ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

افزایش واقعی دستمزدها براساس نرخ تورم و ارز، یک ضرورت است :

0

کارگران غرب تهران:

چرا باید دستمزد کارگران یک سوم خط فقر باشد؟!/ افزایش واقعی دستمزدها براساس نرخ تورم و ارز، یک ضرورت است .

جمعی از کارگران شاغل در محور غرب تهران، در بیانیه‌ای بر لزوم افزایش واقعی دستمزدها تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران محور غرب تهران، در بیانیه‌ای خواستار افزایش واقعی دستمزدها در شورای عالی کار شدند.

در بخشی از این بیانیه می‌خوانیم: سطح میانگین دستمزدها حداقل بایستی معادل مجموع ضروریات زندگی‌ای باشد که نسل کارگران یک کشور معین را بر اساس سطح زندگی مرسوم در آن کشور حفظ کند در غیر این صورت سطح زندگی‌مان افت می‌کند. ما بایستی با به کرسی نشاندن افزایش سطح دستمزدمان مانع از نزول و افت سطح زندگی‌مان شویم و بیشتر از این به قعر زندگی فرو نرویم و خود و خانوده‌هایمان را به دستمزد کم و زندگی ابتدایی و سفره‌های خالی عادت ندهیم. سرمایه‌داران در واقع هر سال با افزایش تورم سطح دستمزد ما را نزول می‌دهند.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به رشد نرخ تورم و افزایش نرخ ارزهای خارجی و پایین آمدن نرخ ریال عملا دستمزد ما به کمتر از یک سال گذشته رسیده است، در حالی که محصول تولیدی ما افزایش قیمت بیش از صد در صدی داشته؛ آیا آن بخش از هزینه تولید که به مزد ما کارگران مربوط می‌گردد یک درصد هم افزایش داشته است؟ این معنی آن را می‌دهد که ما هر سال از سال قبل فقیرتر می‌گردیم، خواست افزایش دستمزد ما کارگران خواستی برحق اجتماعی و انسانی است و از خاستگاه و عمق جامعه و طبقه کارگر در اشکال گوناگون خود سرچشمه می‌گیرد.

منبع : https://www.ilna.ir

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار