواند از محل اندوخته خود دریافت کند بر اساس حق بیمه پرداختی وی و سال بیمه‌ای بیمه‌نامه می‌باشد. هر چه میزان حق بیمه پرداختی شما بیشتر بودن و سال بیمه‌ای شما بالاتر باشد میزان اندوخته بیمه‌ای‌تان زیاد بوده و میزان وام دریافتی شما هم بیشتر خواهد بود.

↵پرداخت سود قطعی و مشارکتی

شرکت بیمه پاسارگاد از زمان شروع بیمه عمر دو نوع سود تضمینی و مشارکتی را به بیمه‌نامه‌های عمر پرداخت می‌کند. میزان سود تضمینی بیمه عمر پاسارگاد بر اساس سود مصوب بیمه مرکزی پرداخت می‌شود. اما سود مشارکتی بر اساس سود سرمایه‌گذاری شرکت بیمه پاسارگاد در هر شرکت بیمه متفاوت بوده مقدار سود مشارکت هر سال بر اساس مصوبه مجمع سالانه شرکت بیمه پاسارگاد محاسبه شده و اعلام می‌شود.


معایب بیمه عمر پاسارگاد

معایب بیمه عمر پاسارگاد

همه شرکت‌های بیمه بر اساس شرایط بیمه عمر آن شرکت پوشش‌ها و خدمات بیمه‌ای را به بیمه گذاران بیمه عمر ارائه می‌کنند. بیمه پاسارگاد نیز از امر مستثنی نبوده و پوشش های بیمه‌ای را بر اساس شرایط بیمه عمر پاسارگاد ارائه می کند. برخی از مواردی که می توان به عنوان معایب بیمه عمر پاسارگاد بیان کرد عبارتند از:

  • داشتن مدت زمان انتظار برای استفاده از برخی از پوشش‌ها از قبیل داشتن ۳ ماه مدت انتظار در پوشش های بیماری‌های خاص در بیمه عمر پاسارگاد. در بسیاری از شرکت‌های بیمه این پوشش نیاز به مدت انتظاری نداشته و از همان ابتدای بیمه‌نامه امکان استفاده از این پوشش برای بیمه شده فراهم می‌باشد.
  • برداشت از اندوخته از مزایای بیمه عمر است که در بیشتر بیمه‌های عمر شرکت‌های مختلف بیمه به بیمه گذاران ارائه می‌شود. اما در بیمه عمر پاسارگاد امکان برداشت از اندوخته وجود ندارد.
  • پرداخت مستمری در زمان از کارافتادگی از پوشش‌های بیمه عمر است که بیمه عمر پاسارگاد این پوشش را برای بیمه گذاران ارائه نمی‌کند.

پوشش های بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر پاسارگاد بر اساس شرایط بیمه عمر پوشش‌های زیر را به دارندگان این بیمه‌نامه ارائه می‌کند. پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد را می‌توان به دو دسته پوشش‌های اصلی و پوشش‌های اختیاری و تکمیلی دسته بندی کرد. در ادامه به سقف پوشش‌های این بیمه‌نامه و نحوه محاسبه هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت.

پوشش های اصلی بیمه عمر پاسارگاد

  • پوشش فوت به هر علت: این پوشش اصلی‌ترین پوشش بیمه عمر پاسارگاد است. این پوشش به صورت سرمایه فوت می‌باشد که با حق بیمه پرداختی بیمه شده رابطه مستقیم داشته و بر اساس حق بیمه پرداختی فرد محاسبه می‌شود. میزان این پوشش می تواند ۱ تا ۲۵ برابر حق بیمه باشد و در صورت فوت بیمه شده به ذینفعان بیمه‌نامه وی پرداخت می‌شود. سقف این پوشش تا ۲۵۰ میلیون تومان می‌باشد.
  • پوشش سرمایه فوت به علت حادثه: اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه فوت نماید این سرمایه  علاوه بر سرمایه فوت به هر علت به ذینفعان پرداخت می شود. میزان پوشش سرمایه فوت در بیمه عمر پاسارگاد تا ۴ برابر سرمایه فوت می تواند باشد. سقف سرمایه فوت در اثر حادثه بیمه عمر پاسارگاد تا ۴۰۰ میلیون تومان می باشد.

پوشش‌های تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد

  • پوشش امراض خاص بیمه عمر پاسارگاد: اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه‌نامه عمر پاسارگاد به یکی از بیماری های تحت پوشش مبتلا شود، می تواند تا سقف ۴۰ میلیون تومان از این پوشش استفاده کند.  بیماری‌های تحت پوشش در بیمه عمر پاسارگاد شامل سکته قلبی و مغزی، پیوند اعضای اصلی بدن، عمل قلب باز و سرطان می‌شود.
  • پوشش نقص عضو دائم ناشی از حادثه: این پوشش به اختیار بیمه شده به بیمه‌نامه عمر اضافه می‌شود و اگر فرد بیمه شده در طول مدت قرارداد و در اثر حادثه دچار نقص عضو دائم شود می‌تواند از این پوشش تا ۳۰ درصد سرمایه فوت استفاده نماید. سقف پوشش نقص عضو بیمه پاسارگاد تا ۲۵۰ میلیون تومان می‌تواند باشد.
  • پوشش هزینه پزشکی: اگر فرد بیمه شده دچار حادثه شود، برای جبران هزینه های بستری و پزشکی می‌تواند تا سقف مشخص شده این پوشش در بیمه‌نامه عمر خود استفاده نماید. سقف پوشش هزینه پزشکی پاسارگاد تا ۲۵ میلیون تومان می‌باشد.
  • معافیت از پرداخت حق بیمه: در صورتی که بیمه‌شده در طول مدت قرارداد دچار ازکارافتادگی شود، طبق این پوشش از پرداخت حق بیمه‌های باقی‌مانده معاف می‌شود. پوشش معافیت برای افراد شاغل و بالای ۱۲ سال می باشد.
  • پوشش سرمایه از کارافتادگی بیمه عمر پاسارگاد: اگر فرد بیمه شده در طول مدت داشتن بیمه عمر به هر علت ازکارافتاده شود می‌تواند از این پوشش تا سقف ۴ میلیون تومان استفاده کند. سن بیمه شده باید بالای ۱۲ سال باشد.
  • پوشش آتش سوزی و زلزله برای منزل مسکونی بیمه عمر پاسارگاد: شرکت بیمه پاسارگاد برای همه دارندگان بیمه عمر پاسارگاد، پوشش آتش سوزی منازل ارائه می‌کند. میزان سرمایه‌ای که از این طریق تحت پوشش قرار می‌گیرد  و تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌باشد. البته این پوشش به انتخاب خود فرد بیمه شده ارائه می‌شود.
  • پوشش درمان تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد: یکی از مزایای داشتن بیمه عمر پاسارگاد امکان استفاده از این پوشش است ، اگر اندوخته بیمه‌نامه  عمر پاسارگاد به ۲ میلیون تومان برسد و ۶ ماه از صدور بیمه‌نامه گذشته باشد، فرد بیمه شده می‌تواند تا سقف۱۰ میلیون تومان از هزینه‌های جراحی و تا سقف  ۵ میلیون تومان از پوشش هزینه بستری بیمه عمر پاسارگاد خود استفاده نماید.
  • پوشش آتش‌سوزی و زلزله منازل مسکونی: در بسیاری از شرکت‌های بیمه، این پوشش در بیمه عمر به چشم نمی‌خورد اما بیمه پاسارگاد شاید تنها بیمه‌ای باشد که در پوشش های بیمه عمر پاسارگاد ، پوشش آتش‌سوزی منازل را نیز گنجانده است و اگر بیمه‌گذار نیازمند این پوشش باشد لازم نیست بیمه آتش‌سوزی تهیه کند و در کنار بیمه عمر از مزایای بیمه پاسارگاد نیز استفاده کند. نهایت خسارت پرداختی در این پوشش تا سقف ۵۰ میلیون تومان است.

تخفیفات بیمه عمر پاسارگاد

تخفیفات بیمه عمر پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد برای ترویج و تشویق بیمه‌نامه‌های عمر بر اساس اندوخته بیمه عمر پاسارگاد بیمه شده‌ها، تخفیفاتی را در سایر رشته‌های بیمه‌ای به بیمه‌گذاران عمر خود ارائه می‌کند. از جمله این تخفیفات می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • تخفیف بیمه شخص ثالث پاسارگاد
  • تخفیف بیمه بدنه پاسارگاد
  •  تخفیف بیمه آتش سوزی مسکونی بیمه پاسارگاد
  • تخفیف بیمه حوادث انفرادی بیمه پاسارگاد
  • تخفیف بیمه درمان مسافرتی پاسارگاد

میزان تخفیفات شرکت بیمه پاسارگاد ۱۰ تا  ۴۰  درصد و بر اساس اندوخته ریاضی بیمه عمر پاسارگاد ارائه می‌شود. در زمان صدور بیمه عمر پاسارگاد، سامانه بیمه تایم شما را  از میزان تخفیفاتی که می‌توانید استفاده نمایید مطلع می‌کند.

طبقه‌بندی بیمه‌نامه‌های عمر پاسارگاد بر اساس اندوخته ریاضی بیمه عمر به صورت جدول زیر می‌باشد:

طبقه ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶
میزان دخیره ریاضی و سپرده تا ۳
میلیون ریال
۳ تا ۱۰ میلیون ریال ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریال ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان بیشتر از ۲۰۰ میلیون ریال

 

جدول تخفیفات بیمه پاسارگاد بر اساس طبقه بندی اندوخته ریاضی بیمه عمر پاسارگاد

طبقه بیمه اتش سوزی پاسارگاد ٪ بیمه بدنه پاسارگاد ٪ بیمه حوادث انفرادی پاسارگاد ٪ بیمه مسافرتی پاسارگاد ٪
۱ ۲۰ ۱۰ ۲۰ ۱۰
۲ ۲۰ ۱۵ ۲۰ ۱۵
۳ ۳۰ ۲۰ ۳۰ ۲۰
۴ ۳۰ ۲۵ ۳۰ ۲۵
۵ ۳۵ ۳۰ ۳۵ ۳۰
۶ ۴۰ ۳۵ ۴۰ ۳۵

 

مدارک و شرایط دریافت خسارت بیمه عمر پاسارگاد

اگر بیمه عمر پاسارگاد دارید و در طول مدت داشتن بیمه عمر پاسارگاد به خسارت خورده‌اید باید حتما به شرکت بیمه اطلاع داده و مدارک زیر را به شرکت بیمه پاسارگاد ارائه نمایید، البته شرایط اعلام خسارت در موارد مختلف ،متفاوت می‌باشد.

مرحله پرداخت خسارت در هر کدام از پوشش‌ها بعد از بررسی و تایید خسارت، پرداخت خسارت به صورت چک می‌باشد.

↵مدارک و شرایط لازم برای خسارت فوت بیمه عمر پاسارگاد

  • کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه بیمه شده (متوفی)
  • اصل بیمه‌نامه عمر پاسارگاد و دفترچه های اقساط بیمه عمر
  • نامه اعلام خسارت توسط ذینفعان بیمه‌نامه
  • اصل و کپی برابر اصل جواز دفن
  • شرح حادثه ای از فوت و یا حادثه اتفاق افتاده
  • اصل و کپی برابر اصل خلاصه رونوشت وفات
  • کپی کل صفحات باطل شده شناسنامه بیمه شده
  • کپی کارت ملی باطل شده بیمه شده
  • کپی برابر اصل شناسنامه ذینفعان بیمه‌نامه
  • اگر ذینفعان بیمه‌نامه وراث قانونی هستند، ارائه گواهی انحصار وراثت
  • اگر فوت در اثر حادثه باشد، شرح کامل نیروی انتظامی
  • اگر فوت در اثر حادثه رانندگی باشد که وی در رمان حادثه راننده باشد، ارائه گواهینامه رانندگی بیمه شده
  • اگر فوت در اثر بیماری باشد، ارائه کلیه مدارک تشخیصی و درمانی و ارائه گزارش پزشک معالج درباره نوع بیماری و شرح درمان انجام گرفته

↵مدارک و شرایط لازم برای خسارت بیماری بیمه عمر پاسارگاد

  • اصل بیمه‌نامه عمر پاسارگاد
  • اعلام خسارت اولیه به صورت شرح بیمه شده از روند تشخیص و درمان
  • ارائه کلیه مدارک پزشکی و بیمارستانی

↵مدارک و شرایط لازم برای خسارت نقص عضو بیمه عمر پاسارگاد

  • اصل بیمه‌نامه عمر پاسارگاد
  • ارائه رادیو گرافی از عضو صدمه دیده
  • تکمیل فرم گواهی پزشک معالج به انضمام مدارک پزشکی مربوطه

↵مدارک و شرایط لازم برای خسارت هزینه پزشکی ناشی از حادثه بیمه عمر پاسارگاد

  • اصل بیمه‌نامه عمر پاسارگاد
  • اصل صورتحساب‌های هزینه‌های انجام شده
  • ارائه گزارش پزشک معالج مبنی بر علت صدمه و معالجات انجام شده

مدارک مورد نیاز برای خرید بیمه عمر پاسارگاد

مدارک خرید بیمه عمر پاسارگاد

مدارک مورد نیاز برای خرید بیمه عمر پاسارگاد عبارتند از:

  • تصویر و یا کپی کارت ملی و یا شناسنامه بیمه شده، بیمه گذار و وراث قانونی
  • اصل فرم پیشنهاد بیمه عمر پاسارگاد که توسط خود فرد تکمیل شده باشد
  • پرداخت حق بیمه عمر از طریق اینترنتی و یا به صورت حضوری در بانک

شرایط بیمه عمر پاسارگاد

هر فردی که بیمه عمر پاسارگاد دارد با پرداخت حق بیمه عمر می تواند بر اساس شرایط بیمه عمر از همه پوشش‌های این بیمه‌نامه استفاده نماید. در کنار پوشش‌های بیمه‌ای شما می‌توانید از سایر مزایای این بیمه‌نامه از جمله وام و برداشت از اندوخته و… استفاده نمایید. در ادامه به بررسی شرایط بیمه عمر پاسارگاد خواهیم پرداخت:

  • مجموع سن بیمه شده و مدت بیمه‌نامه  نباید بیشتر از ۷۰ سال باشد
  • بر اساس شرایط بیمه عمر پاسارگاد صدور برخی از انواع بیمه‌نامه ها نیاز چکاپ پزشکی دارند. چکاپ پزشکی بر اساس سرمایه فوت بیمه‌نامه و شرایط سنی بیه شده انجام می گیرد
  • رعایت اصل حسن نیت در بیان حقایق مخصوصا در بیان سلامت جسمانی
  • هر فرد بیمه شده می تواند ذینفعان  بیمه‌نامه را مشخص نماید
  • اگر بیمه شده دارای سابقه بیماری باشد باید سوابق بیماری را به اطلاع شرکت بیمه برساند تا در صورت نیاز مدارک پزشکی لازم را به شرکت بیمه ارائه کرده تا در زمان خسارت به مشکل نخورد
  • بیمه شده می‌تواند در زمان صدور بیمه‌نامه پوشش‌های تکمیلی بیمه عمر و حتی میزان سرمایه فوت را مشخص کند
  • انتخاب میزان حق بیمه ماهانه و یا سالانه توسط خود فرد انجام می‌گیرد و فرد می‌تواند در طول داشتن بیمه عمر میزان حق بیمه عمر پاسارگاد را کاهش و یا افزایش دهد
  • نحوه پرداخت حق بیمه عمر پاسارگاد نیز در زمان خرید بیمه عمر بر عهده خود بیمه شده بوده و وی می تواند حق بیمه عمر خود را به صورت سالانه و یا ماهانه پرداخت نماید
  • پوشش سرمایه فوت عادی پوشش اصلی بیمه عمر پاسارگاد می‌باشد و د رصورت فوت بیمه شده این سرمایه به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می‌شود

برای استفاده از برخی پوشش های بیمه عمر نیاز به شرایط سنی خاصی وجود دارد. شرایط سنی برای استفاده از پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد به شرح زیر است:

  • پوشش سرمایه فوت  بیمه عمر پاسارگاد به هر علت دارای محدودیت سنی خاصی نبوده و هر فرد بیمه شده از بدو تولد تا پایان مدت قرارداد در هر یازه سنی می تواند از این پوشش استفاده نماید
  • پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه در بیمه عمر پاسارگاد برای افراد بالای ۴ سال پرداخت می شود
  • شرایط سنی بیمه عمر پاسارگاد برای استفاده از پوشش بیماری ها برای افراد بالای ۴ سال تا سن ۶۰ سال می باشد
  • پوشش هزینه پزشکی بیمه عمر پاسارگاد برای افراد بالای ۴سال و فقط برای جبران هزینه های بستری پرداخت می شود
  • شرایط سنی بیمه عمر پاسارگاد برای پوشش نقص عضو دائم در اثر حادثه برای افراد بالای ۴ سال می باشد
  • برای استفاده از پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه عمر در بیمه عمر پاسارگاد باید بیمه شده شاغل بوده و سن وی باید بین ۱۸ تا ۶۰ سال باشد

مشاهده سوابق بیمه عمر پاسارگاد

همه بیمه گذاران عمر پاسارگاد می‌توانند اطلاعات بیمه نامه عمر به همراه سوابق بیمه عمر شان را از طریق سامانه بیمه عمر پاسارگاد مشاهده نمایند. برای این منظور شما باید شماره بیمه‌نامه عمر پاسارگاد و کد ملی بیمه گذاری را وارد نمایید.
هم چنین با دانلود نرم افزار استعلام بیمه عمر پاسارگاد می‌توانید اطلاعات کلی درباره بیمه عمر پاسارگاد به دست آورده و جدول بیمه عمر پاسارگاد را بر اساس هر سن و هر توان پرداختی و بر اساس انتخاب پوشش‌های مختلف استعلام بگیرید.

منبع : https://www.bimetime.com/blog/pasargad-life-insurance

 

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار