ازاینکه پایگاه خبری - تحلیلی- آموزشی سایت اقتصادی ایران را جهت بازدید خود انتخاب نموده اید سپاسگزاری می نمایم. ضمنا"، این سایت،به نشانیهای : http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

بازنشستگان تأمین اجتماعی هنوزمرحله اول سبد حمایتی را دریافت نکرده اند:

0

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه ۲ میلیون و۵۵۰ هزار بازنشسته مشمول دریافت سبد حمایتی هستند، گفت: سازمان برنامه فقط برای یک میلیون و ۹۲۰ هزار نفر، اعتبار داده است.

علی‌اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حدود دو میلیون و ۵۵۰ هزار بازنشسته مشمول دریافت سبد حمایتی دولت هستند، گفت: اما سازمان برنامه فقط برای یک میلیون و ۹۲۰ هزار نفر، بودجه اختصاص داده است و ما برای توزیع، منتظر مابقی اعتبارات هستیم.

بیات در مورد سبد کالای بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: با توجه به اینکه سایر صندوق‌ها، بازنشستگان کشوری و لشگری بسته حمایتی دولت را استفاده کرده‌اند، اما بازنشستگان تأمین اجتماعی هنوز این سبد را دریافت نکرده‌اند و کانون‌های بازنشستگی تحت فشار هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که سازمان تأمین اجتماعی از سازمان برنامه و بودجه داشته و اسامی بازنشستگان و از کار افتادگانی که زیر سه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند را به آنها اعلام کرده است، این تعداد حدود دو میلیون و ۵۴۷ هزار و ۱۱۷ نفر را شامل می‌شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی افزود: برای تخصیص سبد کالا به این افراد ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم در صورتی که سازمان برنامه و بودجه ۳۸۳ میلیارد تومان به ما اختصاص داده است.

بیات با اشاره به اینکه رقم تخصیصی از سوی سازمان برنامه و بودجه فقط به یک میلیون و ۹۲۰ هزار نفر اختصاص پیدا می‌کند، گفت: ۱۲۵ میلیارد تومان برای تخصیص این سبد به مابقی بازنشستگان، رقم کمی است که منتظر هستیم سازمان برنامه و بودجه مابقی اعتبارات را نیز پرداخت کند و پس از آن سبد حمایتی را به بازنشستگان ارائه دهیم.

وی گفت: به محض اینکه سازمان برنامه و بودجه مابقی اعتبار مورد نیاز را پرداخت کند، توزیع سبد کالا را آغاز می‌کنیم.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با تأکید بر اینکه به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم، خاطرنشان کرد: بازنشستگان صندوق‌های دیگر، مرحله اول را دریافت کرده‌اند و به زودی مرحله دوم را دریافت می‌کنند درحالی‌که هنوز بازنشستگان تأمین اجتماعی مرحله اول را نگرفته‌اند.

کد خبر ۴۴۹۳۰۲۲
منبع : https://www.mehrnews.com/news/4493022

هدف از راه اندازی سایت اقتصادی ایران بررسی مسائل ومعضلات اقتصادی ایران وارائه راهکارهای مناسب می باشد . به امید روزی که شاهد ایرانی آباد و با رونق وشکوفائی اقتصادی باشیم، برای همگان به ویژه بازدیدکنندگان این سایت اقتصادی سرافرازی ونیکبختی آرزو می نمایم. مالکیت سایت اقتصادی ایران برای محمدرضا عادلی مسبب کودهی محفوظ است. سایت اقتصادی ایران درسامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی ایران به کدهای شامد: http://eghtesadi1.com به کدشامد: 1-1-750014-65-0-7 http://eghtesadiiran.comکدشامد: 4-0-65-750014-1-1 https://eghtesadi1.irکدشامد: 5-0-65-750014-1-1 http://eghtesadiiran.irکدشامد:6-0-65-750014-1-1 http://eghtesadionline.com کدشامد: 1-1-750014-65-0-8 ثبت گردیده است. انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. سایت اقتصادی ایران به نشانیهای: http://tarazmani.ir http://eghtesa3.ir http://ehteyaj.ir http://adeli16559.ir http://etabar.ir http://koudehi.ir http://mosabbeb.ir http://namooneh.ir http://namouneh.ir https://eghtesadi1.ir http://eghtesadiiran.ir http://eghtesadi1.com http://eghtesadiiran.com http://eghtesadionline.com قابل مشاهده است. مدیرمسئول سایت اقتصادی ایران : محمدرضا عادلی مسبب کودهی

لطفا دیدگاه خود را ثبت کنید

رفتن به نوار ابزار