ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بیمه عمر پاسارگاد:

0

بیمه عمر طرحی است که با پس انداز مبالغی اندک -علاوه بر پوشش های بیمه ای و مزایای ویژه- برای شما صندوق مالی قابل توجهی فراهم می آورد که میتواند مکمل بسیار مناسبی برای بازنشستگی باشد.

بیمه عمر چیست؟
طرح ممتاز و منحصر به فرد بیمه عمر و تشکیل سرمایه (Life Insurance) که بر اساس مدل شناخته شده جهانی Flexible universal life طراحی گردیده و در سراسر جهان یکی از پر طرفدارترین بیمه های عمر و پس انداز می باشد، با در نظر گرفتن نرخ تورم و سود سرمایه گذاری و ویژگیهای مربوط به خنثی کردن اثر تورم و محاسبه سود صندوق سرمایه گذاری به شکل مرکب، مناسب ترین گزینه برای کسانی است که با نگرش درست نگران آینده خود و خانواده خود هستند.

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ارائه خدمات نوین بیمه ای و سرمایه گذاری به اقشار مختلف مردم و جلب رضایتمندی اقشار مختلف و تامین منبع مالی بخش اعظمی از افراد جامعه، اقدام به معرفی طرح های سرمایه گذاری بیمه عمر و تامین آتیه نموده تا بیمه گذاران قادر باشند از طریق اندوخته و پس انداز تدریجی خود، پس از طی یک دوره زمانی مالک سرمایه قابل توجهی گردند.
این طرح در راستای تامین سرمایه ای قابل توجه و خدمات بیمه ای به منظور تامین آینده ای روشن و مطمئن ارائه می گردد.
در این طرح افراد با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر را نیز خواهند داشت.

بیمه عمر ، بیمه زندگی شما و خانواد شما …
بیمه عمر یعنی یک پس انداز ، یک سرمایه گذاری با بهترین مزایا ، یک پوشش برای شما و خانواده شما ، یک پشتیبانی مالی ، پس اندازی طلایی برای کسانی که به فکر آینده هستند.

شما برای ارتقاء سطح زندگی خود و عزیزانتان روزانه ساعت ها تلاش کرده و زمان زیادی را ازعزیزانتان به دور هستید، تا بهترین ها که شایسته آن هستند را برایشان فراهم کنید . از منزل گرفته تا خودروی شخصی، محصولی را انتخاب می کنید که از ایمنی و کارآیی بیشتری بر خوردار باشند، در تهیه لباس و وسایل شخصی خود و فرزندان نهایت دقت را بخرج می دهید. آیا تابه حال به آینده خود و کسانی که دوستشان دارید به این دقت فکر کرده اید ؟ آیا سپرده یا سرمایه گذاری را برای آینده ای روشن و زمانی که سپری می شود، فراهم کرده اید ؟
شرکت بیمه پاسارگاد با امتیازاتی گسترده تر و برتر انواع گوناگون این بیمه را ارائه می نماید که مسلما یکی از آنها مفید به حال شما و قادر به رفع نیازمندی های شما خواهد بود.

شرح پوشش های بیمه عمر پاسارگاد

پرداخت غرامت فوت به هر علت
تامین منبع مالی در صورت نبود سرپرست خانواده

در صورتی که بیمه شده فوت کند، معادل ۳۰۰ برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + سرمایه اصلی، به خانواده او (ذینفع قرار داد) پرداخت میگردد.
مثال: فردی که ماهانه ۲۰۰ هزار تومان حق بیمه پرداخت می کند اگر فوت کند، ۶۰ میلیون تومان به خانواده اش غرامت پراخت می شود.
* در زمان فوت بیمه شده علاوه بر غرامت فوت طبیعی ، سرمایه تشکیل یافته از محل حق بیمه (صندوق بیمه نامه) نیز به استفاده کنندگان پرداخت خواهد شد.


پرداخت غرامت فوت در اثر حادثه
تامین منبع مالی در صورت فوت نابهنگام سرپرست خانواده

در صورتی که بیمه شده در اثر حادثه فوت کند، معادل ۱۲۰۰ برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + سرمایه اصلی، به خانواده او (ذینفع قرار داد) پرداخت میگردد.
مثال: فردی که ماهانه ۲۰۰ هزار تومان حق بیمه پرداخت می کند اگر فوت کند، ۲۴۰ میلیون تومان به خانواده اش غرامت پراخت می شود.
* چنانچه بیمه شده در طول مدت قرار داد در اثر حادثه فوت نماید علاوه بر غرامت فوت حادثه، سرمایه تشکیل یافته از محل بیمه (صندوق بیمه نامه) نیز به استفاده کنندگان از قرار داد پرداخت می گردد.


پرداخت هزینه های درمانی و پزشکی حادثه
پایان نگرانی ها در مورد پرداخت هزینه های پزشکی حادثه و نقص عضو

بیمه پاسارگاد برای اولین بار در بیمه های عمر و تامین آتیه پوشش نقص عضو و از کار افتادگی بر اثر حادثه و همچنین پوشش هزینه های پزشکی حادثه را برای بیمه گذاران خود لحاظ کرده است.
در این پوشش اگر بیمه شده بر اثر حادثه از کار افتاده و یا دچار نقص عضو شود تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان غرامت دریافت میکند.
همچنین بیمه شده در برابر خطراتی که بر اثر حادثه منجر به پرداخت هزینه های بستری و پزشکی می شود، پوشش داشته و شرکت بیمه تا سقف ۲۰ میلیون تومان این هزینه ها را پرداخت می نماید.


معافیت از پرداخت حق بیمه و غرامت در صورت از کار افتادگی دائم و کامل
زمانی که دیگر قادر به کار کردن نیستید

این پوشش به شما این امنیت و آرامش را می دهد که اگر سرپرست خانواده از کارافتادشود، تمامی حق بیمه را بیمه گر پرداخت کرده و در انتهای قرار داد تمامی موجودی صندوق به وی پرداخت می گردد.
این امر به ادامه پوشش خدشه‌ای وارد نمی‌کند و سایر شرایط بیمه ‌نامه‌ ادامه خواهد داشت.
در پوشش جدید بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد، در صورت از کار افتادگی بیمه شده علاوه بر پرداخت حق بیمه ای که در قرارداد تعیین شده است مبلغی تا سقف ۴۰ میلیون تومان به عنوان سرمایه و یا غرامت نیز به بیمه شده پرداخت می گردد.


پوشش بیماری های خاص

حفاظت از شما هنگامی که نیاز به درمان پزشکی دارید
شما بدون نیاز به ارائه صورت هزینه می توانید، از پوشش بیماریهای خاص بیمه عمر بهره مند شوید.
پوشش بیماریهای خاص بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد تا سقف ۱۲۵میلیون تومان برای مجموع پنج نوع بیماری و هر بیماری تا سقف ۲۵ میلیون تومان می باشد.

* نکته قابل توجه در بیمه عمر پاسارگاد این است که در صورت استفاده از یک پوشش، امکان استفاده از پوشش های دیگر در همان سال یا سالهای بعد نیز وجود دارد که این یکی از بزرگترین مزایای بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد می باشد.

بیماری های تحت پوشش:

۱- سکته قلبی (Myocardial Infarction)
۲- سکته مغزی (Stroke)
۳- جراحی عروق قلب (Coronary Artey Surgery)
۴- سرطان (Cancer)
۵- پیوند اعضای اصلی بدن (Main-Organ-Graft)


پوشش بیمه آتش سوزی منزل مسکونی
طرحی جدید و ابتکاری برای آرامش هر چه بیستر شما

منزل مسکونی تعیین شده از سوی بیمه گذار در طول مدت بیمه تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تحت پوشش بیمه آتش سوزی، صاعقه و انفجار میباشد.

ویژگی های خاص

امکان دریافت وام بدون ضامن و بدون وثیقه :

اندوخته و پس‌انداز شما در بیمه عمر و تامین آتیه با پرداخت حق‌ بیمه شکل گرفته و دارائی بیمه ‌نامه شما محسوب می‌شود.
شما می توانید در مواقع ضروری تا ۹۰ درصد ارزش بازخرید اندوخته بیمه نامه خود وام دریافت کنید.
این وام می تواند در مواقعی که شما نیاز ضروری به صندوق پس انداز خود دارید به شما کمک کند تا بتوانید از سرمایه خود برداشت داشته باشید.
نکته مثبت این وام این است که هنگامی که شما وام دریافت می کنید پوشش های بیمه ای برای بیمه شده وجود خواهد داشت.

پرداخت وام در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به هیچ گونه تشریفات تا میزان ۹۰% ارزش بازخریدی بیمه نامه می باشد.

نرخ تسهیلات وام ۴% بیش از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود.


معافیت مالیاتی:

سرمایه بیمه عمر و سرمایه گذاری همواره به هر میزان از معافیت مالیاتی برخوردار است و مبلغ قابل پرداخت در صورت فوت به ذینفع شما تابع قانون ارث نخواهد بود.

– مطابق ماده ۱۳۶ قانون مالیات های مستقیم سرمایه بیمه عمر و نیز اندوخته حاصل از سرمایه گذاری های صورت گرفته، تماماً از پرداخت مالیات معاف می باشند.

– نظر به ماده ۱۴۸ قانون مالیات های مستقیم بند (۲- ج) مبالغ پرداختی از بابت بیمه عمر می توانند جزو هزینه های قابل قبول مؤسسات از نظر مالیات به حساب آیند.


تخصیص اندوخته حاصل از بیمه عمر به دیگری:

در بیمه عمر و تامین آتیه شما می توانید اندوخته حاصل از سرمایه گذاری را بنابر میل خود و آنگونه که تمایل دارید به شخص دیگری تخصیص دهید.


انعطاف پذیری در نحوه پرداخت حق بیمه:

امکان پس انداز با روشهای مختلف پرداخت و افزایش سالیانه در پرداخت

به منظور مقابله با تورم ، به درخواست بیمه گذار مبلغ حق بیمه می تواند هر سال به میزان ۵ تا ۲۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد. با تعدیل حق بیمه پرداختی بصورت سالیانه و مستمر اندوخته حاصل از سرمایه گذاری نیز پیشرفت مناسب تری داشته و به گونه ای قابل توجه افزایش خواهد یافت.


تعیین ذینفع توسط بیمه گذار:

در بیمه عمر و تامین آتیه شما شخصاً قادر هستید به انتخاب خود تعیین نمایید که چه کسانی و هرکدام به چه میزان

می توانند از مزایای این بیمه نامه استفاده نمایند. حال اینکه در مورد سایر اموال و دارایی ها این امر با محدودیت های قانونی مواجه است.


ضمانت سودآوری مشارکت در منافع:

حداقل میزان سود سالانه و تضمینی تا ده سال اول بیمه نامه ۱۵% بوده و بیمه پاسارگاد با توجه به توان سرمایه گذاری گروه مالی پاسارگاد وجوه حاصل از اندوخته های بیمه عمر و تامین آتیه بیمه گذاران خود را سرمایه گذاری نموده و علاوه بر تضمین سود سالانه ۹۰% منافع حاصل از آن سرمایه گذاری را بین بیمه گذران بیمه عمر و تامین آتیه خود تقسیم و سرمایه آنان را سالانه تعدیل می نماید.


باز خرید بیمه نامه:

این بیمه نامه دارای ارزش بازخرید بوده و شما می توانید پس از پایان ماه ششم و پرداخت شش ماه حق بیمه ، اندوخته ایجاد شده را باز خرید نمایید.

این بیمه نامه شامل ۴ پیوست اصلی پوشش های بیمه ای می باشد.

  1. شرایط پوشش تکمیلی بیمه فوت،نقص عضو و از کارافتادگی جزئی،کلی و دائم و هزینه پزشکی در اثر حادثه
  2. شرایط پوشش تکمیلی بیماریهای خاص
  3. شرایط پوشش تکمیلی معافیت از پرداخت حق بیمه و پرداخت سرمایه بیمه ازکارافتادگی به هر علت
  4. شرایط پوشش تکمیلی بیمه آتش سوزی، صاعقه و انفجار منزل مسکونی

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار