ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

کلیدخوردن تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی حول ۷ محور:

0

درخواست تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و موسسات تابعه تقدیم هیات رییسه مجلس شد.

به گزارش ایلنا،‌ درخواست تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و موسسات تابعه تقدیم هیات رییسه مجلس شد.

درخواست‌کنندگان این تحقیق و تفحص اعلام کرده‌اند که ظرف شش ماه گزارش را آماده و هیچ بودجه‌ای از مجلس صرف این تحقیق و تفحص نخواهند کرد.

بر اساس این گزارش، گفته می‌شود محورهای این تحقیق و تفحص در هفته آخر دیماه نهایی و در هشتم بهمن ماه به هیات رییسه مجلس ارائه شده است.

«علیرضا محجوب» و «نادر  قاضی‌پور» از اصلی‌ترین اعضای هیات تحقیق و تفحص قبلی از تامین اجتماعی بودند که گزارش آن ۱۳ آذر ۹۲ در صحن مجلس قرائت شد. گزارشی که هزاران صفحه مستند ضمیمه آن بود و هنوز پس از سال‌ها برخی از بندهای آن به طور کامل مورد توجه قرار نگرفته است.

اینک بنظر می‌رسد همان تفکر و سیاق قبلی در نظر دارد عملکرد مدیران سازمان تامین‌اجتماعی و موسسات تابعه‌اش را از سال ۹۲ تاکنون مورد بررسی قرار دهد. با نگاهی به محورهای تحقیق و تفحص اینگونه برداشت می‌شود که بسیاری از محورها نسبت به گزارش قبلی تغییری نکرده‌اند.

گفته می‌شود علاوه بر «علیرضا محجوب» و «نادر قاضی‌پور»، «سهیلا جلودارزاده» و «عبدالرضا مصری» از دیگر درخواست‌کنندگان این تحقیق و تفحص هستند.

منبع : https://www.ilna.ir

56

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار